Die zijn stuk duurder toch??quote:
Bij de Jumbo is het minimale bestelbedrag 50 euro.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef Poesjuh het volgende:
Janet moet haar geld opmaken of zo omdat men geen bestelling kan doen onder de 50 euro ik mis de logica even
Ze heeft 50 euro gewonnen te besteden aan etenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef Poesjuh het volgende:
Janet moet haar geld opmaken of zo omdat men geen bestelling kan doen onder de 50 euro ik mis de logica even
Noodweerquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef puzziepie het volgende:
Als iemand JW voor zijn bek slaat, slaat hij terug, dat is een recht
Ohhhh heeft ze een feestmaal gewonnen voor Halloween wat leukkkk en dan voor welk bedrag?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Totaal 49,62 wordt het .. bolletjes, kroketten, mosterd, en wellicht patat... Het feestmaal dat Janet gewonnen heeft.
16 pakken van 4, a 2,29 per stuk..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn stuk duurder toch??
Ze koopt er 64
Niet in het geheimquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff Wilde in het geheim manager worden? Of is dat een roddel van hier
Die krijgen een droog broodje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef pingu66 het volgende:
En wat krijgt Djedi dan en Eunice? ( vega en lacto)
Oke dank jequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 50 euro gewonnen te besteden aan eten
Ja snap ik wel als het een prijs is. Bedoelde eigenlijk t normale menu. Volgens mij komen ze nooit aan de aanbevolen hoeveelheid groente per dagquote:
Oh dat dacht ik te hebben gelezenquote:
Hij wil manager worden maar nog niet de komende keer, pas in dec/jan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wil manager worden maar nog niet de komende keer, pas in dec/jan.
Maar misschien welquote:
hij heeft toch echt gisteren gezegd dat hij bij de komende verkiezingen wil meedoen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
dat was alles zo om 2 00 en was ook op bed als ik zoe schreeuwen hoortequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was vannacht in slaap gevallen met de tv op de slaapkamer aan. Ik schrok wakker van Zoë die riep: “IK HEB RUZIE VOOR JOU MET HEM!”
En daarna was ik weer in slaap gevallen.
Nu heb ik gelezen dat Zoë Martin bij de keel gegrepen heeft.
JW heeft het nu met Nadir en Jasper over het drama van vannacht.
Dat blijf je zeggen, maar hij gaat zich echt verkiesbaar stellen deze maand.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat blijf je zeggen, maar hij gaat zich echt verkiesbaar stellen deze maand.
Hij wilde testen wie dit zou doorlullen, en dat deed Zoe.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
hij
[..]
hij heeft toch echt gisteren gezegd dat hij bij de komende verkiezingen wil meedoen.
zal het later wel weer teruggetrokken hebben, hij lult ook maar wat
Klopt jeff gaat vandaag voor manager em houdt dit geheim hij wil t als verrassing en dat alleen de 5 achter hem het weten en de rest schrikt vd posters.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik te hebben gelezen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wilde testen wie dit zou doorlullen, en dat deed Zoe.
Voor een gele kaart, en de tent verlaat. maar hij weet niet of past in het format.quote:
Dus tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt jeff gaat voor manager em houdt dit geheim hij wil t als verrassing en dat alleen de 5 achter hem het weten en de rest schrikt vd posters.
Mexx heeft opeens een mooie jurk aan, miss voor martin, gister praatte ze n uur over hun aantrekkingskracht vanaf dag 1
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
Buiten slaat nadir iemand Total loss![]()
Walgelijk mannetjequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor een gele kaart, en de tent verlaat. maar hij weet niet of past in het format.
Dus ff vragen
Hij heeft wel dingen om d'r uit de tent te lokken.
wat begrijp je hem toch goed....quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wilde testen wie dit zou doorlullen, en dat deed Zoe.
Nee, dat is/was het planquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
weest al dat hij en grote idiot isquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
Buiten slaat nadir iemand Total loss![]()
Zelfs dan red hij het nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Moeten ze diegene wel eerst de handen op de rug binden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |