Voor het aanmelden als manager moet je juist toch met 5 mensen komen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:37 schreef engine het volgende:
Strict verbod op een 4e persoon in het manager's hok.
Maar omstebeurtquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor het aanmelden als manager moet je juist toch met 5 mensen komen?
Maar er mogen er maar drie tegelijk binnen zijn. Ima, manager en één anderequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor het aanmelden als manager moet je juist toch met 5 mensen komen?
Mexx is echt een hele nare meid, ze wilde ook dat Zoe gister voor haar zou liegen. Zoe moest tegen de groep zeggen dat ze zich had vergist, om Mexx vrij ter pleiten. Zoe weigerde dat, Mexx pissedquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
Mexx gooit Zoe lekker onder de bus bij Martin en SL
Isaac zit bij mij buitenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima haalt nu 'stiekem' Rupert uit de keuken en Isaac. Zij gaan hem ook ondersteunen.. Alhoewel ik het van Isaac niet zeker weet. Hij liep het manager hok in en gelijk weer uit.
Valt me nog mee dat ze niet zit te huilenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx is echt een hele nare meid, ze wilde ook dat Zoe gister voor haar zou liegen. Zoe moest tegen de groep zeggen dat ze zich had vergist, om Mexx vrij ter pleiten. Zoe weigerde dat, Mexx pissed
:’)quote:
Echt goede vriendinnenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
Mexx gooit Zoe lekker onder de bus bij Martin en SL
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac soort van interviewen .. blijf hem verdenken als Febo mol om..
Is het ook in beeld geweest waarom Zoe een gele kaart krijgt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:34 schreef Poesjuh het volgende:
Gister ja zoey huilde bij babette en wendy omdat ze mexx wilde beschermen (martin kuste met mexx maar zei tegen zoey dat hij al de hele avond probeert om zoey haar aandacht te krijgen).
Komt mexx naar buiten, ja zoey als jij een probleem met mij hebt dan moet je het zeggen
Zoey: ik heb geen probleem met jou, ik heb ruzie Voorrrr jou, ik heb ruzie met Martin VOOORRR jou.
Mexxx: stormde weer weg
De steun is enkel dat mensen zich kunnen aanmeldenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef juul. het volgende:
De 5 steunen voor Ima voor het managerschap zijn Ruben, Kim K, Isaac, Rupert en Mirthe
Ze hebben zich al gemeld bij Maddy, Isaac keek schichtig om zich heen toen hij de trap op liep naar het kantoor van Maddy
Toen Zoe Martin aanviel, was er een SLquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het ook in beeld geweest waarom Zoe een gele kaart krijgt?
Ja kloptquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De steun is enkel dat mensen zich kunnen aanmelden
Ze kunnen ook uiteindelijk op iemand anders stemmen
Babette en Isaacquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac soort van interviewen .. blijf hem verdenken als Febo mol om..
Tegenwoordig gooien ze alles in de censuur dus hang de vlag uit als ze deze show cancelenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen Zoe Martin aanviel, was er een SL
?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooien ze alles in de censuur dus hang de vlag uit als ze deze show cancelen
Stop!quote:
De mensen die een sneaky rat steunen zijn zelf ook zo? Dus herkenning...quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef Kakadylo het volgende:
Serieus? Stelen mocht niet maar zo iemand wel als manager steunen? Huishoudgeld verdwenen straks? Iemand?
oh zuur..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen Zoe Martin aanviel, was er een SL
Zij vertellen dat toch gewoon weer door aan Mexx?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe gooit mexx onder de bus bij Kim K en Wanda
En iedereen hier medeleven met dat nare kindquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe gooit mexx onder de bus bij Kim K en Wanda
Jepquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij vertellen dat toch gewoon weer door aan Mexx?
Ik had gezegd spoor je wel helemaalquote:
Preciesquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had gezegd spoor je wel helemaal
Iemand zo aanvliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |