Nou dat. Ik ben er nog niet over uit wie ik nou dommer vind.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë en Mexx zijn wel aan elkaar gewaagd
Mol confirmed ✅quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac is er dus tussen gesprongen toen Zoe Martin bij z'n keel greep.
Zoe : Daar schopte ik die tafel.. maar het ging eigenlijk helemaal nergens over.
Klopt wel, ze probeerde haar te beschermen dat ze er over na moest denken wat ze met haar dronken kop deed en dat het ook op tv wel eens heel verkeerd voor haar geknipt en geplakt kon worden. Ze bedoelde het echt wel goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë is weer aan het vertellen dat ze het op nam voor Mexx
Maakt haar agressieve gedrag niet beterquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt wel, ze probeerde haar te beschermen dat ze er over na moest denken wat ze met haar dronken kop deed en dat het ook op tv wel eens heel verkeerd voor haar geknipt en geplakt kon worden. Ze bedoelde het echt wel goed
Even domquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben er nog niet over uit wie ik nou dommer vind.
Ze bedoelde het goed ja. Maar ze hoeft ook niet dat 12x te herhalen. Mexx moet dat ook maar zelf weten en Martin ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt wel, ze probeerde haar te beschermen dat ze er over na moest denken wat ze met haar dronken kop deed en dat het ook op tv wel eens heel verkeerd voor haar geknipt en geplakt kon worden. Ze bedoelde het echt wel goed
Febo wil denk ik niet dat we te veel details over het 'incident' horen .. dus dat worden veel SLs vandaag, want Zoe houdt niet op om erover te praten.quote:
Voor in de aflevering zekerquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Febo wil denk ik niet dat we te veel details over het 'incident' horen .. dus dat worden veel SLs vandaag, want Zoe houdt niet op om erover te praten.
Eens, maar Martin stond wel heel erg tegen haar te schreeuwen. het was van alle kanten niet heel fraaiquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt haar agressieve gedrag niet beter
Dan waren ze nu wel erg laatquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Febo wil denk ik niet dat we te veel details over het 'incident' horen .. dus dat worden veel SLs vandaag, want Zoe houdt niet op om erover te praten.
Dan draai je om en loop je weg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar Martin stond wel heel erg tegen haar te schreeuwen. het was van alle kanten niet heel fraai
Ik vind Mexx wel okquote:
Drank maakt meer kapot.... ze waren niet nuchter en dan is het gedrag ook anders. Geen excuus, maar zo ging het welquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan draai je om en loop je weg.
Mensen kunnen ook gewoon niet meer nadenken tegenwoordig
Dan moet je niet drinkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot.... ze waren niet nuchter en dan is het gedrag ook anders. Geen excuus, maar zo ging het wel
nou de Mexx van vannacht vond ik alles behalve okéquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel ok
Maar djedi
Klinkt als een hoopje derrie die je kwijt moest
Mooi man zo'n plottwist als je niet eens weet waar de klepel hangtquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Djedi gaat voor Ima maar doet alsof ze voor Esther gaat
De naamquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou de Mexx van vannacht vond ik alles behalve oké
Gert Jan zou zeggen:quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gert Jan zou zeggen:
Mexx is van een andere vader daarom heeft de moeder haar m'n ex genoemd
En DJis een combi van haar ouders naam DirkJan en Di ana
Vernoemd naar de schrijver van The Catcher In The Ryequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel ok
Maar djedi
Klinkt als een hoopje derrie die je kwijt moest
Is dat laatste over Djedi echt? Of wat GJ zou zeggen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gert Jan zou zeggen:
Mexx is van een andere vader daarom heeft de moeder haar m'n ex genoemd
En DJis een combi van haar ouders naam DirkJan en Di ana
Ik vond er niks mis mee. Ze zoende met iemand. Zoe vond het nodig om zich werkelijk overal mee te bemoeienquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou de Mexx van vannacht vond ik alles behalve oké
heb net een en ander zitten teruglezen maar men is hier ook wel een partijtje preuts hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond er niks mis mee. Ze zoende met iemand. Zoe vond het nodig om zich werkelijk overal mee te bemoeien
Je hebt haar hele verhandeling over haar en Tommy lee wel meegekregen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond er niks mis mee. Ze zoende met iemand. Zoe vond het nodig om zich werkelijk overal mee te bemoeien
De FEBO is te drukquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Maandag SL-day
Moet er geen spel komen trouwens
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik verzin het terplekke,maar GJ zou het ook zo kunnen verzinnen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is dat laatste over Djedi echt? Of wat GJ zou zeggen?
Ja, dat ze nu allebei vrij zijn en na het jaar kijken of ze elkaar gemist hebben?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt haar hele verhandeling over haar en Tommy lee wel meegekregen?
Dat uur lang gezeur erover jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat ze nu allebei vrij zijn en na het jaar kijken of ze elkaar gemist hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |