Hopelijk de eerste afvaller.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
Mooi dat KimK daar in de zeikende regen zit te vergaan van de kou
Ik weet het niet, hou dat tarotkaarten gescam niet bij. Ik switch dan altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeiden die Tarotkaarten hier niets over?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Jeff snapt niet wat ze met de spellen van Bern moeten , ze hebben heaters nodig
Ik kan haar ook niet volgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Maddy ineens Jeff tegenspreken...raar wijf.
Weet ik niet, heb dat niet gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me ook niet zeggen hoezo kenzy bij
managergesprek was?
Dat is idd een betere investeringquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Die spellen kunnen ze toch ook gewoon opstoken?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Die zit in de voedingsclubquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me ook niet zeggen hoezo kenzy bij
managergesprek was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |