Zelf gemaakt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
Die ads zijn zo irritant dat ik toch weer een abo heb genomen.
Ben ik er toch weer ingetuind.
paella @:drizzt
Zijn de recepten zo leuk of is het vooral het gemak dat alles al op maat verpakt is en thuisgebracht wordt?quote:
Met name dat tweede. En met kortingcodes niet perse meer kwijt dan in winkel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn de recepten zo leuk of is het vooral het gemak dat alles al op maat verpakt is en thuisgebracht wordt?
Dit is pas gemak!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn de recepten zo leuk of is het vooral het gemak dat alles al op maat verpakt is en thuisgebracht wordt?
Dan kan je net zo goed iets anders eten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi meestal extra troep op dit soort pizzas om er tenminste wat smaak aan te krijgen.
Ja, pizza kan altijd, want pizza.quote:
Ja, het leek me altijd tamelijk aan de prijs.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met name dat tweede. En met kortingcodes niet perse meer kwijt dan in winkel.
Dat is bij deze pizza absoluut niet nodig!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi meestal extra troep op dit soort pizzas om er tenminste wat smaak aan te krijgen.
Lekker maat. Gestoofde aubergines met een snufje kamelenzaad er overheen of wat is het geworden vandaag?quote:
Echt leeg, of een klein beetje zacht?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
1 van mijn autobanden was leeg.
Dus die heb ik opgepompt.
Hopelijk is hij morgen nog steeds vol.
Dat is erg spannend.
Op pizza hoort sowieso een fles knoflooksaus (niet de fles zelf hi ha ho). Kut Italianen met hun smakeloze zooi.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De velg raakte nog niet de grond. Dus niet helemaal leeg maar het scheelde niets! Merkte ook niets met rijden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt leeg, of een klein beetje zacht?
Mwa goede basis om wel iets smakelijks van te maken in plaats van elke hap dezelfde eentonige smaak.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed iets anders eten.
Ik hoop voor je dat het meevalt, maar ik zou voor de zekerheid toch straks maar even kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De velg raakte nog niet de grond. Dus niet helemaal leeg maar het scheelde niets! Merkte ook niets met rijden.
Dus je denkt dat het een kwajongensstreek was?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
1 van mijn autobanden was leeg.
Dus die heb ik opgepompt.
Hopelijk is hij morgen nog steeds vol.
Dat is erg spannend.
Oké zal ik doen, ik hou jullie op de hoogte!quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het meevalt, maar ik zou voor de zekerheid toch straks maar even kijken.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het een kwajongensstreek was?
Dank je, ik blijf het zeker volgen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké zal ik doen, ik hou jullie op de hoogte!
In de vandaag inside reeks zit een daadwerkelijke forum aanhanger de eerste die ik buiten Twitter aantref. Wat is jouw mening hierover?quote:
Update: hij was nog vol.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je, ik blijf het zeker volgen.
Waarvoor?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je je excuses nog aanbieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |