ik ook maar dann om dat stream an was hoorte ik geschreeuwquote:
Uit iemands persoonlijke spullen stelen mag dan weer welquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Nadir vind het terecht dat Zoe een gele kaart heeft.
Als ik in bed lig heb ik de pc ook uitquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook maar dann om dat stream an was hoorte ik geschreeuw
"hou op dom doen " ofzo
en zoe nog ruzie met mexx
Om dan weer te beseffen dat er camera's draaienquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is heel gehaaid en weet precies wat ze doet
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Uit iemands persoonlijke spullen stelen mag dan weer wel
Er valt sowieso geen ene pijl op te trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Uit iemands persoonlijke spullen stelen mag dan weer wel
lopt bij me 3 - 4 dagenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik in bed lig heb ik de pc ook uit
Zoiets kun je ook over Mirthe zeggen maar die zijn twee tegenpolenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx is een beetje losbollig zeg maar, ze neemt het allemaal niet zo nou
martin moet wel opletten, hij heeft bijna geen grensquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin "beet" Alicia gister in de keuken in haar wang. Alicia was heel boos en zei, hou daar mee op, ik heb je al vaker gezegd dat ik daar niet van gediend ben. Martin stond er een beetje stom om te lachen. En at is dan weer geen gele kaart
Stay badassquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx is een beetje losbollig zeg maar, ze neemt het allemaal niet zo nou
Nadir zei goed gedaan Mexx.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Nadir vind het terecht dat Zoe een gele kaart heeft.
offtopic.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:53 schreef mario390 het volgende:
martin is volgens me 3keer geelbwaardig
piem zeigen, alicia bijten, misbruik van dronken 20 jahrige
welneequote:Op maandag 24 oktober 2022 11:55 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft met z'n gedrag naar die meiden (en ook vrouwen) al de vooroordelen weer eens bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |