Die gast op wie ik reageerde had het over dat meisje uit Dordrecht dus daar ging die post over, niet over deze vermissing. Had al gelijk door dat het om een ongeluk ging en dat ze in het water lagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even terug aan het kijken en het eerste dat ik tegenkom is dit.
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Denk dat ze samen ergens in het water terecht zijn gekomen. Het was zeker lokaal behoorlijk glad gisteren. En de route lag grotendeels langs het water.
Ontvoering lijkt me heel stug.
Zeker, dit was echt een prima rustgevend programma, ik ga het zeker nog eens kijken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels en goed tot rust gekomen na het voetbal?
Wel nog leuker als ze de hoogte in moeten bouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, dit was echt een prima rustgevend programma, ik ga het zeker nog eens kijken!
Dat wordt vast voor de laatste rondes bewaard.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel nog leuker als ze de hoogte in moeten bouwen.
Marcel van Roosmalen vindt je nu een minderwaardig mensen overigens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt vast voor de laatste rondes bewaard.
Van een Vitessesupporter kan ik dit wel hebben. Heb jij je weleens verdiept in de mens achter de grasmeester?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel van Roosmalen vindt je nu een minderwaardig mensen overigens.
Was dat spandoek bij Feyenoord voor hem? Wat een imposant lichaamquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van een Vitessesupporter kan ik dit wel hebben. Heb jij je weleens verdiept in de mens achter de grasmeester?
Ik heb dat spandoek gemist, maar je zou kunnen zeggen dat Feyenoord alles aan deze grastovenaar te danken heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat spandoek bij Feyenoord voor hem? Wat een imposant lichaam
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dat spandoek gemist, maar je zou kunnen zeggen dat Feyenoord alles aan deze grastovenaar te danken heeft.
“Bijna buitenland, h.”quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van een Vitessesupporter kan ik dit wel hebben. Heb jij je weleens verdiept in de mens achter de grasmeester?
ElsGodin @Littlerabbitquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik blijk toch valse informatie te hebben verspreid over manipulatie bij de NS-publieksprijs, alles verloopt eerlijk!
[ twitter ]
Els is leven, mijn leven is voor Els maar ik heb soms toch wat moeite met haar Baudet obsessie. Zal wel jaloezie zijn.quote:
Jij moet wel heel erg verliefd zijn op Harry Styles. #onelovequote:Op zondag 23 oktober 2022 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Don't worry darling 9.5/10
Stukje black mirror @:jr-style-93
Tijdje geleden al gezien maar gewacht op de terugkeer van @:ggmm
quote:De onafhankelijke tuchtcommissie betaald voetbal heeft speler Sofyan El Hannoudi (ADO Den Haag JO18) veroordeeld tot een uitsluiting van acht wedstrijden, waarvan drie wedstrijden voorwaardelijk, als gevolg van zijn rode kaart tijdens de wedstrijd PEC Zwolle JO18 – ADO Den Haag JO18 d.d. 15 oktober jl..
De tuchtcommissie acht bewezen dat hij zijn tegenspeler bij de keel heeft gegrepen en de scheidsrechter, tijdens het weglopen van het speelveld, heeft bedreigd. Verder krijgt El Hannoudi, gelet op zijn jeugdige leeftijd, een met ADO Den Haag afgestemde taakstraf opgelegd.
Vrijspraak
Daarnaast heeft de tuchtcommissie speler Mohamed El Makrini (TEC) vrijgesproken van zijn rode kaart tijdens de wedstrijd Spakenburg – TEC .d.d. 19 oktober jl.. Op basis van de beelden en toelichting van de speler tijdens de zitting heeft de tuchtcommissie vastgesteld dat er geen sprake is van het op onreglementaire wijze beletten van een scoringskans. Dit is in lijn met de door de aanklager ter zitting verzochte vrijspraak.
https://www.knvb.nl/nieuw(...)-volgende-5-duels-el
Stukje cultuur, moet je respect voor hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:07 schreef Nober het volgende:
EL HANNOUDI (ADO DEN HAAG JO18) MIST VOLGENDE 5 DUELS, EL MAKRINI (TEC) VRIJGESPROKEN
[..]
Maat waar is die ander?quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 491 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Vroeger stond er bij elk zo'n nieuwsbericht over een plofkraak dat het nutteloos was want verfpatronen maken het geld onbruikbaar. Tot zover dat fake news.quote:Steeds meer plofkraken op geldautomaten: 'Het zijn de moderne bankovervallen'
Het aantal plofkraken op geldautomaten in Europa neemt volgens Europol drastisch toe. Ook worden de gebruikte explosieven zwaarder en gevaarlijker.
Stukje cultuur, moet je respect voor hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vroeger stond er bij elk zo'n nieuwsbericht over een plofkraak dat het nutteloos was want verfpatronen maken het geld onbruikbaar. Tot zover dat fake news.
Nee geen idee wat het isquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woordle6 287 X/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟩🟩
Nou je zin?
Woordle 491 2/6quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 491 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 287 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟩⬛⬛🟨🟨
🟩🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@GurneyIsBestOke heeft nog even de tijd in zo'n sportquote:Trinko Keen heeft bij de NK tafeltennis in Zwolle voor een grote verrassing gezorgd. Vijftien jaar na zijn zesde nationale titel werd de 51-jarige veteraan voor de zevende keer Nederlands kampioen.
Lekker kwartetten met je likes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Eem 17 likes gepakt in het Oorlog Oekraine topic @:Zipportal @:Coco
3rr0r in NWS / Oorlog in Oekrane #565 De dam
Ben benieuwd naar de mening van @KingRolandquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dit is kunst @:RamboDirk
Een gemiste kans dat hij/zij er niet fatsoenlijk een heel liedje mee speelde, dit kan iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Laat me met rustquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mening van @:kingroland
Iets met Sjerry en z'n zootje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn els_rechts alarm ging af, rioolratten?
Had je deze nog niet gezien?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk gevonden. FvD kan niet zo goed tegen verlies he?
Kennelijk had ik FvD gemute op twitter, sorry @:baudet
Ga er ook zeker niet op klikken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je deze nog niet gezien?
[ twitter ]
Dit is verdomde geilquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Heel verstandig!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga er ook zeker niet op klikken.
Gideon is toch een kontjesspuiter of niet?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je deze nog niet gezien?
[ twitter ]
Zijn keelpijp zou best een goede smeerbeurt kunnen gebruiken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gideon is toch een kontjesspuiter of niet?
@Smoofie is weer actief op twitter!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn keelpijp zou best een goede smeerbeurt kunnen gebruiken.
Max won zojuist de F1quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Smoofie is weer actief op twitter!
Dat heb ik tussendoor ook nog gekeken. Ik gunde het Hamilton eigenlijk ook wel weer een keertje.quote:
Die was zuur op het eindquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik tussendoor ook nog gekeken. Ik gunde het Hamilton eigenlijk ook wel weer een keertje.
En Knut een nieuw twitteraccount kennelijk maar ik heb de energie niet om dat soort twitterdraadjes aan te doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Smoofie is weer actief op twitter!
Ja, Knut is tegenwoordig @KnutdeIJsbeer86quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Knut een nieuw twitteraccount kennelijk maar ik heb de energie niet om dat soort twitterdraadjes aan te doen.
Ja, zeker die slechte bandenwissel maakte het nog wel spannend.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die was zuur op het eind
Begrijpelijk wel. Wel een erg leuke race.
Heb ik voor niks Tim Hofman geblokt omdat ik zijn tweets bleef binnenkrijgen door zijn oude account.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, Knut is tegenwoordig @:KnutdeIJsbeer86
[..]
Ja, zeker die slechte bandenwissel maakte het nog wel spannend.
Het is al te laat. Tim Hofman is boos op jou. En op iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik voor niks Tim Hofman geblokt omdat ik zijn tweets bleef binnenkrijgen door zijn oude account.
Excuses @:timhofman
Een man van 51 is Nederlands tafeltenniskampioen geworden tijd om je sport toch serieuzer op te pakken want hier liggen kansen. Of doen ze aan dopingcontroles?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is al te laat. Tim Hofman is boos op jou. En op iedereen.
Ik volg gelukkig geen mensen die hem retweeten of zoiets, gelukkig krijg ik zelden iets van hem mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik voor niks Tim Hofman geblokt omdat ik zijn tweets bleef binnenkrijgen door zijn oude account.
Excuses @:timhofman
Studio Voetbalquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man van 51 is Nederlands tafeltenniskampioen geworden tijd om je sport toch serieuzer op te pakken want hier liggen kansen. Of doen ze aan dopingcontroles?
Baudet ben ik ook bijna van verlost enkel nog @jancees en Els... Nee dit gaat niet lukkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik volg gelukkig geen mensen die hem retweeten of zoiets, gelukkig krijg ik zelden iets van hem mee.
JanCees is dacht ik ook flink anti FvD, doublepain heeft ooit nog de baudetraket gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baudet ben ik ook bijna van verlost enkel nog @:jancees en Els... Nee dit gaat niet lukken
Mijn pingpongcarrire zit er na dit seizoen weer op. Wat een drama is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man van 51 is Nederlands tafeltenniskampioen geworden tijd om je sport toch serieuzer op te pakken want hier liggen kansen. Of doen ze aan dopingcontroles?
Stukje femdom @de_boswachterquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:01 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 492 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer @:de_boswachter![]()
Woordle6 288 4/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Buig voor mij![]()
![]()
Is geblokkeerd waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kennen ze bij de Big 4 Google niet?
Ik ken alleen high net-worth individuals.quote:
Die slaapt nog. @Drizzt_DoUrden staat tegenwoordig nog eerder op.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar heb je forumgebruiker @:maxi-mus gelaten?
Frieslandquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar heb je forumgebruiker @:maxi-mus gelaten?
Benji had aangifte gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bajesklant @:GGMM. Stukje Jos.
@:wereldgozer
Geen VAR?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:10 schreef Oriente het volgende:
TokkiedorpGod.
[ [url=https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1584287573760884737?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1584287573760884737%7Ctwgr%5Ec3f032fc694b06c02764ee97cf320ab61b0576df%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalzone.nl%2Fdoc.asp%3Fuid%3D410137]twitter[/url] ]
Mourinho in deze video blijft het beste. "Vandaag even niet"quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:10 schreef Oriente het volgende:
TokkiedorpGod.
[ [url=https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1584287573760884737?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1584287573760884737%7Ctwgr%5Ec3f032fc694b06c02764ee97cf320ab61b0576df%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.voetbalzone.nl%2Fdoc.asp%3Fuid%3D410137]twitter[/url] ]
Wanneer Mourinho the voice of reason is weet je dat je fout zit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mourinho in deze video blijft het beste. "Vandaag even niet"
woedequote:Op maandag 24 oktober 2022 11:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blijft goud.
[ afbeelding ]
Younessgod
Fake news. Dat klopt niet volgens mijn ads.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:35 schreef Oriente het volgende:
Die ads op mobiel lopen echt uit de hand. De tering zeg.
Neem aan abo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:35 schreef Oriente het volgende:
Die ads op mobiel lopen echt uit de hand. De tering zeg.
Er bestaat nog gerechtigheid in dit land!quote:
Die halen de 60 nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/geld/ni(...)r-400-euro~a75519a6/
Wat een gore varkens.
@:GGMM
quote:
Toch geen schorsing!quote:Terwijl dat gebeurde, had Irrati de rode kaart in zijn hand. Die was echter niet voor Karsdorp, maar voor fysiektrainer Stefano Rapetti. Over het incident met Karsdorp zou Irrati niets in zijn wedstrijdrapport hebben gezet, waardoor de rechtsback een eventuele schorsing ontloopt.
Daarom liep Mourinho zo koel weg, die zag dat gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:46 schreef RamboDirk het volgende:
Voor welke opmerking belande jij nu precies in de kampen? @:calandIk heb aan forum admin @yvonne een plechtige belofte gedaan dat ik een bepaalde user die erg van wandelen houdt (en dan niet de vorm die @de_boswachter en ik ook uitoefenen) voorlopig even met rust zou laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
@Zipportalquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb aan forum admin @:yvonne een plechtige belofte gedaan dat ik een bepaalde user die erg van wandelen houdt (en dan niet de vorm die @:de_boswachter en ik ook uitoefenen) voorlopig even met rust zou laten.
Dat doet iedereen die wat in de supermarkt koopt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:08 schreef Sked het volgende:
Ik ben allang blij dat @:GGMM belasting betaalt.
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:08 schreef Sked het volgende:
Ik ben allang blij dat @:GGMM belasting betaalt.
Hij vraagt toch net wat we gaan eten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Genoeg mensen die al 10 jaar lang geen reet uitvoeren op onze kosten.
@Danny is je dankbaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
Die ads zijn zo irritant dat ik toch weer een abo heb genomen.
Ben ik er toch weer ingetuind.
paella @:drizzt
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nee jouw grappen komen altijd zo lekker uit de verf
Welke?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel iets minder
Ik ga binnenkort een opleiding volgen!
Dit is Engels.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wanneer Mourinho the voice of reason is weet je dat je fout zit.
Ik verwar dat wandelen ook vaak met mijn wandelen. Heerlijk. Stukje poal liften @Zipportalquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb aan forum admin @:yvonne een plechtige belofte gedaan dat ik een bepaalde user die erg van wandelen houdt (en dan niet de vorm die @:de_boswachter en ik ook uitoefenen) voorlopig even met rust zou laten.
Welkom terug pik!quote:
Hopelijk doet je terugkeer op fok geen afbreuk aan je nieuwe Twitter passie om geblockt te worden door debielen.quote:
Jammer, mis je de acties van Hello Fresh. Heb al 67 kortingsbonnen gescoordquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
Box is vandaag weer bezorgdquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer, mis je de acties van Hello Fresh. Heb al 67 kortingsbonnen gescoord
Zelf gemaakt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
Zijn de recepten zo leuk of is het vooral het gemak dat alles al op maat verpakt is en thuisgebracht wordt?quote:
Met name dat tweede. En met kortingcodes niet perse meer kwijt dan in winkel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn de recepten zo leuk of is het vooral het gemak dat alles al op maat verpakt is en thuisgebracht wordt?
Dit is pas gemak!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn de recepten zo leuk of is het vooral het gemak dat alles al op maat verpakt is en thuisgebracht wordt?
Dan kan je net zo goed iets anders eten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi meestal extra troep op dit soort pizzas om er tenminste wat smaak aan te krijgen.
Ja, pizza kan altijd, want pizza.quote:
Ja, het leek me altijd tamelijk aan de prijs.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met name dat tweede. En met kortingcodes niet perse meer kwijt dan in winkel.
Dat is bij deze pizza absoluut niet nodig!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi meestal extra troep op dit soort pizzas om er tenminste wat smaak aan te krijgen.
Lekker maat. Gestoofde aubergines met een snufje kamelenzaad er overheen of wat is het geworden vandaag?quote:
Echt leeg, of een klein beetje zacht?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
1 van mijn autobanden was leeg.
Dus die heb ik opgepompt.
Hopelijk is hij morgen nog steeds vol.
Dat is erg spannend.
Op pizza hoort sowieso een fles knoflooksaus (niet de fles zelf hi ha ho). Kut Italianen met hun smakeloze zooi.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De velg raakte nog niet de grond. Dus niet helemaal leeg maar het scheelde niets! Merkte ook niets met rijden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt leeg, of een klein beetje zacht?
Mwa goede basis om wel iets smakelijks van te maken in plaats van elke hap dezelfde eentonige smaak.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed iets anders eten.
Ik hoop voor je dat het meevalt, maar ik zou voor de zekerheid toch straks maar even kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De velg raakte nog niet de grond. Dus niet helemaal leeg maar het scheelde niets! Merkte ook niets met rijden.
Dus je denkt dat het een kwajongensstreek was?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
1 van mijn autobanden was leeg.
Dus die heb ik opgepompt.
Hopelijk is hij morgen nog steeds vol.
Dat is erg spannend.
Ok zal ik doen, ik hou jullie op de hoogte!quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het meevalt, maar ik zou voor de zekerheid toch straks maar even kijken.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het een kwajongensstreek was?
Dank je, ik blijf het zeker volgen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ok zal ik doen, ik hou jullie op de hoogte!
In de vandaag inside reeks zit een daadwerkelijke forum aanhanger de eerste die ik buiten Twitter aantref. Wat is jouw mening hierover?quote:
Update: hij was nog vol.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je, ik blijf het zeker volgen.
Waarvoor?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je je excuses nog aanbieden?
Ten eerste je post en ten tweede je xDquote:
Ok sorry dat ik je moeder zo heb overschat (lol)quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste je post en ten tweede je xD
Hier hanteren we gewoon de (lol) uit respect voor @:jancees
Noem mij geen familie van @Scrummie je kan ook te ver gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ok sorry dat ik je moeder zo heb overschat (lol)
wtfquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem mij geen familie van @:scrummie je kan ook te ver gaan.
Mijn overgrootoma haar oma komt uit Rotterdam.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wat? Waarom zou ik mijn roots in Twente willen hebben.
Die is zelfs te oud voor @Skedquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn overgrootoma haar oma komt uit Rotterdam.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker maat. Gestoofde aubergines met een snufje kamelenzaad er overheen of wat is het geworden vandaag?
Wtf is pitaquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pita kip, maat. En beetje groenvoer.
Stel je niet aan, ik denk dat zelfs @Scrummie hier wel uit komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:42 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 493 5/6
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟨⬛⬛🟨🟩
🟨⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 289 5/6
⬛🟩🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨🟨🟨
⬛🟩🟨🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wtf dat is geen woord
Help whatsapp doet het nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:17 schreef KingRoland het volgende:
Woordle 493 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:17 schreef KingRoland het volgende:
Woordle 493 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
geen ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:tarado hoe de fuck is het met die gozer mis gegaan
https://www.parool.nl/a-b51e6735quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
User @:FetX heeft gewoon geen vrienden.
Fake nieuws van de ratten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/a-b51e6735
Nu jullie weer
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?quote:
Zouden ze dan ook een extra grote boekenkast in de lokalen zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)priveschool-a4146057
@:caland
leuke speler welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?
Voetballers zijn over het algemeen gewoon domme mensen met iets teveel geld. Valt me nog mee dat hij uitgesproken de enige is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?
Had je al die tijd gewoon gelijk al verrast het mij verder ook weinig.quote:
Wat staat hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je al die tijd gewoon gelijk al verrast het mij verder ook weinig.
Posten we nog verder in deze pedofielen sc?
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nog nooit slack of discord gebruikt
De Limburgse Ferry de Bont, grappen maken om het grappen maken.quote:
Ik wel om iemand anoniem te bedreigen. Daarna snel verwijderdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Mad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De Limburgse Ferry de Bont, grappen maken om het grappen maken.
Laatst was er iemand vermist. Nou lijkt me dat alleen maar positief als het om Limburgers gaat maar ik dacht eigenlijk dat het weer een of andere schijtlollige inside joke was.quote:
Hahahaha, ok Ralfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst was er iemand vermist. Nou lijkt me dat alleen maar positief als het om Limburgers gaat maar ik dacht eigenlijk dat het weer een of andere schijtlollige inside joke was.
Dankzij dit bericht vraag ik me af of de Fok!discord nog bestaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
En hoe lang had je nodig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
15km gerend vanochtend.
Erg tevreden
Rennen in de ochtend voor werk is wel naar. Dat doe ik voorlopig niet meer!
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
* Scrummie was bannedquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke dan niet, dan stik je toch lekker in je vreten vet mormel.
Dat is behoorlijk snel ouwe reus, ik ga al dood bij 10 km/u op de loopband (lol)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1h16m, dus ook daar zeer tevreden over
Daar zijn toch gastarbeiders zoals jij voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heeft @:Coco helemaal geen tijd voor, die moet vier wedstrijden per dag modden.
Zo, hallo zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn toch gastarbeiders zoals jij voor.
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn toch gastarbeiders zoals jij voor.
Geen tijd meer voor jullie proleten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen tijd voor.
Organisatie laat ik over aan @:Oriente
Succes!
Madquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor jullie proleten.
Maar dat deed ik toch ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze vraag kun je neerleggen bij hulpje @:coco
Akkoord. Ik riep om hulpje @Coco maar die was er allang. Doet hulpje @Coco goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:54 schreef Sked het volgende:
@:RamboDirk slaat de plank weer eens mis.
Komen ze dan niet gewoon uit Noord-Brabant?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:31 schreef Oriente het volgende:
Mensen op Reddit die zichzelf als "NB" (Non-binair) omschrijven
Pleur toch op met die waanzin
Ok gelachenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Komen ze dan niet gewoon uit Noord-Brabant?
Braaf.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |