Het is eerder dat ze totaal geen rem hebben en alles massaal opzuipenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Erik snap al niet dat je voor een avonde als dat zoveel drank inkoopt
Hij blijft proberen als een ware stalker.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik denkt nog steeds dat Sasha ooit voor hem zal gaan.
Zit in zijn systeem, en is niet te verwijderen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij blijft proberen als een ware stalker.
wat een onzin.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij blijft proberen als een ware stalker.
Fijn dat jij dat onzin vind, ik zie toch een patroon.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Hij gaat volkomen normaal met haar om, maakt een praatje af en toe en verder niet
stalkers gaan wel iets anders te werk.
Ik vind het niet veel drank voor een feestje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
vinden jullie het veel drank voor een feestje??
Viel best mee toch? Er zijn daar 32 mensen, dus is 8 flessen wijn er snel doorheen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
Ze zijn met 32 mensenhaar en ik vind het niet veel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel drank voor een feestje.
Ik vind het wel een ding dat het niet volgens afspraak is gegaan.
Nu lijk ik Erik wel
in de zin van?quote:
GJ heeft het er over , haalt hij wel voor zijn neefjes en in Emmen heb je iets waar je een broodje cowboyvlees kan halen . Het is Karbonade oidquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de zin van?
hier bij de slager kan ik het kopen
maar weet niet wat je bedoelt?
Ja!!! Op de Zwolse markt bij Rijkeboer. Machtig lekker!quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja!!! Op de Zwolse markt bij Rijkeboer. Machtig lekker!
Sterker nog hij leert zich zelf om met andere mensen te gaan praten om zijn social scills te verbeteren, dat is nogal moeilijk voor een persoon met ASS.ze hebben zelf weinig emoties en zien datvook niet bij een ander of weten niet hoe te reageren op een ander zijn emotie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Hij gaat volkomen normaal met haar om, maakt een praatje af en toe en verder niet
stalkers gaan wel iets anders te werk.
Doen ze ook zeker, van alles wat ze maken, pakken ze eerst wat voor zichzelf, Ruperts blauwe koksbroekje zit nog net zo strak als in het beginquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
Is dit een lunch vauit de gezanenlijke pot? Ik zag Ima en Rupi in de keuken al brood eten.. blijf toch sterk het vermoeden hebben dat zij echt drie keer zoveel eten dan de rest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |