en terechtquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
echt wel een dingetje .... Martin gaat stemmen krijgen denk ik
Voor mij de winnares, ik gun haar de hele potquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy is echt wel een lieverd, komt ff checken of het goed gaat met Zoe en Mexx en dat er geen ruzie is
quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze weten de betekenis daar niet eens van
Jeff zou nooit in de situatie terecht komen waar Martin zonet in zatquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft de boel gesust, komt Mexx weer aan te schreeuwen![]()
Nee hij gaat heel respectvol om met vrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff zou nooit in de situatie terecht komen waar Martin zonet in zat
Zoe had al Geel toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:02 schreef Was-beer het volgende:
Zoe heeft Martin dus bij z’n nek gepakt en een tafel omgegooid. Hopelijk een gele kaart
Bij het openingsspel.quote:
Iets met muis en staart?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:02 schreef Was-beer het volgende:
Zoe heeft Martin dus bij z’n nek gepakt en een tafel omgegooid. Hopelijk een gele kaart
Waar is Wanda eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:05 schreef Kakadylo het volgende:
Die Mexx is me een partij dominant dom
Die zat een tijdje geleden in de observeer-schommelstoel met Jasper.quote:
Die hangt in de observatiesyoel met iemand ... en dat zou best Jappie kunnen zijn , want die slaapt ook altijd laatquote:
Ze hebben alle tijd...quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:06 schreef BasEnAad het volgende:
Nog steeds 32 man in dat huis, veel te veel!
Ruim die shit op, niet te volgen zo!
Gelijk heeft zequote:Op maandag 24 oktober 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
Mexx wil nu dat Zoe binnen vertelt dat ze fout zat.
Zoe wildat niet want ze staat achter had standpunt en heeft niks verkeerd gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |