ik ga switchenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet meer te doen, steeds hetzelfde gezeik.
2 is nu beter
Beter wel, al gaan ze daar net allemaal wat anders doen, vanuit de slaapkamer.quote:
Beter bedankt ze die mensen, kiest ze anderen en trekt ze zich zelf terug. Nieuwe manager, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We doen het tot maandag en daarna trekken we de handen er van af. Dat je nog wil dat die wijven zich er nog mee bemoeien. Zou ze bedanken voor hun hulp en zeggen , ik kies wel anderen die zich willen inzetten. Toedels![]()
![]()
Net of daar 4 stoffelijk overschotten hangen...net zoals in The Handmaid's Tale aan muren...quote:
gauw switchen naar 2, dan hoor je het niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfffffffffffffffff Wanda, hou eens 1 keer even je mond. Als er iemand niet naar een ander luistert, ben jij het wel. Je wilt alleen je zelf horen![]()
Echt hé, kwettert maar door en door, even haar smoel dicht houden zodat andere ook iets kan zeggen ho maarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfffffffffffffffff Wanda, hou eens 1 keer even je mond. Als er iemand niet naar een ander luistert, ben jij het wel. Je wilt alleen je zelf horen![]()
ieuwquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net of daar 4 stoffelijk overschotten hangen...
Echt sneu gezicht welquote:
klopt, maar ik hoop nog steeds dat Maddy haar mond open trekt, maar helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gauw switchen naar 2, dan hoor je het niet meer
Vast wel een paar denk ik.. komt nog meer regen aanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt sneu gezicht wel![]()
Vraag me ook af of er steeds een aantal blijven voor morele steun.
Nog niet op gelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |