Goedemorgen.Dat kun je gerust zo stellen.quote:
Ik snap niet dat ZOE zich bemoeit met mensen die zoenen, lekker laten zoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Dat kun je gerust zo stellen.
In feite stuurde ze Mexx zelf ook nog richting Martin en was op zoek naar ,nu ben ik even het juiste woord kwijt,maar iets met reuring.Dat heeft ze dus gekregen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ZOE zich bemoeit met mensen die zoenen, lekker laten zoenen.
Ja die nasleep gaat nog wat worden
IK blijf dat niet snappen dat een ander zich er mee bemoeit. Lekker laten zoenen zijn volwassen mensen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite stuurde ze Mexx zelf ook nog richting Martin en was op zoek naar ,nu ben ik even het juiste woord kwijt,maar iets met reuring.Dat heeft ze dus gekregen.
Valt me echt op in deze RLS.Dat ze het echt laat kunnen maken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK blijf dat niet snappen dat een ander zich er mee bemoeit. Lekker laten zoenen zijn volwassen mensen.
Voorlopig zullen ze nog wel niet wakker worden, was een latertje vannacht zo te lezen
Voor de nachtbrakers onder de streamers is dat wel mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me echt op in deze RLS.Dat ze het echt laat kunnen maken.
En de vroege vogels kennen vast het ritueel van Erik zo langzamerhand welquote:Op maandag 24 oktober 2022 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de nachtbrakers onder de streamers is dat wel mooi.
Voor de vroege vogels is het saai, zie alleen slapende mensen s'morgens vroeg.
Morguh patat, ja ik las ook her en der wat.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:43 schreef patat het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zo, dus nog flink ruzie gemist vannacht zie ik
Stel je voor dat het een cruciaal onderdeel van de dag gaat worden… dan is het in ieder geval vastgelegd!quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Esther legt haar papier en karton netjes op de een stapeltje, pen/potlood er naast.
Pakt iets uit haar zak wat lijkt op een theezakje en loopt naar de keuken waar ze de water koker aanzet.
Spoelt een glazen beker om en pakt weer een zakje uit haar kontzak, ( zal ze er wel weer in gestopt hebben)
Dan loopt ze weer naar de tafel om iets op te schrijven.
Wel boeiend allemaal, je zou het maar missen
ja, je weet het maar nooit daarquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:48 schreef patat het volgende:
[..]
Stel je voor dat het een cruciaal onderdeel van de dag gaat worden… dan is het in ieder geval vastgelegd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |