Ook al sta je daar in de middag op moeteindeloos duren, je hebt geen fuck te doenquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:48 schreef patat het volgende:
Als je daar al voor 08:00 opstaat moet een dag toch ook eindeloos duren
Een stel zoent en de hele hut staat op zijn kop, waar bemoeit men zich mee vraag ik mij dan af. Laat lekker zoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:53 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Wordt een lekker dagje denk ik, zal wel het 1 en ander uitgepraat moeten worden...
Maddy krijgt het zwaar vandaag...
Elke kamer heeft een potlood gekregen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Dacht ze geen pennen/potloden mochten hebben? Esther heeft er een in haar hand, geen idee wat ze aan het schrijven is
Speech, voor wat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Elke kamer heeft een potlood gekregen..
En Esther is bezig met haar speech...😉
Ja dat boeit mij ook niet en dat moeten ze inderdaad lekker zelf weten...quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een stel zoent en de hele hut staat op zijn kop, waar bemoeit men zich mee vraag ik mij dan af. Laat lekker zoenen.
Haha Esther for president...quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speech, voor wat?
Ha jammer dacht er komt een duister geheim naar boven, blijkt het niets te zijn
Ze hebben 1 pen en een stel potloden. De potloden heeft Maddy gewoon bij bol.com mogen bestellen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Dacht ze geen pennen/potloden mochten hebben? Esther heeft er een in haar hand, geen idee wat ze aan het schrijven is
Het is wel erg blotekonterig... ben ik met je eens .quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
En daar komt een dame in string door de loods heen lopen
Ik snap dat nooit zitten mannen die toch een tijdje niet aan het 'trekken' zijn gekomen. Die zullen toch opgewonden raken als ze zo vrouwtje in string zien lopen.
Doe dan even wat aan denk ik dan
Wat is er met haar gebeurd dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Maddy eruit ziet vanmorgen, zal niet best zijn...
O de regels worden al versoepeld dus.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben 1 pen en een stel potloden. De potloden heeft Maddy gewoon bij bol.com mogen bestellen.
Ze zit nu zo aan tafel, tis net of ze in der blote reet zitquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is wel erg blotekonterig... ben ik met je eens .
Nou ik zie het.... dat is echt geen kijk ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit nu zo aan tafel, tis net of ze in der blote reet zit
Van wat ik heb gelezen was Maddy behoorlijk aan de zuip gegaan, rood, wit en bier alles door elkaar. En ze gaf Erik ergens de schuld van. Ze had niet meer de ijzeren zelfcontrole die ze normaal als manager heeftquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd dan?
Ik heb nog geen zin om terug te lezen solly
En stream hier is helemaal zwart
Op stream twee verteld Esther dat het daar vannacht geonweerd heeft
thnx, dat gaat vast nog heel wat worden dus vandaagquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen was Maddy behoorlijk aan de zuip gegaan, rood, wit en bier alles door elkaar. En ze gaf Erik ergens de schuld van. Ze had niet meer de ijzeren zelfcontrole die ze normaal als manager heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |