Nu al zin in de manager die erna komtquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan hij drankprobleem aan pakken.
Wat nu nep turven blijkt te zijn en wat hij dan weer niet wist. Wat een zooitje is het toch dat manager zijn van Maddyquote:
Kan ik niet zeggen als je iemand laat turven om mensen te remmen niet teveel te drinken, wat dan ook nog eens nep blijkt te zijn en jezelf als “goede “ manager je helemaal lam te zuipen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom? Ze is gewoon volwassen hoor
Er waren er genoeg aangeschoten, maar helemaal lam heb ik niemand gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen als je iemand laat turven om mensen te remmen niet teveel te drinken, wat dan ook nog eens nep blijkt te zijn en jezelf als “goede “ manager je helemaal lam te zuipen.
Er zijn geen pubers daarquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
Martin mag van haar blijkbaar in bed kruipen met pubers tot zover haar morele kompas
Als je je nog maar weinig herinnert ben je de fase van aangeschoten voorbijquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren er genoeg aangeschoten, maar helemaal lam heb ik niemand gezien
Ze zijn 21quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
Martin mag van haar blijkbaar in bed kruipen met pubers tot zover haar morele kompas
Nou Maddy Mexx en Zoë hadden er echt wel wat teveel opquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren er genoeg aangeschoten, maar helemaal lam heb ik niemand gezien
Uiteraard zijn het volwassenen. Maar dan nog kunnen ze puberaal zijn.quote:
en Martin en Marcianoquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou Maddy Mexx en Zoë hadden er echt wel wat teveel op
mannen worden pas na hun 50ste volwassen is laatst uit onderzoek geblekenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zijn het volwassenen. Maar dan nog kunnen ze puberaal zijn.
van mij ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen ze best wel af en toe zuipen, dan gebeurt er tenminste wat op de over het algemeen saaie avonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |