hier is het een oven gedroogd stuk procureur(stuk van schouderkarbonade)quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GJ heeft het er over , haalt hij wel voor zijn neefjes en in Emmen heb je iets waar je een broodje cowboyvlees kan halen . Het is Karbonade oid
Met 32 man? Neequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
vinden jullie het veel drank voor een feestje??
Stukjes!quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier is het een oven gedroogd stuk procureur(stuk van schouderkarbonade)
De term cowboyvlees had ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier is het een oven gedroogd stuk procureur(stuk van schouderkarbonade)
echt he.. Nouja niet alleen dat ze eerst zelf eten, maar volgens mij eten pakken ze zelf al wat tijdens het koken en daarna eten ze nog eens mee met de rest. Op zich geen ramp maar als er zo krap met budgetten en eten wordt gedaan zou ik dat niet zo chill vinden.. En hij wil notabene manager zijn, lekker zuiver.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze ook zeker, van alles wat ze maken, pakken ze eerst wat voor zichzelf, Ruperts blauwe koksbroekje zit nog net zo strak als in het begin
ja in stukjes gesnedenquote:
voor bij de borrelquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De term cowboyvlees had ik nog nooit gehoord.
Karbonade ken ik dan weer wel
is dat niet gewoon een broodje warm vlees of koud vlees?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja!!! Op de Zwolse markt bij Rijkeboer. Machtig lekker!
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
is dat niet gewoon een broodje warm vlees of koud vlees?
Mora doet ook mee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze ook zeker, van alles wat ze maken, pakken ze eerst wat voor zichzelf, Ruperts blauwe koksbroekje zit nog net zo strak als in het begin
ik woon totaal niet in de buurt van GJquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het iets lokaals is, net zoals de eierbal.
Of warme Shoarmarollade, ook zo lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
broodje warm vlees is fricandeau of beenham
Kijk eens hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Ja ze zorgen goed voor elkaar.. Volgens mij gbruiken Rupi en Ima ook gewoon groepsspul om voor zichzelf te koken.. Ah Esther wil drie koks omdat er teveel gestolen wordt..quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Kijk eens hier:Nooit geweest , ik ken die tent ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Off topic;quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit geweest , ik ken die tent ook niet
ze zijn vanaf het begin af slim genoeg geweest om veel in de keuken te zijn en veel te koken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ze zorgen goed voor elkaar.. Volgens mij gbruiken Rupi en Ima ook gewoon groepsspul om voor zichzelf te koken.. Ah Esther wil drie koks omdat er teveel gestolen wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |