Die gast op wie ik reageerde had het over dat meisje uit Dordrecht dus daar ging die post over, niet over deze vermissing. Had al gelijk door dat het om een ongeluk ging en dat ze in het water lagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even terug aan het kijken en het eerste dat ik tegenkom is dit.
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Denk dat ze samen ergens in het water terecht zijn gekomen. Het was zeker lokaal behoorlijk glad gisteren. En de route lag grotendeels langs het water.
Ontvoering lijkt me heel stug.
Zeker, dit was echt een prima rustgevend programma, ik ga het zeker nog eens kijken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels en goed tot rust gekomen na het voetbal?
Wel nog leuker als ze de hoogte in moeten bouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, dit was echt een prima rustgevend programma, ik ga het zeker nog eens kijken!
Dat wordt vast voor de laatste rondes bewaard.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel nog leuker als ze de hoogte in moeten bouwen.
Marcel van Roosmalen vindt je nu een minderwaardig mensen overigens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt vast voor de laatste rondes bewaard.
Van een Vitessesupporter kan ik dit wel hebben. Heb jij je weleens verdiept in de mens achter de grasmeester?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel van Roosmalen vindt je nu een minderwaardig mensen overigens.
Was dat spandoek bij Feyenoord voor hem? Wat een imposant lichaamquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van een Vitessesupporter kan ik dit wel hebben. Heb jij je weleens verdiept in de mens achter de grasmeester?
Ik heb dat spandoek gemist, maar je zou kunnen zeggen dat Feyenoord alles aan deze grastovenaar te danken heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat spandoek bij Feyenoord voor hem? Wat een imposant lichaam
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dat spandoek gemist, maar je zou kunnen zeggen dat Feyenoord alles aan deze grastovenaar te danken heeft.
“Bijna buitenland, h.”quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van een Vitessesupporter kan ik dit wel hebben. Heb jij je weleens verdiept in de mens achter de grasmeester?
ElsGodin @Littlerabbitquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik blijk toch valse informatie te hebben verspreid over manipulatie bij de NS-publieksprijs, alles verloopt eerlijk!
[ twitter ]
Els is leven, mijn leven is voor Els maar ik heb soms toch wat moeite met haar Baudet obsessie. Zal wel jaloezie zijn.quote:
Jij moet wel heel erg verliefd zijn op Harry Styles. #onelovequote:Op zondag 23 oktober 2022 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Don't worry darling 9.5/10
Stukje black mirror @:jr-style-93
Tijdje geleden al gezien maar gewacht op de terugkeer van @:ggmm
quote:De onafhankelijke tuchtcommissie betaald voetbal heeft speler Sofyan El Hannoudi (ADO Den Haag JO18) veroordeeld tot een uitsluiting van acht wedstrijden, waarvan drie wedstrijden voorwaardelijk, als gevolg van zijn rode kaart tijdens de wedstrijd PEC Zwolle JO18 – ADO Den Haag JO18 d.d. 15 oktober jl..
De tuchtcommissie acht bewezen dat hij zijn tegenspeler bij de keel heeft gegrepen en de scheidsrechter, tijdens het weglopen van het speelveld, heeft bedreigd. Verder krijgt El Hannoudi, gelet op zijn jeugdige leeftijd, een met ADO Den Haag afgestemde taakstraf opgelegd.
Vrijspraak
Daarnaast heeft de tuchtcommissie speler Mohamed El Makrini (TEC) vrijgesproken van zijn rode kaart tijdens de wedstrijd Spakenburg – TEC .d.d. 19 oktober jl.. Op basis van de beelden en toelichting van de speler tijdens de zitting heeft de tuchtcommissie vastgesteld dat er geen sprake is van het op onreglementaire wijze beletten van een scoringskans. Dit is in lijn met de door de aanklager ter zitting verzochte vrijspraak.
https://www.knvb.nl/nieuw(...)-volgende-5-duels-el
Stukje cultuur, moet je respect voor hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:07 schreef Nober het volgende:
EL HANNOUDI (ADO DEN HAAG JO18) MIST VOLGENDE 5 DUELS, EL MAKRINI (TEC) VRIJGESPROKEN
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |