Ten eerste je post en ten tweede je xDquote:
Oké sorry dat ik je moeder zo heb overschat (lol)quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste je post en ten tweede je xD
Hier hanteren we gewoon de (lol) uit respect voor @:jancees
Noem mij geen familie van @Scrummie je kan ook te ver gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké sorry dat ik je moeder zo heb overschat (lol)
wtfquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem mij geen familie van @:scrummie je kan ook te ver gaan.
Mijn overgrootoma haar oma komt uit Rotterdam.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wat? Waarom zou ik mijn roots in Twente willen hebben.
Die is zelfs te oud voor @Skedquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn overgrootoma haar oma komt uit Rotterdam.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker maat. Gestoofde aubergines met een snufje kamelenzaad er overheen of wat is het geworden vandaag?
Wtf is pitaquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pita kip, maat. En beetje groenvoer.
Stel je niet aan, ik denk dat zelfs @Scrummie hier wel uit komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:42 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 493 5/6
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟨⬛⬛🟨🟩
🟨⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 289 5/6
⬛🟩🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨🟨🟨
⬛🟩🟨🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wtf dat is geen woord
Help whatsapp doet het nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:17 schreef KingRoland het volgende:
Woordle 493 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:17 schreef KingRoland het volgende:
Woordle 493 X/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
geen ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:tarado hoe de fuck is het met die gozer mis gegaan
https://www.parool.nl/a-b51e6735quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
User @:FetX heeft gewoon geen vrienden.
Fake nieuws van de ratten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/a-b51e6735
Nu jullie weer
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?quote:
Zouden ze dan ook een extra grote boekenkast in de lokalen zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)priveschool-a4146057
@:caland
leuke speler welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?
Voetballers zijn over het algemeen gewoon domme mensen met iets teveel geld. Valt me nog mee dat hij uitgesproken de enige is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?
Had je al die tijd gewoon gelijk al verrast het mij verder ook weinig.quote:
Wat staat hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je al die tijd gewoon gelijk al verrast het mij verder ook weinig.
Posten we nog verder in deze pedofielen sc?
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nog nooit slack of discord gebruikt
De Limburgse Ferry de Bont, grappen maken om het grappen maken.quote:
Ik wel om iemand anoniem te bedreigen. Daarna snel verwijderdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Mad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De Limburgse Ferry de Bont, grappen maken om het grappen maken.
Laatst was er iemand vermist. Nou lijkt me dat alleen maar positief als het om Limburgers gaat maar ik dacht eigenlijk dat het weer een of andere schijtlollige inside joke was.quote:
Hahahaha, ok Ralfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst was er iemand vermist. Nou lijkt me dat alleen maar positief als het om Limburgers gaat maar ik dacht eigenlijk dat het weer een of andere schijtlollige inside joke was.
Dankzij dit bericht vraag ik me af of de Fok!discord nog bestaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
En hoe lang had je nodig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
15km gerend vanochtend.
Erg tevreden
Rennen in de ochtend voor werk is wel naar. Dat doe ik voorlopig niet meer!
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
* Scrummie was bannedquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke dan niet, dan stik je toch lekker in je vreten vet mormel.
Dat is behoorlijk snel ouwe reus, ik ga al dood bij 10 km/u op de loopband (lol)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1h16m, dus ook daar zeer tevreden over
Daar zijn toch gastarbeiders zoals jij voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heeft @:Coco helemaal geen tijd voor, die moet vier wedstrijden per dag modden.
Zo, hallo zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn toch gastarbeiders zoals jij voor.
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn toch gastarbeiders zoals jij voor.
Geen tijd meer voor jullie proleten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen tijd voor.
Organisatie laat ik over aan @:Oriente
Succes!
Madquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor jullie proleten.
Maar dat deed ik toch ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze vraag kun je neerleggen bij hulpje @:coco
Akkoord. Ik riep om hulpje @Coco maar die was er allang. Doet hulpje @Coco goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:54 schreef Sked het volgende:
@:RamboDirk slaat de plank weer eens mis.
Komen ze dan niet gewoon uit Noord-Brabant?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:31 schreef Oriente het volgende:
Mensen op Reddit die zichzelf als "NB" (Non-binair) omschrijven
Pleur toch op met die waanzin
Oké gelachenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Komen ze dan niet gewoon uit Noord-Brabant?
Braaf.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb aan forum admin @:yvonne een plechtige belofte gedaan dat ik een bepaalde user die erg van wandelen houdt (en dan niet de vorm die @:de_boswachter en ik ook uitoefenen) voorlopig even met rust zou laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |