Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamersquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.
Ik vind van nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd een betere investering
Goeiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die spellen kunnen ze toch ook gewoon opstoken?
Eensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat ze maar kou lijden , daar heb ik niet zo'n probleem mee, ik vind het al netjes van het programma dat ze de daar rekening mee houden , half NL heeft energie problemen en houdt rekening met hun stroom verbruik
Nee, hij bedoeld kacheltjes voor binnen, omdat hout duurder is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamers
en dat is fütterung?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zit in de voedingsclub
Ah ok.. dat is misschien geen gek idee, weet niet hoe koud het is/wordt in de loodsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld kacheltjes voor binnen, omdat hout duurder is.
Omdat ze klagen over de koude slaapkamers.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamers
Ik denk dat ze dat volle bedrag sowieso niet gaan halen en dat dat bewust gaat zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef mangalie het volgende:
Ze denken dat het geld al binnen is
Is toch alleen maar fijn juist.. en anders bestellen ze maar fleecedekens leggen ze die op bed neerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze klagen over de koude slaapkamers.
okequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eten, advies voor maaltijden geven
Scam? Ik betaal me blauw en heb mijn thermostaat al voor het tweede jaar niet hoger dan 16 staanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.
scam?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.
Dat is jouw probleem, ik zou gewoon blijven stoken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Scam? Ik betaal me blauw en heb mijn thermostaat al voor het tweede jaar niet hoger dan 16 staan
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, ik zou gewoon blijven stoken.
Was ook mijn betoog eerder hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch alleen maar fijn juist.. en anders bestellen ze maar fleecedekens leggen ze die op bed neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |