en terechtquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
echt wel een dingetje .... Martin gaat stemmen krijgen denk ik
Voor mij de winnares, ik gun haar de hele potquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy is echt wel een lieverd, komt ff checken of het goed gaat met Zoe en Mexx en dat er geen ruzie is
quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze weten de betekenis daar niet eens van
Jeff zou nooit in de situatie terecht komen waar Martin zonet in zatquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft de boel gesust, komt Mexx weer aan te schreeuwen![]()
Nee hij gaat heel respectvol om met vrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff zou nooit in de situatie terecht komen waar Martin zonet in zat
Zoe had al Geel toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:02 schreef Was-beer het volgende:
Zoe heeft Martin dus bij z’n nek gepakt en een tafel omgegooid. Hopelijk een gele kaart
Bij het openingsspel.quote:
Iets met muis en staart?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:02 schreef Was-beer het volgende:
Zoe heeft Martin dus bij z’n nek gepakt en een tafel omgegooid. Hopelijk een gele kaart
Waar is Wanda eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:05 schreef Kakadylo het volgende:
Die Mexx is me een partij dominant dom
Die zat een tijdje geleden in de observeer-schommelstoel met Jasper.quote:
Die hangt in de observatiesyoel met iemand ... en dat zou best Jappie kunnen zijn , want die slaapt ook altijd laatquote:
Ze hebben alle tijd...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:06 schreef BasEnAad het volgende:
Nog steeds 32 man in dat huis, veel te veel!
Ruim die shit op, niet te volgen zo!
Gelijk heeft zequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
Mexx wil nu dat Zoe binnen vertelt dat ze fout zat.
Zoe wildat niet want ze staat achter had standpunt en heeft niks verkeerd gedaan
Met iedere minuut dat ik naar 1 van die 2 meiden luister daalt mijn IQ met een punt heb ik het gevoel. Echt niveautje brugklas vmbo dit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:05 schreef Kakadylo het volgende:
Die Mexx is me een partij dominant dom
Tijdens een schoolkamp ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Met iedere minuut dat ik naar 1 van die 2 meiden luister daalt mijn IQ met een punt heb ik het gevoel. Echt niveautje brugklas vmbo dit.
quote:
Dat ook idd, maarwel goed dat ze volhoudt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is dan ook voor haar een makkelijk slachtoffer
Zonder meer waar jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met Zoe heb ik eigenlijk gewoon medelijden, een onzeker meisje die er zo graag bij wil horen, vrienden wil hebben, ook aandacht van een man. Mexx is een dom blondje, die aandacht wil van mannen en maakt niet uit van wie en zin heeft in seks
Zekerquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met Zoe heb ik eigenlijk gewoon medelijden, een onzeker meisje die er zo graag bij wil horen, vrienden wil hebben, ook aandacht van een man. Mexx is een dom blondje, die aandacht wil van mannen en maakt niet uit van wie en zin heeft in seks
Dat en master Wanda is daar schuld aanquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe, Mexx is je vriendin niet, ze gebruikt je, net als die andere meiden
Mexx kijkt nu al op tegen de reactie van Wanda morgen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat en master Wanda is daar schuld aan
Momenteel komt daar ook weer gewoon dikke onzin uit hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK denk dat Zoe ook slimmer is dan Mexx
ja maar ze woont in kamer 1 toch ... lekker uitslapenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx kijkt nu al op tegen de reactie van Wanda morgen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even de volgende lading popcorn pakken
Nou een Mexx die haar verbied te praten met anderen, haar bedoelingen waren goed,. Mexx gedraagt zich niet als een vriendin, maar als een bitch die nu niet bevredigd wordt, terwijl ze net bezig was Martin over zijn piemolmuis te wrijvenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Momenteel komt daar ook weer gewoon dikke onzin uit hoor
Zo kunnen ze het ook nog draaien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder de drank van Jeff was dit allemaal niet gebeurd
Vanavond was het de drank van de FEBOquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder de drank van 'tegenstander' Jeff was dit allemaal niet gebeurd
Het was Jeff`s idee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond was het de drank van de FEBO
Die komt na Babette.quote:
Agossiequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft heel veel spijt dat ze op Jeff heeft gestemd, want ze heeft het onder druk gedaan, maar ze vindthem zo leuk
Jeff zou nooit zo bot zijn om het haar zo te zeggen, die is veel te lief. Zou haar mssn wel zeggen dat ze geen partij voor hem is, maar nooit grof of botquote:
Wel een goeie beste vriendin die Hexxquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft heel veel spijt dat ze op Jeff heeft gestemd, want ze heeft het onder druk gedaan, maar ze vindthem zo leuk
quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zou nooit zo bot zijn om het haar zo te zeggen, die is veel te lief. Zou haar mssn wel zeggen dat ze geen partij voor hem is, maar nooit grof of bot
Erik stond niet eens op het scherm en meerdere mensen zeiden op hem gestemd te hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
Vrijdag beweerde Zoe staalhard op Erik te hebben gestemd.Kim D gelijk:"Nu lieg je."
5 mensen geloof ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik stond niet eens op het scherm en meerdere mensen zeiden op hem gestemd te hebben
pffff, Martin en Jeff hebben het allang bijgelegd en hier blijven mensen er in hangen. ook dat was een uitbarsting uit emotie, veel hadden problemen met Martin en dat kwam er bij Jeff uit, niet achter zijn rug, maar in zijn gezicht. Eerlijker dan al die hypocrieten die allemaal achter zijn rug zaten te lullen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Even vergeten hoe hij Martin tot gehakt maakte voor de hele groep.
Tsja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter had ze gewoon Nadir gezegd (en gedaan)
Die zijn gewoon menselijker ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als Wendy, die zijn eerlijker dan die rotmeiden
Zien wat je wil zien....dat was gewoon niet netjes maar goed.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pffff, Martin en Jeff hebben het allang bijgelegd en hier blijven mensen er in hangen. ook dat was een uitbarsting uit emotie, veel hadden problemen met Martin en dat kwam er bij Jeff uit, niet achter zijn rug, maar in zijn gezicht. Eerlijker dan al die hypocrieten die allemaal achter zijn rug zaten te lullen.
Netjes was het zeker niet neequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zien wat je wil zien....dat was gewoon niet netjes maar goed.
Het is zoals het is. Of ik het netjes vond... mmm nee, maar wel eerlijker dan de rest die voer hem lulden, op hem wilden stemmen als hij geen manager meer was, maar niets durfden te zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zien wat je wil zien....dat was gewoon niet netjes maar goed.
Ja waardeloos weer...waarom?quote:
Jasper en Wanda?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie liggen er op stream 2 bij elkaar in bed?
Wanda is toch getrouwd of heeft een vriend?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper en Wanda?
Ik zie een pet en bontmuts.
Jasper is asexueel ... en Wanda ... ja wat moeten we daar nog over zeggen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper en Wanda?
Ik zie een pet en bontmuts.
Niet getrouwd maar wel een vriendquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda is toch getrouwd of heeft een vriend?
Jasper aseksueel? Echt of denk jij dat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jasper is asexueel ... en Wanda ... ja wat moeten we daar nog over zeggen?
Wanda heeft een Ijor of zo , maar die is altijd op leger-oefening ver wegquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ivor is op vakantie weet ik toevallig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Allemaal in zekere zin in lovequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is blijkbaar the man na de eliminatieproef, kijk nou de dames zitten om hem heen, hilarisch.
Ik zou afknappen op die pyjamabroekquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ivor is op vakantie weet ik toevallig.
Anders zijn het Sas en bern.
En ik het maar niet snappen maar inderdaad, het aanbod is groot.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is blijkbaar the man na de eliminatieproef, kijk nou de dames zitten om hem heen, hilarisch.
Het boeit hem niet echt volgens mij ... maar denk wel dat ie van de vrouwen is ..quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper aseksueel? Echt of denk jij dat?
Lastig met Kim D ertussen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:57 schreef engine het volgende:
Zoë blijft zitten en hoopt op nog een kans bij Jeff.
Trusten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou de rust is wedergekeerd in de loods. Ik ga ook mijn bed opzoeken
Die wil ook nog met Jeffquote:
Wellesquote:Op maandag 24 oktober 2022 03:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet dus maar jullie luisteren niet
Nog 1 keer en je hoort een haan kraaien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 03:02 schreef Kakadylo het volgende:
'Ben iemand van me woord' aldus Zoe terwijl ze tegenover Jeff zit die ze al twee keer heeft voorgelogen deze week
Die laat Jeff alleen met Zoe denk je ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 03:05 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat Kim D zo naar bed gaat. Wil Zoë nog wel een poging zien wagen.
Nee ook niet héquote:Op maandag 24 oktober 2022 03:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die laat Jeff alleen met Zoe denk je ?
Integendeel..die zegt eerd er van opzouten ni u.. Jeff en ik will wat privacy....op haar manier danquote:Op maandag 24 oktober 2022 03:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die laat Jeff alleen met Zoe denk je ?
Ze zei ook dat ze op een badhanddoek ging slapen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 03:35 schreef Flow3r het volgende:
"ik ga naar bed, ik ga naar bed "
Ze bedoelde dus Martins bed
Goedemorgen.Dat kun je gerust zo stellen.quote:
Ik snap niet dat ZOE zich bemoeit met mensen die zoenen, lekker laten zoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Dat kun je gerust zo stellen.
In feite stuurde ze Mexx zelf ook nog richting Martin en was op zoek naar ,nu ben ik even het juiste woord kwijt,maar iets met reuring.Dat heeft ze dus gekregen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ZOE zich bemoeit met mensen die zoenen, lekker laten zoenen.
Ja die nasleep gaat nog wat worden
IK blijf dat niet snappen dat een ander zich er mee bemoeit. Lekker laten zoenen zijn volwassen mensen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite stuurde ze Mexx zelf ook nog richting Martin en was op zoek naar ,nu ben ik even het juiste woord kwijt,maar iets met reuring.Dat heeft ze dus gekregen.
Valt me echt op in deze RLS.Dat ze het echt laat kunnen maken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK blijf dat niet snappen dat een ander zich er mee bemoeit. Lekker laten zoenen zijn volwassen mensen.
Voorlopig zullen ze nog wel niet wakker worden, was een latertje vannacht zo te lezen
Voor de nachtbrakers onder de streamers is dat wel mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me echt op in deze RLS.Dat ze het echt laat kunnen maken.
En de vroege vogels kennen vast het ritueel van Erik zo langzamerhand welquote:Op maandag 24 oktober 2022 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de nachtbrakers onder de streamers is dat wel mooi.
Voor de vroege vogels is het saai, zie alleen slapende mensen s'morgens vroeg.
Morguh patat, ja ik las ook her en der wat.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:43 schreef patat het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zo, dus nog flink ruzie gemist vannacht zie ik
Stel je voor dat het een cruciaal onderdeel van de dag gaat worden… dan is het in ieder geval vastgelegd!quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Esther legt haar papier en karton netjes op de een stapeltje, pen/potlood er naast.
Pakt iets uit haar zak wat lijkt op een theezakje en loopt naar de keuken waar ze de water koker aanzet.
Spoelt een glazen beker om en pakt weer een zakje uit haar kontzak, ( zal ze er wel weer in gestopt hebben)
Dan loopt ze weer naar de tafel om iets op te schrijven.
Wel boeiend allemaal, je zou het maar missen
ja, je weet het maar nooit daarquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:48 schreef patat het volgende:
[..]
Stel je voor dat het een cruciaal onderdeel van de dag gaat worden… dan is het in ieder geval vastgelegd!
Ook al sta je daar in de middag op moeteindeloos duren, je hebt geen fuck te doenquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:48 schreef patat het volgende:
Als je daar al voor 08:00 opstaat moet een dag toch ook eindeloos duren
Een stel zoent en de hele hut staat op zijn kop, waar bemoeit men zich mee vraag ik mij dan af. Laat lekker zoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:53 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Wordt een lekker dagje denk ik, zal wel het 1 en ander uitgepraat moeten worden...
Maddy krijgt het zwaar vandaag...
Elke kamer heeft een potlood gekregen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Dacht ze geen pennen/potloden mochten hebben? Esther heeft er een in haar hand, geen idee wat ze aan het schrijven is
Speech, voor wat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Elke kamer heeft een potlood gekregen..
En Esther is bezig met haar speech...😉
Ja dat boeit mij ook niet en dat moeten ze inderdaad lekker zelf weten...quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een stel zoent en de hele hut staat op zijn kop, waar bemoeit men zich mee vraag ik mij dan af. Laat lekker zoenen.
Haha Esther for president...quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speech, voor wat?
Ha jammer dacht er komt een duister geheim naar boven, blijkt het niets te zijn
Ze hebben 1 pen en een stel potloden. De potloden heeft Maddy gewoon bij bol.com mogen bestellen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Dacht ze geen pennen/potloden mochten hebben? Esther heeft er een in haar hand, geen idee wat ze aan het schrijven is
Het is wel erg blotekonterig... ben ik met je eens .quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
En daar komt een dame in string door de loods heen lopen
Ik snap dat nooit zitten mannen die toch een tijdje niet aan het 'trekken' zijn gekomen. Die zullen toch opgewonden raken als ze zo vrouwtje in string zien lopen.
Doe dan even wat aan denk ik dan
Wat is er met haar gebeurd dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Maddy eruit ziet vanmorgen, zal niet best zijn...
O de regels worden al versoepeld dus.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben 1 pen en een stel potloden. De potloden heeft Maddy gewoon bij bol.com mogen bestellen.
Ze zit nu zo aan tafel, tis net of ze in der blote reet zitquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is wel erg blotekonterig... ben ik met je eens .
Nou ik zie het.... dat is echt geen kijk ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit nu zo aan tafel, tis net of ze in der blote reet zit
Van wat ik heb gelezen was Maddy behoorlijk aan de zuip gegaan, rood, wit en bier alles door elkaar. En ze gaf Erik ergens de schuld van. Ze had niet meer de ijzeren zelfcontrole die ze normaal als manager heeftquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd dan?
Ik heb nog geen zin om terug te lezen solly
En stream hier is helemaal zwart
Op stream twee verteld Esther dat het daar vannacht geonweerd heeft
thnx, dat gaat vast nog heel wat worden dus vandaagquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen was Maddy behoorlijk aan de zuip gegaan, rood, wit en bier alles door elkaar. En ze gaf Erik ergens de schuld van. Ze had niet meer de ijzeren zelfcontrole die ze normaal als manager heeft![]()
Die was zwaar aangeschoten en heeft ook staan te blčren in die loods... en ze werd weer vreselijk loslippig en heeft Erik vals beschuldigd van verkeerd vinkjes zetten (drank)quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd dan?
Ik heb nog geen zin om terug te lezen solly
En stream hier is helemaal zwart
Op stream twee verteld Esther dat het daar vannacht geonweerd heeft
Maddy bedoel je?quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die was zwaar aangeschoten en heeft ook staan te blčren in die loods... en ze werd weer vreselijk loslippig en heeft Erik vals beschuldigd van verkeerd vinkjes zetten (drank)
Ja Maddy...quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maddy bedoel je?
Esther zegt net tegen onze tongerd(lees Martin) dat ze niet geslapen heeft vannacht
Aha, dat raadsel is opgelostquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:21 schreef spapaars het volgende:
Kenzy lag naast Jasper, maar die is nu naar haar eigen bed gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vooral the aftermathquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:14 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat er vandaag een hoop leuke dingen gaan gebeuren.... de verstopte pompoenen....de aftermath van alle bedcapriolen.... het turven wat niet helemaal lekker ging....Erik en Sacha die het hadden over een gele kaart....
Nou hé, gingen lekker tekeer die meiden..quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:32 schreef lojanda het volgende:
Zoë en Mexx gingen voor chaos zorgen zeiden ze gisteravond nog en dat is ze aardig gelukt
Goedemorgen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.Top..👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.Thnx, ga gelijk kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, dat was onduidelijk. Ze hadden het daarna over dat stukje en zeiden 'krant'. En toen werd het geluid weggedraaid.quote:
Ooh oké dank je...quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was onduidelijk. Ze hadden het daarna over dat stukje en zeiden 'krant'. En toen werd het geluid weggedraaid.
Dus mijn wilde speculatie is dat ze een stukje hebben geschreven voor uiteindelijk ergens een artikel in een krant.
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.Zoe die volkomen lam zegt: Maar ik ben niet meer lam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ze valt van herhaling in herhalingquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe die volkomen lam zegt: Maar ik ben niet meer lam..
Lijkt maar zoquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt echt net of Mexx in haar blote kont rondloopt.
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.dom kind, ze kan wel goed schakelen tussen huilen niet huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Ja echt belachelijk, ze zeiden gisteren dat zo en dat ging ook echt over het versieren van Martin en Jeff. Net of Jeff ook maar enige interesse zou hebben in Zoëquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou hé, gingen lekker tekeer die meiden..
quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was onduidelijk. Ze hadden het daarna over dat stukje en zeiden 'krant'. En toen werd het geluid weggedraaid.
Dus mijn wilde speculatie is dat ze een stukje hebben geschreven voor uiteindelijk ergens een artikel in een krant.
De drank deed ze wel een beetje helpen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, ze zeiden gisteren dat zo en dat ging ook echt over het versieren van Martin en Jeff. Net of Jeff ook maar enige interesse zou hebben in Zoë
Ja dat zekerquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
De drank deed ze wel een beetje helpen.
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, ze zeiden gisteren dat zo en dat ging ook echt over het versieren van Martin en Jeff. Net of Jeff ook maar enige interesse zou hebben in Zoë
Ja ziet er niet uit, trek dan een broek aan denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt echt net of Mexx in haar blote kont rondloopt.
Daarom bemoeide een groep zich met dat gedoe in/op Martin's bed, en gezien de SL's ertussen door hebben ze vermoedelijk wel een berichtje gehad van de Febo om het te verstoren.quote:
Wat heeft Martin gedaan dan? Dat stuk heb ik gemist.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..
Helemaal mee eens en ik snap wel dat Zoë haar op dat moment wilde beschermen omdat Tommy verhaal maar ze is oud en wijs genoeg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom bemoeide een groep zich met dat gedoe in Martin's bed, en gezien de SL's ertussen door hebben ze vermoedelijk wel een berichtje gehad van de Febo om het te verstoren.
Maar goed, als ze bij Martin blijft slapen is het gewoon haar keuze en geen dronkeman's gedoe geweest.
Marciano ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:04 schreef spapaars het volgende:
Die het meest lijkt te hebben gezopen zijn verrassend genoeg als eerste weer uit bed.
Kan toch nooit veel te zijn geweest tussen haar en Tommy dan wat kletsen in bed voor niet zo'n lange tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik snap wel dat Zoë haar op dat moment wilde beschermen omdat Tommy verhaal maar ze is oud en wijs genoeg.
Zoe zegt net: slecht geslapen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:04 schreef spapaars het volgende:
Die het meest lijkt te hebben gezopen zijn verrassend genoeg als eerste weer uit bed.
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'erquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..
Ik hoorde haar zeggen dat ze met hem wilde kijken of het buiten iets kon worden maar volgens mij was er in de loods nog niets dan alleen wat flirten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan toch nooit veel te zijn geweest tussen haar en Tommy dan wat kletsen in bed voor niet zo'n lange tijd.
Maar wat dat betreft weten we natuurlijk niet alles, want als de streams moeten geloven doet niemand het met elkaar.
Daar mag ie ook wel op aangesproken worden. Hij hoort gewoon z'n handen thuis te houden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'er
Ja dat vind ik nou echt zo’n vies miezerig ventje. Gisteren ging hij ook continu voor de camera staan en keek daar ook constant in. Blehh gluiperdquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'er
Ja afstraffen die handelquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
Zou best slachten zijn als de FEBO een paaruitdeelt
Meteen geld uit de pot .. kijken hoe leuk de groep mensen dan nog vind
Dat heb ik helemaal gemist. Wel gezien dat Maddy erg dronken was en meerdere biertjes van het huis weggaf en die moest Erik dan geven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:18 schreef pingu66 het volgende:
Bebieuwd wat Erik tegen Maddy gaat zeggen en wat haar reactie daarop is.
Vunzige opmerkingen maken, proberen die meiden in z'n bed te krijgen.. ik moet ook wel zeggen dat die meiden Martin een beetje aan uitlokken waren dus tsja...quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat heeft Martin gedaan dan? Dat stuk heb ik gemist.
Dat heb ik dan weer gemist.. maar ik vind die Nadir sowieso een smerig ventje..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die meiden waren er echt op uit en Mexx was hem zeker aan het opnaaien. Ik vond dat Martin Het begin zelfs een beetje afhield met Mexx.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vunzige opmerkingen maken, proberen die meiden in z'n bed te krijgen.. ik moet ook wel zeggen dat die meiden Martin een beetje aan uitlokken waren dus tsja...
Viespeuk en achterbaks.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist.. maar ik vind die Nadir sowieso een smerig ventje..
Later probeerde hij Mexx tussen zijn benen te trekken maar Mexx wilde dat niet... maar je hebt gelijk wat betreft het opnaaien..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die meiden waren er echt op uit en Mexx was hem zeker aan het opnaaien. Ik vond dat Martin Het begin zelfs een beetje afhield met Mexx.
Ik was er rond 1 uur klaar meequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt kleuterklas gedrag, vannacht ook...
mexx ging daar zelf liggen hoor,quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Later probeerde hij Mexx tussen zijn benen te trekken maar Mexx wilde dat niet... maar je hebt gelijk wat betreft het opnaaien..
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Later probeerde hij Mexx tussen zijn benen te trekken maar Mexx wilde dat niet... maar je hebt gelijk wat betreft het opnaaien..
hij is volgens mij niet te ver gegaan, en heeft mexx niet in een houdgreep gehouden ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?
Precies datquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
mexx ging daar zelf liggen hoor,
en zoe heeft ook bij meerdere mannen geprobeerd om te zoenen, niet alleen bij Jeff, maar zelfs bij Ruben.
En als een van die kerels erin getrapt zou zijn, zou ze geen moment meer Mexx hebben willen verdedigen. Ze waren uit op een avontuurtje, afgesproken werk.
Hij wilde Mexx geen zoen geven voor Babettequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |