Ja afstraffen die handelquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
Zou best slachten zijn als de FEBO een paaruitdeelt
Meteen geld uit de pot .. kijken hoe leuk de groep mensen dan nog vind
Dat heb ik helemaal gemist. Wel gezien dat Maddy erg dronken was en meerdere biertjes van het huis weggaf en die moest Erik dan geven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:18 schreef pingu66 het volgende:
Bebieuwd wat Erik tegen Maddy gaat zeggen en wat haar reactie daarop is.
Vunzige opmerkingen maken, proberen die meiden in z'n bed te krijgen.. ik moet ook wel zeggen dat die meiden Martin een beetje aan uitlokken waren dus tsja...quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat heeft Martin gedaan dan? Dat stuk heb ik gemist.
Dat heb ik dan weer gemist.. maar ik vind die Nadir sowieso een smerig ventje..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'er
Die meiden waren er echt op uit en Mexx was hem zeker aan het opnaaien. Ik vond dat Martin Het begin zelfs een beetje afhield met Mexx.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vunzige opmerkingen maken, proberen die meiden in z'n bed te krijgen.. ik moet ook wel zeggen dat die meiden Martin een beetje aan uitlokken waren dus tsja...
Viespeuk en achterbaks.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist.. maar ik vind die Nadir sowieso een smerig ventje..
Later probeerde hij Mexx tussen zijn benen te trekken maar Mexx wilde dat niet... maar je hebt gelijk wat betreft het opnaaien..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die meiden waren er echt op uit en Mexx was hem zeker aan het opnaaien. Ik vond dat Martin Het begin zelfs een beetje afhield met Mexx.
Ik was er rond 1 uur klaar meequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt kleuterklas gedrag, vannacht ook...
mexx ging daar zelf liggen hoor,quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Later probeerde hij Mexx tussen zijn benen te trekken maar Mexx wilde dat niet... maar je hebt gelijk wat betreft het opnaaien..
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Later probeerde hij Mexx tussen zijn benen te trekken maar Mexx wilde dat niet... maar je hebt gelijk wat betreft het opnaaien..
hij is volgens mij niet te ver gegaan, en heeft mexx niet in een houdgreep gehouden ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?
Precies datquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
mexx ging daar zelf liggen hoor,
en zoe heeft ook bij meerdere mannen geprobeerd om te zoenen, niet alleen bij Jeff, maar zelfs bij Ruben.
En als een van die kerels erin getrapt zou zijn, zou ze geen moment meer Mexx hebben willen verdedigen. Ze waren uit op een avontuurtje, afgesproken werk.
Hij wilde Mexx geen zoen geven voor Babettequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |