Ik word hier ook flauw vanquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef Poesjuh het volgende:
De helft van 1 drie achtste GJ dat is toch geen rekenles voor beginners maat
Hoe maak je iemand onzeker
Ik heb de uni gedaan ooit en met master titel afgerond maar ik ben nog aant rekenen hahahahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef Poesjuh het volgende:
Het zijn raadsels..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef Poesjuh het volgende:
Geen idee maar na deze les voelt ze zich waarschijnlijk zo dom dat ze nooit meer durftquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Maar Alicia kan helemaal niet rekenen?
Aan de andere kant : ze gaat er ook in meequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen idee maar na deze les voelt ze zich waarschijnlijk zo dom dat ze nooit meer durft
Windkracht 5 hier in Brabant, hoop dat mijn kasje en moestuin het overleeft 😝quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
We mogen meezoeken van de Febo!! Die camera gaat aardig heen en weer trouwens.
[ afbeelding ]
Als ik Joost was thuis en moest dit een jaar lang aanzien, goedpraten, relativeren omg zwaar jaar van mijn leven ook dan pfffquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Samen figuren in wolken zoeken.....
[ afbeelding ]
Hoe gaan ze die bakken ??quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Op kantoor wordt geloof ik patat met kroketten besteld door Janet en Maddy.
Er is altijd zo veel focus op brood/ rijst/ vlees.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Op kantoor wordt geloof ik patat met kroketten besteld door Janet en Maddy.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn niet gehinderd door enige realiteitszin.
Kroketten it isssquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is altijd zo veel focus op brood/ rijst/ vlees.
Lijkt me dat zodra er wat geld is, ze meer focussen op groente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |