Die was zwaar aangeschoten en heeft ook staan te blèren in die loods... en ze werd weer vreselijk loslippig en heeft Erik vals beschuldigd van verkeerd vinkjes zetten (drank)quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd dan?
Ik heb nog geen zin om terug te lezen solly
En stream hier is helemaal zwart
Op stream twee verteld Esther dat het daar vannacht geonweerd heeft
Maddy bedoel je?quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die was zwaar aangeschoten en heeft ook staan te blèren in die loods... en ze werd weer vreselijk loslippig en heeft Erik vals beschuldigd van verkeerd vinkjes zetten (drank)
Ja Maddy...quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maddy bedoel je?
Esther zegt net tegen onze tongerd(lees Martin) dat ze niet geslapen heeft vannacht
Aha, dat raadsel is opgelostquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:21 schreef spapaars het volgende:
Kenzy lag naast Jasper, maar die is nu naar haar eigen bed gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vooral the aftermathquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:14 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat er vandaag een hoop leuke dingen gaan gebeuren.... de verstopte pompoenen....de aftermath van alle bedcapriolen.... het turven wat niet helemaal lekker ging....Erik en Sacha die het hadden over een gele kaart....
Nou hé, gingen lekker tekeer die meiden..quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:32 schreef lojanda het volgende:
Zoë en Mexx gingen voor chaos zorgen zeiden ze gisteravond nog en dat is ze aardig gelukt
Goedemorgen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.Top..👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.Thnx, ga gelijk kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, dat was onduidelijk. Ze hadden het daarna over dat stukje en zeiden 'krant'. En toen werd het geluid weggedraaid.quote:
Ooh oké dank je...quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was onduidelijk. Ze hadden het daarna over dat stukje en zeiden 'krant'. En toen werd het geluid weggedraaid.
Dus mijn wilde speculatie is dat ze een stukje hebben geschreven voor uiteindelijk ergens een artikel in een krant.
![]()
[ afbeelding ]
Zoe draait door - 24 oktober 2022.Zoe die volkomen lam zegt: Maar ik ben niet meer lam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ze valt van herhaling in herhalingquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe die volkomen lam zegt: Maar ik ben niet meer lam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |