@Zipportalquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb aan forum admin @:yvonne een plechtige belofte gedaan dat ik een bepaalde user die erg van wandelen houdt (en dan niet de vorm die @:de_boswachter en ik ook uitoefenen) voorlopig even met rust zou laten.
Dat doet iedereen die wat in de supermarkt koopt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:08 schreef Sked het volgende:
Ik ben allang blij dat @:GGMM belasting betaalt.
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:08 schreef Sked het volgende:
Ik ben allang blij dat @:GGMM belasting betaalt.
Hij vraagt toch net wat we gaan eten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Genoeg mensen die al 10 jaar lang geen reet uitvoeren op onze kosten.
@Danny is je dankbaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
Die ads zijn zo irritant dat ik toch weer een abo heb genomen.
Ben ik er toch weer ingetuind.
paella @:drizzt
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nee jouw grappen komen altijd zo lekker uit de verf
Welke?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel iets minder
Ik ga binnenkort een opleiding volgen!
Dit is Engels.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wanneer Mourinho the voice of reason is weet je dat je fout zit.
Ik verwar dat wandelen ook vaak met mijn wandelen. Heerlijk. Stukje poal liften @Zipportalquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb aan forum admin @:yvonne een plechtige belofte gedaan dat ik een bepaalde user die erg van wandelen houdt (en dan niet de vorm die @:de_boswachter en ik ook uitoefenen) voorlopig even met rust zou laten.
Welkom terug pik!quote:
Hopelijk doet je terugkeer op fok geen afbreuk aan je nieuwe Twitter passie om geblockt te worden door debielen.quote:
Jammer, mis je de acties van Hello Fresh. Heb al 67 kortingsbonnen gescoordquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
Die ads zijn zo irritant dat ik toch weer een abo heb genomen.
Ben ik er toch weer ingetuind.
paella @:drizzt
Box is vandaag weer bezorgdquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer, mis je de acties van Hello Fresh. Heb al 67 kortingsbonnen gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |