Lijkt maar zoquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt echt net of Mexx in haar blote kont rondloopt.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.dom kind, ze kan wel goed schakelen tussen huilen niet huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Ja echt belachelijk, ze zeiden gisteren dat zo en dat ging ook echt over het versieren van Martin en Jeff. Net of Jeff ook maar enige interesse zou hebben in Zoëquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou hé, gingen lekker tekeer die meiden..
quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was onduidelijk. Ze hadden het daarna over dat stukje en zeiden 'krant'. En toen werd het geluid weggedraaid.
Dus mijn wilde speculatie is dat ze een stukje hebben geschreven voor uiteindelijk ergens een artikel in een krant.
De drank deed ze wel een beetje helpen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, ze zeiden gisteren dat zo en dat ging ook echt over het versieren van Martin en Jeff. Net of Jeff ook maar enige interesse zou hebben in Zoë
Ja dat zekerquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
De drank deed ze wel een beetje helpen.
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, ze zeiden gisteren dat zo en dat ging ook echt over het versieren van Martin en Jeff. Net of Jeff ook maar enige interesse zou hebben in Zoë
Ja ziet er niet uit, trek dan een broek aan denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt echt net of Mexx in haar blote kont rondloopt.
Daarom bemoeide een groep zich met dat gedoe in/op Martin's bed, en gezien de SL's ertussen door hebben ze vermoedelijk wel een berichtje gehad van de Febo om het te verstoren.quote:
Wat heeft Martin gedaan dan? Dat stuk heb ik gemist.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..
Helemaal mee eens en ik snap wel dat Zoë haar op dat moment wilde beschermen omdat Tommy verhaal maar ze is oud en wijs genoeg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom bemoeide een groep zich met dat gedoe in Martin's bed, en gezien de SL's ertussen door hebben ze vermoedelijk wel een berichtje gehad van de Febo om het te verstoren.
Maar goed, als ze bij Martin blijft slapen is het gewoon haar keuze en geen dronkeman's gedoe geweest.
Marciano ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:04 schreef spapaars het volgende:
Die het meest lijkt te hebben gezopen zijn verrassend genoeg als eerste weer uit bed.
Kan toch nooit veel te zijn geweest tussen haar en Tommy dan wat kletsen in bed voor niet zo'n lange tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik snap wel dat Zoë haar op dat moment wilde beschermen omdat Tommy verhaal maar ze is oud en wijs genoeg.
Zoe zegt net: slecht geslapen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:04 schreef spapaars het volgende:
Die het meest lijkt te hebben gezopen zijn verrassend genoeg als eerste weer uit bed.
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'erquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..
Ik hoorde haar zeggen dat ze met hem wilde kijken of het buiten iets kon worden maar volgens mij was er in de loods nog niets dan alleen wat flirten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan toch nooit veel te zijn geweest tussen haar en Tommy dan wat kletsen in bed voor niet zo'n lange tijd.
Maar wat dat betreft weten we natuurlijk niet alles, want als de streams moeten geloven doet niemand het met elkaar.
Daar mag ie ook wel op aangesproken worden. Hij hoort gewoon z'n handen thuis te houden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'er
Ja dat vind ik nou echt zo’n vies miezerig ventje. Gisteren ging hij ook continu voor de camera staan en keek daar ook constant in. Blehh gluiperdquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |