Zouden ze dan ook een extra grote boekenkast in de lokalen zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)priveschool-a4146057
@:caland
leuke speler welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?
Voetballers zijn over het algemeen gewoon domme mensen met iets teveel geld. Valt me nog mee dat hij uitgesproken de enige is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet bewust meegemaakt als voetballer, maar toen was hij geen wappie toch?
Had je al die tijd gewoon gelijk al verrast het mij verder ook weinig.quote:
Wat staat hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je al die tijd gewoon gelijk al verrast het mij verder ook weinig.
Posten we nog verder in deze pedofielen sc?
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nog nooit slack of discord gebruikt
De Limburgse Ferry de Bont, grappen maken om het grappen maken.quote:
Ik wel om iemand anoniem te bedreigen. Daarna snel verwijderdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Mad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De Limburgse Ferry de Bont, grappen maken om het grappen maken.
Laatst was er iemand vermist. Nou lijkt me dat alleen maar positief als het om Limburgers gaat maar ik dacht eigenlijk dat het weer een of andere schijtlollige inside joke was.quote:
Hahahaha, ok Ralfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst was er iemand vermist. Nou lijkt me dat alleen maar positief als het om Limburgers gaat maar ik dacht eigenlijk dat het weer een of andere schijtlollige inside joke was.
Dankzij dit bericht vraag ik me af of de Fok!discord nog bestaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
En hoe lang had je nodig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
15km gerend vanochtend.
Erg tevreden
Rennen in de ochtend voor werk is wel naar. Dat doe ik voorlopig niet meer!
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |