Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:11 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 vermist.
Met een gehandicapt meisje? Really?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef RamboDirk het volgende:
In Raamsdonkveer zit een Bushcraft winkel, zou daar ook eens langsgaan.
Sterker nog nooit voor volwassenenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.
Nee oke, maar als de begeleidster gevonden wordt in het ergste geval alleen, negeren ze dat? Komt wel zo over, zeer vreemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.
Waarbij ze veel eerder gaan zoeken naar een kind, een volwassene 'mag' vaak langer vermist zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:11 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 vermist.
quote:De politie vraagt mensen die tips hebben niet te bellen op 0800-6070, omdat dit nummer onbereikbaar is
Hoe gek het ook klinkt het is niet illegaal om niet gevonden te willen worden. Je mag gewoon weggaan als volwassenen zonder iemand op de hoogte te stellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:14 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Nee oke, maar als de begeleidster gevonden wordt in het ergste geval alleen, negeren ze dat? Komt wel zo over, zeer vreemd.
Zoektocht naar vermist meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.
Vught ligt ook gewoon naast Den Bosch, dus het zou met die route sowieso vreemd zijn als ze niet boven Den Bosch zouden komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees op RTL Nieuws dat Sanne uit Den Bosch komt in ieder geval. Vandaar wellicht het cirkelen over de stad (rondom haar woonhuis)?
De route ligt helemaal niet grotendeels langs het water.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Denk dat ze samen ergens in het water terecht zijn gekomen. Het was zeker lokaal behoorlijk glad gisteren. En de route lag grotendeels langs het water.
Ontvoering lijkt me heel stug.
Dan waren er inmiddels wel sporen gevonden lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Denk dat ze samen ergens in het water terecht zijn gekomen. Het was zeker lokaal behoorlijk glad gisteren. En de route lag grotendeels langs het water.
huh glad? Waar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Het gebeurt .quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Behoorlijk wat water de politie spreekt niet voor niks over meerdere waterwegen die onderzocht worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De route ligt helemaal niet grotendeels langs het water.
Ook dat slaat nergens op inderdaad, er was hooguit sprake van nat wegdek.quote:
Volgens mij landweggetjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Behoorlijk wat water de politie spreekt niet voor niks over meerdere waterwegen die onderzocht worden.
Volgens mij weten ze niet precies welke route ze hebben gereden, alleen wel waar het signaal van haar telefoon wegviel en daar is niks gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Behoorlijk wat water de politie spreekt niet voor niks over meerdere waterwegen die onderzocht worden.
Dat was wel opvallend vanmorgen idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op inderdaad, er was hooguit sprake van nat wegdek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |