Met iedere minuut dat ik naar 1 van die 2 meiden luister daalt mijn IQ met een punt heb ik het gevoel. Echt niveautje brugklas vmbo dit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:05 schreef Kakadylo het volgende:
Die Mexx is me een partij dominant dom
Tijdens een schoolkamp ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Met iedere minuut dat ik naar 1 van die 2 meiden luister daalt mijn IQ met een punt heb ik het gevoel. Echt niveautje brugklas vmbo dit.
quote:
Dat ook idd, maarwel goed dat ze volhoudt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is dan ook voor haar een makkelijk slachtoffer
Zonder meer waar jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met Zoe heb ik eigenlijk gewoon medelijden, een onzeker meisje die er zo graag bij wil horen, vrienden wil hebben, ook aandacht van een man. Mexx is een dom blondje, die aandacht wil van mannen en maakt niet uit van wie en zin heeft in seks
Zekerquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met Zoe heb ik eigenlijk gewoon medelijden, een onzeker meisje die er zo graag bij wil horen, vrienden wil hebben, ook aandacht van een man. Mexx is een dom blondje, die aandacht wil van mannen en maakt niet uit van wie en zin heeft in seks
Dat en master Wanda is daar schuld aanquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe, Mexx is je vriendin niet, ze gebruikt je, net als die andere meiden
Mexx kijkt nu al op tegen de reactie van Wanda morgen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat en master Wanda is daar schuld aan
Momenteel komt daar ook weer gewoon dikke onzin uit hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK denk dat Zoe ook slimmer is dan Mexx
ja maar ze woont in kamer 1 toch ... lekker uitslapenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx kijkt nu al op tegen de reactie van Wanda morgen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even de volgende lading popcorn pakken
Nou een Mexx die haar verbied te praten met anderen, haar bedoelingen waren goed,. Mexx gedraagt zich niet als een vriendin, maar als een bitch die nu niet bevredigd wordt, terwijl ze net bezig was Martin over zijn piemolmuis te wrijvenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Momenteel komt daar ook weer gewoon dikke onzin uit hoor
Zo kunnen ze het ook nog draaien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder de drank van Jeff was dit allemaal niet gebeurd
Vanavond was het de drank van de FEBOquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder de drank van 'tegenstander' Jeff was dit allemaal niet gebeurd
Het was Jeff`s idee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond was het de drank van de FEBO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |