24 uur paalzitten? Dat kan toch niemand. Ze zullen toch wel mogen wisselen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
deze 4 blijven 24 uren zitten?
werd niet gewisselt?
Ze mag gewoon afstappen als ze het niet meer kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:37 schreef mario390 het volgende:
kim k werd zo ziek gaat de hele nacht
regnen heb wetterbericht gekijkt
Nee niet wisselen. Ze mogen 5x 2,5 minuten naar de wc.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
24 uur paalzitten? Dat kan toch niemand. Ze zullen toch wel mogen wisselen.
Het is geen exp.rob toch
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee niet wisselen. Ze mogen 5x 2 5 minuten naar de wc.
Nee dezelfde moeten blijven zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is geen exp.rob toch
uhm.....misschien even teruglezen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is geen exp.rob toch
neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is geen exp.rob toch
Hou je niet vol denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is geen exp.rob toch
Uhm...deed ik...de info schoot ernstig tekortquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
uhm.....misschien even teruglezen?
ze mogen niet wisselen, en mogen max 5 keer naar het toilet.
Wowquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee niet wisselen. Ze mogen 5x 2,5 minuten naar de wc.
onmogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uhm...deed ik...de info schoot ernstig tekort
wat zeg je Marioquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Je zal maar een moeilijke stoelgang hebben
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uhm...deed ik...de info schoot ernstig tekort
ik heb bijna letterlijk de tekst van Hannelore in de COS gezetquote:
eng dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn interesse fluistert hij haar in de oor (Gisteren op TV, Ik geef meer om je dan je denkt) maar hij speelt het spelletje aantrekken en wegduwen, en types zoals Kim worden daarmee steeds aanhankelijker en proberen meer hun best te doen.
Eigenlijk is het dezelfde tactiek die loverboys gebruiken.
morama word de 2,5 min niet redden de bruikt 1 min vorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:40 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac moet 24 uur voor paal zitten zodat Moraima kan vreten terwijl het andersom niet zal gebeuren
en eten op de paal?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim K maakt zich alleen maar druk over eten, heb haar al wel 10 x instructies horen geven, macaroni met ui, zit in de haribo bak
Hear hear!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pak ze alsjeblieft die lolly's af, met dat gesmak de hele tijd
Jeff Bern Isaac en Ima wilden het doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:45 schreef Ireth het volgende:
JW was vroeger net als Jeff![]()
Ow deze opdracht was op het lijf geschreven voor Jeff, maar dat ziet niemand schijnbaar, voorals als het gaat regenen, stormen. Hij kan dat
Iminininini kreeg acute rugklachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff Bern Isaac en Ima wilden het doen
gedobbeld
toen mocht Ima het doen
die wilde niet meer
en toen Isaac
Gaan ze niet redden, KimK sowieso nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:47 schreef spapaars het volgende:
24 uur op een houten plankje, ik geef je het te doen zeg.
ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaan ze niet redden, iig KimK sowieso niet
misschien maar zij verkoud zichquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaan ze niet redden, KimK sowieso niet
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien maar zij verkoud zich
Jappie en Isaacquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:49 schreef freaky40 het volgende:
GJ en Isaac gaan dit wel redden denk ik.
Gewoon blijven zitten. en de 5x dat je ff plassen mag goed gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaan ze niet redden, KimK sowieso niet
En wat doet regie ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
oh mijn hemel
nu gaat martin met kenzi en wanda praten
hoe veroorzaak je gezeik
Doet me denken aan een nummer van Rob de Nijsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
Zachtjes tikt de regen doorrrrrr.
[ afbeelding ]
Managen is Maddy's ding niet , ik denk dat ze daar nu op de harde manier achter komt .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
De manager vraagt na een halve maand nog steeds de hulp van de de ex-manager
Zeker wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
toch ook weer Mega dom van Maddy dit
Nog 2 lllllange weken....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Managen is Maddy's ding niet , ik denk dat ze daar nu op de harde manier achter komt .
maar ze kan toch ook bedenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker wel.
Iets in haar trapt iedere keer in dezelfde valkuil
Dat dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
toch ook weer Mega dom van Maddy dit
Yep, daar moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet me denken aan een nummer van Rob de Nijs
Denk dat ze dat ook bedenkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze kan toch ook bedenken
dat je dit soort dingen niet door een ander moet laten doen
Schaamteloos dat kind.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda: Maddy luistert niet naar wat ik, dictator zeg![]()
Ritme van de regenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep, daar moest ik ook aan denken.
Waarom, vraag ik me af, waarom wilde ik dat de regie op dit gesprek schakelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda: Maddy luistert niet naar wat ik, dictator zeg![]()
dit is echt Maddy's keusquote:
die red het ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Een manager moet gewoon schijt hebben kortom Zoe
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen op wie ik stem?![]()
maar dat is bij meisjes bij me niet an stelle 1quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteraard niet , jij kikt op kont
Ik zie een simpele domme boerentrien met een lelijk hoofdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat is bij meisjes bij me niet an stelle 1
1 is gezicht
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda voelt zich genaaid, die dacht de touwtjes in handen te krijgen en Maddy te sturen en dat is mislukt. daarom zegt Wanda steeds zegt: ze luistert niet naar me
ik bedoelde nu allgemein meidengezichten niet kim kquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie een simpele domme boerentrien met een lelijk hoofd
en toch neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent manager van de loods niet van Nederland
Berend ja, maar Zoe neen. Dat kind kan niet eens tot 10 tellen...letterlijk...quote:
Rutte maakt er ook een puinhoop van, wat dat betreft doet Maddy het niet slechtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent manager van de loods niet van Nederland
Continue maar zeiken en zich druk maken om haar eigen belang en ondertussen Maddy helemaal afbrandenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:59 schreef spapaars het volgende:
Wat een heerlijke druktemaakster is Wanda toch.
Zulke figuren moet je daar voor een lange periode houden.
Zie dat liever dan zo'n gluiperige observeerder.
Mooi toch, en als maddy af is, is de volgende aan de beurt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Continue maar zeiken en zich druk maken om haar eigen belang en ondertussen Maddy helemaal afbranden
ja hoe zat dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
Ima kreeg vanaf het moment dat hij het zou doen zenderchecks
Kleuters met kleutergedrag . Echt ongelofelijk die tweequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi en Wanda willen niet helpen door te vertellen hoeveel havermout en brood er gekocht moet worden. Wat aan valse wijven![]()
inderdaad.. die Kenzi was er sowieso al uitgezet toch? en wilde zo nodig weer terug..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou als ik Maddy was, zeggen, jullie zijn af, ik heb jullie niet meer nodig, wegwezen, wil je niet meer in de keuken zien
Ik kan het niet meer aanzienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Martin beslissen en Maddy laat het weer gebeuren. Maddy trek je mond open en stuur die 2 weg!!!
Maddy durft niets, laat zich weeeeer compleet overrulen door Wandaquote:
Daarin is Maddy zelf toch ook een sneu iemand? Heel sneaky Kenzy er uit willen, dan toch niet, nu wil Kenzy er uit en weer gedoe.. Maddy is echt een lousy managerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
inderdaad.. die Kenzi was er sowieso al uitgezet toch? en wilde zo nodig weer terug..
Ik zit bij Jeff en Kimquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maddy durft niets, laat zich weeeeer compleet overrulen door Wanda
Omdat ze iedereen tevreden en te vriend wil houden, maar dat kan nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarin is Maddy zelf toch ook een sneu iemand? Heel sneaky Kenzy er uit willen, dan toch niet, nu wil Kenzy er uit en weer gedoe.. Maddy is echt een lousy manager
Ook.. en omdat ze geen ruggengraat heeft. En zelf ook sneaky is. Transparantie roepen en toch Kenzy vorige keer op een nare manier uit de keuken willen werken. Ze is echt niet zonder zonde maar speelt steeds de slachtofferkaartquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen tevreden en te vriend wil houden, maar dat kan niet
Denk dat dat ook niet werkt. Want Maddy draait zich om en roept daarna tegen anderen weer vanalles.. Ik stel voor dat ze weggaat. Volgens mij is ze een stuk blijer als ze dadelijk manager af is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe vaak moet Maddy sorry zeggen? Hou op snotneus, met je grote smoel
ik ga switchenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet meer te doen, steeds hetzelfde gezeik.
2 is nu beter
Beter wel, al gaan ze daar net allemaal wat anders doen, vanuit de slaapkamer.quote:
Beter bedankt ze die mensen, kiest ze anderen en trekt ze zich zelf terug. Nieuwe manager, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We doen het tot maandag en daarna trekken we de handen er van af. Dat je nog wil dat die wijven zich er nog mee bemoeien. Zou ze bedanken voor hun hulp en zeggen , ik kies wel anderen die zich willen inzetten. Toedels![]()
![]()
Net of daar 4 stoffelijk overschotten hangen...net zoals in The Handmaid's Tale aan muren...quote:
gauw switchen naar 2, dan hoor je het niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfffffffffffffffff Wanda, hou eens 1 keer even je mond. Als er iemand niet naar een ander luistert, ben jij het wel. Je wilt alleen je zelf horen![]()
Echt hé, kwettert maar door en door, even haar smoel dicht houden zodat andere ook iets kan zeggen ho maarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfffffffffffffffff Wanda, hou eens 1 keer even je mond. Als er iemand niet naar een ander luistert, ben jij het wel. Je wilt alleen je zelf horen![]()
ieuwquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net of daar 4 stoffelijk overschotten hangen...
Echt sneu gezicht welquote:
klopt, maar ik hoop nog steeds dat Maddy haar mond open trekt, maar helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gauw switchen naar 2, dan hoor je het niet meer
Vast wel een paar denk ik.. komt nog meer regen aanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt sneu gezicht wel![]()
Vraag me ook af of er steeds een aantal blijven voor morele steun.
Nog niet op gelet
Ik gun ze vaak van allesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast wel een paar denk ik.. komt nog meer regen aan
Wordt een koude nacht ook denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik gun ze vaak van alles(speltechnisch dan) , maar deze is best wel een beetje sneu.
Zo de hele nacht door
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:23 schreef chufi het volgende:
Nu ging Maddy met Jeff praten in kantoor?
Die ze de eerst volgende keer wil nominerenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:23 schreef chufi het volgende:
Nu ging Maddy met Jeff praten in kantoor?
Wat een hell zou ik dat vinden,quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt een koude nacht ook denk ik
Zei ze tegen Wanda ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Die ze de eerst volgende keer wil nomineren
Mag hopen dat ie goed betaald wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
Daar sta je dan voor je werk
[ afbeelding ]
Zij zijn echt zo geinstrueerd, wat er ook gebeurd nooooooooit lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Die Febo mensjes mogen niet lachen merk ik wel eens. Geen emotie laten zien. Ze zijn er wel maar eigenlijk ook niets. Ik vind dat wel een rare toestand in deze RLS.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit weer wel ja..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat een hell zou ik dat vinden,
Kan het niet eens gelukkig
Ze kan ook met een pot daar gaan staan, hoeven ze niet voor een kleine boodschap die paal af.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Die Wanda staat maar buiten, typische gevalletje fear of missing out...
Wanda kan daar ook wel gaan staanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Febo mensjes mogen niet lachen merk ik wel eens. Geen emotie laten zien.
Hopelijk de eerste afvaller.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
Mooi dat KimK daar in de zeikende regen zit te vergaan van de kou
Ik weet het niet, hou dat tarotkaarten gescam niet bij. Ik switch dan altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeiden die Tarotkaarten hier niets over?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Jeff snapt niet wat ze met de spellen van Bern moeten , ze hebben heaters nodig
Ik kan haar ook niet volgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Maddy ineens Jeff tegenspreken...raar wijf.
Weet ik niet, heb dat niet gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me ook niet zeggen hoezo kenzy bij
managergesprek was?
Dat is idd een betere investeringquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Die spellen kunnen ze toch ook gewoon opstoken?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Die zit in de voedingsclubquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me ook niet zeggen hoezo kenzy bij
managergesprek was?
Laat ze maar kou lijden , daar heb ik niet zo'n probleem mee, ik vind het al netjes van het programma dat ze de daar rekening mee houden , half NL heeft energie problemen en houdt rekening met zijn stroom verbruikquote:
Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamersquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.
Ik vind van nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd een betere investering
Goeiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die spellen kunnen ze toch ook gewoon opstoken?
Eensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat ze maar kou lijden , daar heb ik niet zo'n probleem mee, ik vind het al netjes van het programma dat ze de daar rekening mee houden , half NL heeft energie problemen en houdt rekening met hun stroom verbruik
Nee, hij bedoeld kacheltjes voor binnen, omdat hout duurder is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamers
en dat is fütterung?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zit in de voedingsclub
Ah ok.. dat is misschien geen gek idee, weet niet hoe koud het is/wordt in de loodsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld kacheltjes voor binnen, omdat hout duurder is.
Omdat ze klagen over de koude slaapkamers.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamers
Ik denk dat ze dat volle bedrag sowieso niet gaan halen en dat dat bewust gaat zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef mangalie het volgende:
Ze denken dat het geld al binnen is
Is toch alleen maar fijn juist.. en anders bestellen ze maar fleecedekens leggen ze die op bed neerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze klagen over de koude slaapkamers.
okequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eten, advies voor maaltijden geven
Scam? Ik betaal me blauw en heb mijn thermostaat al voor het tweede jaar niet hoger dan 16 staanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.
scam?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.
Dat is jouw probleem, ik zou gewoon blijven stoken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Scam? Ik betaal me blauw en heb mijn thermostaat al voor het tweede jaar niet hoger dan 16 staan
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, ik zou gewoon blijven stoken.
Was ook mijn betoog eerder hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch alleen maar fijn juist.. en anders bestellen ze maar fleecedekens leggen ze die op bed neer
Dit dus , het kom t van bepaalde mensen met bepaalde gedachten overgenomen van bepaalde mensenquote:
Hop lul dan niet zo domquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee idioot, ga nou niet mensen in een hokje stoppen.
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!quote:
Ze zet haar make-up spiegel daar in.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
Wat is dit voor raar houten gloryholeding daar op het bureau?
Gaat voorlopig ook niet lukken , ze denken nog teveel in ik ik ik mijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp niet dat ze nog steeds geen budgetten maken.
Nog niet eens gevuld, maar streven naar en dat ook proberen te halen en te behouden op een basis.
Nu iedere keer hetzelfde gezeik
Pfffff
Spiegelhouderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
Wat is dit voor raar houten gloryholeding daar op het bureau?
Hear hear.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!
Echt hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat voorlopig ook niet lukken , ze denken nog teveel in ik ik ik mij
owquote:
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!
Ik hou wel van dat geluid van regenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:45 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor het gewoon heel hard regenen op de loods bij maddy in het kantoor
Dat doet hij wel goed weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
Maar Maddy houdt van advies inwinnen.. liefst tegestrijdig..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |