Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamersquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.
Ik vind van nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd een betere investering
Goeiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die spellen kunnen ze toch ook gewoon opstoken?
Eensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze nog in hun shirts lopen, hoepel op met die heaters voor de slaapkamers.
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat ze maar kou lijden , daar heb ik niet zo'n probleem mee, ik vind het al netjes van het programma dat ze de daar rekening mee houden , half NL heeft energie problemen en houdt rekening met hun stroom verbruik
Nee, hij bedoeld kacheltjes voor binnen, omdat hout duurder is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamers
en dat is fütterung?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zit in de voedingsclub
Ah ok.. dat is misschien geen gek idee, weet niet hoe koud het is/wordt in de loodsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld kacheltjes voor binnen, omdat hout duurder is.
Omdat ze klagen over de koude slaapkamers.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch voor buiten? waarom zou dat kopen voor in de slaapkamers
Ik denk dat ze dat volle bedrag sowieso niet gaan halen en dat dat bewust gaat zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef mangalie het volgende:
Ze denken dat het geld al binnen is
Is toch alleen maar fijn juist.. en anders bestellen ze maar fleecedekens leggen ze die op bed neerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze klagen over de koude slaapkamers.
okequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eten, advies voor maaltijden geven
Scam? Ik betaal me blauw en heb mijn thermostaat al voor het tweede jaar niet hoger dan 16 staanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.
scam?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook een scam, maar dat is een ander verhaal.
Dat is jouw probleem, ik zou gewoon blijven stoken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Scam? Ik betaal me blauw en heb mijn thermostaat al voor het tweede jaar niet hoger dan 16 staan
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, ik zou gewoon blijven stoken.
Was ook mijn betoog eerder hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch alleen maar fijn juist.. en anders bestellen ze maar fleecedekens leggen ze die op bed neer
Dit dus , het kom t van bepaalde mensen met bepaalde gedachten overgenomen van bepaalde mensenquote:
Hop lul dan niet zo domquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee idioot, ga nou niet mensen in een hokje stoppen.
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!quote:
Ze zet haar make-up spiegel daar in.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
Wat is dit voor raar houten gloryholeding daar op het bureau?
Gaat voorlopig ook niet lukken , ze denken nog teveel in ik ik ik mijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp niet dat ze nog steeds geen budgetten maken.
Nog niet eens gevuld, maar streven naar en dat ook proberen te halen en te behouden op een basis.
Nu iedere keer hetzelfde gezeik
Pfffff
Spiegelhouderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
Wat is dit voor raar houten gloryholeding daar op het bureau?
Hear hear.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!
Echt hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat voorlopig ook niet lukken , ze denken nog teveel in ik ik ik mij
owquote:
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!
Ik hou wel van dat geluid van regenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:45 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor het gewoon heel hard regenen op de loods bij maddy in het kantoor
Dat doet hij wel goed weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
Maar Maddy houdt van advies inwinnen.. liefst tegestrijdig..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |