Agossiequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft heel veel spijt dat ze op Jeff heeft gestemd, want ze heeft het onder druk gedaan, maar ze vindthem zo leuk
Jeff zou nooit zo bot zijn om het haar zo te zeggen, die is veel te lief. Zou haar mssn wel zeggen dat ze geen partij voor hem is, maar nooit grof of botquote:
Wel een goeie beste vriendin die Hexxquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft heel veel spijt dat ze op Jeff heeft gestemd, want ze heeft het onder druk gedaan, maar ze vindthem zo leuk
quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zou nooit zo bot zijn om het haar zo te zeggen, die is veel te lief. Zou haar mssn wel zeggen dat ze geen partij voor hem is, maar nooit grof of bot
Erik stond niet eens op het scherm en meerdere mensen zeiden op hem gestemd te hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
Vrijdag beweerde Zoe staalhard op Erik te hebben gestemd.Kim D gelijk:"Nu lieg je."
5 mensen geloof ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik stond niet eens op het scherm en meerdere mensen zeiden op hem gestemd te hebben
pffff, Martin en Jeff hebben het allang bijgelegd en hier blijven mensen er in hangen. ook dat was een uitbarsting uit emotie, veel hadden problemen met Martin en dat kwam er bij Jeff uit, niet achter zijn rug, maar in zijn gezicht. Eerlijker dan al die hypocrieten die allemaal achter zijn rug zaten te lullen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Even vergeten hoe hij Martin tot gehakt maakte voor de hele groep.
Tsja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter had ze gewoon Nadir gezegd (en gedaan)
Die zijn gewoon menselijker ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als Wendy, die zijn eerlijker dan die rotmeiden
Zien wat je wil zien....dat was gewoon niet netjes maar goed.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pffff, Martin en Jeff hebben het allang bijgelegd en hier blijven mensen er in hangen. ook dat was een uitbarsting uit emotie, veel hadden problemen met Martin en dat kwam er bij Jeff uit, niet achter zijn rug, maar in zijn gezicht. Eerlijker dan al die hypocrieten die allemaal achter zijn rug zaten te lullen.
Netjes was het zeker niet neequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zien wat je wil zien....dat was gewoon niet netjes maar goed.
Het is zoals het is. Of ik het netjes vond... mmm nee, maar wel eerlijker dan de rest die voer hem lulden, op hem wilden stemmen als hij geen manager meer was, maar niets durfden te zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zien wat je wil zien....dat was gewoon niet netjes maar goed.
Ja waardeloos weer...waarom?quote:
Jasper en Wanda?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie liggen er op stream 2 bij elkaar in bed?
Wanda is toch getrouwd of heeft een vriend?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper en Wanda?
Ik zie een pet en bontmuts.
Jasper is asexueel ... en Wanda ... ja wat moeten we daar nog over zeggen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper en Wanda?
Ik zie een pet en bontmuts.
Niet getrouwd maar wel een vriendquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda is toch getrouwd of heeft een vriend?
Jasper aseksueel? Echt of denk jij dat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jasper is asexueel ... en Wanda ... ja wat moeten we daar nog over zeggen?
Wanda heeft een Ijor of zo , maar die is altijd op leger-oefening ver wegquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ivor is op vakantie weet ik toevallig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Allemaal in zekere zin in lovequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is blijkbaar the man na de eliminatieproef, kijk nou de dames zitten om hem heen, hilarisch.
Ik zou afknappen op die pyjamabroekquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ivor is op vakantie weet ik toevallig.
Anders zijn het Sas en bern.
En ik het maar niet snappen maar inderdaad, het aanbod is groot.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey is blijkbaar the man na de eliminatieproef, kijk nou de dames zitten om hem heen, hilarisch.
Het boeit hem niet echt volgens mij ... maar denk wel dat ie van de vrouwen is ..quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper aseksueel? Echt of denk jij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |