Heel verstandig!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga er ook zeker niet op klikken.
Gideon is toch een kontjesspuiter of niet?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je deze nog niet gezien?
[ twitter ]
Zijn keelpijp zou best een goede smeerbeurt kunnen gebruiken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gideon is toch een kontjesspuiter of niet?
@Smoofie is weer actief op twitter!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn keelpijp zou best een goede smeerbeurt kunnen gebruiken.
Max won zojuist de F1quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Smoofie is weer actief op twitter!
Dat heb ik tussendoor ook nog gekeken. Ik gunde het Hamilton eigenlijk ook wel weer een keertje.quote:
Die was zuur op het eindquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik tussendoor ook nog gekeken. Ik gunde het Hamilton eigenlijk ook wel weer een keertje.
En Knut een nieuw twitteraccount kennelijk maar ik heb de energie niet om dat soort twitterdraadjes aan te doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Smoofie is weer actief op twitter!
Ja, Knut is tegenwoordig @KnutdeIJsbeer86quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Knut een nieuw twitteraccount kennelijk maar ik heb de energie niet om dat soort twitterdraadjes aan te doen.
Ja, zeker die slechte bandenwissel maakte het nog wel spannend.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die was zuur op het eind
Begrijpelijk wel. Wel een erg leuke race.
Heb ik voor niks Tim Hofman geblokt omdat ik zijn tweets bleef binnenkrijgen door zijn oude account.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, Knut is tegenwoordig @:KnutdeIJsbeer86
[..]
Ja, zeker die slechte bandenwissel maakte het nog wel spannend.
Het is al te laat. Tim Hofman is boos op jou. En op iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik voor niks Tim Hofman geblokt omdat ik zijn tweets bleef binnenkrijgen door zijn oude account.
Excuses @:timhofman
Een man van 51 is Nederlands tafeltenniskampioen geworden tijd om je sport toch serieuzer op te pakken want hier liggen kansen. Of doen ze aan dopingcontroles?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is al te laat. Tim Hofman is boos op jou. En op iedereen.
Ik volg gelukkig geen mensen die hem retweeten of zoiets, gelukkig krijg ik zelden iets van hem mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik voor niks Tim Hofman geblokt omdat ik zijn tweets bleef binnenkrijgen door zijn oude account.
Excuses @:timhofman
Studio Voetbalquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man van 51 is Nederlands tafeltenniskampioen geworden tijd om je sport toch serieuzer op te pakken want hier liggen kansen. Of doen ze aan dopingcontroles?
Baudet ben ik ook bijna van verlost enkel nog @jancees en Els... Nee dit gaat niet lukkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik volg gelukkig geen mensen die hem retweeten of zoiets, gelukkig krijg ik zelden iets van hem mee.
JanCees is dacht ik ook flink anti FvD, doublepain heeft ooit nog de baudetraket gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baudet ben ik ook bijna van verlost enkel nog @:jancees en Els... Nee dit gaat niet lukken
Mijn pingpongcarrière zit er na dit seizoen weer op. Wat een drama is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man van 51 is Nederlands tafeltenniskampioen geworden tijd om je sport toch serieuzer op te pakken want hier liggen kansen. Of doen ze aan dopingcontroles?
Stukje femdom @de_boswachterquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:01 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 492 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer @:de_boswachter![]()
Woordle6 288 4/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Buig voor mij![]()
![]()
Is geblokkeerd waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kennen ze bij de Big 4 Google niet?
Ik ken alleen high net-worth individuals.quote:
Die slaapt nog. @Drizzt_DoUrden staat tegenwoordig nog eerder op.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar heb je forumgebruiker @:maxi-mus gelaten?
Frieslandquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar heb je forumgebruiker @:maxi-mus gelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |