Goh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:rambodirk probeert weer wat.
Ja dit is niet best. Gelukkig is er zo voetbal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een fiasco @:scrummie sterkte met het vervolg van deze dag.
Dan is de sterkte wellicht wel extra op zijn plaats. Burak Yilmaz staat al veelte lang droog qua doelpunten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit is niet best. Gelukkig is er zo voetbal.
Bedankt, hij mag er best een vrije trap inschieten straks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is de sterkte wellicht wel extra op zijn plaats. Burak Yilmaz staat al veelte lang droog qua doelpunten.
Oeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:45 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 490 4/6
⬛🟩🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 286 X/6
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩⬛🟩⬛
Ik las vandaag ergens een artikel dat een man vals beschuldigd werd, dat hij er van alles mee te maken zou hebben, werd hij op dit forum ook beschuldigd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Er is weer een Amber Alert, de FOK!-detectives kunnen weer los.
Misschien weet @roos94 meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens een artikel dat een man vals beschuldigd werd, dat hij er van alles mee te maken zou hebben, werd hij op dit forum ook beschuldigd?
Ja er kwam wel wat voorbij, maar de mods zijn wezen bezemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens een artikel dat een man vals beschuldigd werd, dat hij er van alles mee te maken zou hebben, werd hij op dit forum ook beschuldigd?
Even terug aan het kijken en het eerste dat ik tegenkom is dit.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Perverse buurman is toch meer voor de hand liggend, Sanne is haar fucking begeleidster. Wat moet zij met haar doen ?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
(lol)
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Zeker dat speelde de 3 seconden dat ik in dat topic was. De logica was dat echte vriendschap tussen man en vrouw niet bestond dus dat er wat achter zou moeten zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk nog nooit een film/serie/boek gezien waarbij een vrouw een kind pikt om het haar eigen te maken...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even terug aan het kijken en het eerste dat ik tegenkom is dit.
[..]![]()
![]()
Die man heeft echt al jaren last van vogelgriep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even terug aan het kijken en het eerste dat ik tegenkom is dit.
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |