Ik gun ze vaak van allesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast wel een paar denk ik.. komt nog meer regen aan
Wordt een koude nacht ook denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik gun ze vaak van alles(speltechnisch dan) , maar deze is best wel een beetje sneu.
Zo de hele nacht door
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:23 schreef chufi het volgende:
Nu ging Maddy met Jeff praten in kantoor?
Die ze de eerst volgende keer wil nominerenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:23 schreef chufi het volgende:
Nu ging Maddy met Jeff praten in kantoor?
Wat een hell zou ik dat vinden,quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt een koude nacht ook denk ik
Zei ze tegen Wanda ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Die ze de eerst volgende keer wil nomineren
Mag hopen dat ie goed betaald wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
Daar sta je dan voor je werk
[ afbeelding ]
Zij zijn echt zo geinstrueerd, wat er ook gebeurd nooooooooit lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Die Febo mensjes mogen niet lachen merk ik wel eens. Geen emotie laten zien. Ze zijn er wel maar eigenlijk ook niets. Ik vind dat wel een rare toestand in deze RLS.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit weer wel ja..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat een hell zou ik dat vinden,
Kan het niet eens gelukkig
Ze kan ook met een pot daar gaan staan, hoeven ze niet voor een kleine boodschap die paal af.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Die Wanda staat maar buiten, typische gevalletje fear of missing out...
Wanda kan daar ook wel gaan staanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Febo mensjes mogen niet lachen merk ik wel eens. Geen emotie laten zien.
Hopelijk de eerste afvaller.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
Mooi dat KimK daar in de zeikende regen zit te vergaan van de kou
Ik weet het niet, hou dat tarotkaarten gescam niet bij. Ik switch dan altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeiden die Tarotkaarten hier niets over?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Jeff snapt niet wat ze met de spellen van Bern moeten , ze hebben heaters nodig
Ik kan haar ook niet volgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Maddy ineens Jeff tegenspreken...raar wijf.
Weet ik niet, heb dat niet gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me ook niet zeggen hoezo kenzy bij
managergesprek was?
Dat is idd een betere investeringquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Die spellen kunnen ze toch ook gewoon opstoken?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Die zit in de voedingsclubquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me ook niet zeggen hoezo kenzy bij
managergesprek was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |