En in de praktijk blijkt dat ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen worden pas na hun 50ste volwassen is laatst uit onderzoek gebleken
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En in de praktijk blijkt dat ook
Het verbaasd me dat ze het sws wordenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is ze altijd al, valt me altijd wel op bij die van buitenlandse afkomstige figuren. Allemaal de moraalridder willen uithangen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia is nogal een betweter naar GJ terwijl eerder ook al naar Martin, Babette en Isaac die daarna bij mekaar over klaagden
zoquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ze altijd al, valt me altijd wel op bij die van buitenlandse afkomstige figuren. Allemaal de moraalridder willen uithangen.
Ik zou er ongemakkelijk van worden van het idee dat hij op haar valt maar ja dat weet Sasha natuurlijk nietquote:
Dan nog.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
zo
dat is wel heel erg generaliserend
Grote kans dat ze gewoon hier in Nederland is geboren en getogen
En in de praktijk blijkt dat ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou preciesquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
zo
dat is wel heel erg generaliserend
Grote kans dat ze gewoon hier in Nederland is geboren en getogen
Van mij ook hoor en dan hebben wij als streamers weer wattverbruik te kletsenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen ze best wel af en toe zuipen, dan gebeurt er tenminste wat op de over het algemeen saaie avonden.
laten we eens kijken naar het broekje van Rupiequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
Is dit een lunch vauit de gezanenlijke pot? Ik zag Ima en Rupi in de keuken al brood eten.. blijf toch sterk het vermoeden hebben dat zij echt drie keer zoveel eten dan de rest..
wat is hier in nou ongemakkelijk aan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zou er ongemakkelijk van worden van het idee dat hij op haar valt maar ja dat weet Sasha natuurlijk niet
Omdat niemand, ook zijzelf niet, hem de waarheid even zegt zodat ie er tenminste nog wat van kan lerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik denkt nog steeds dat Sasha ooit voor hem zal gaan.
Dat is wel zo ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is hier in nou ongemakkelijk aan.
twee fietsen staan naast elkaar, twee mensen fietsen met de armen over elkaar heen en hebben tegelijkertijd een gesprek.
In het zicht en te horen voor de hele loods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |