Hop lul dan niet zo domquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee idioot, ga nou niet mensen in een hokje stoppen.
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!quote:
Ze zet haar make-up spiegel daar in.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
Wat is dit voor raar houten gloryholeding daar op het bureau?
Gaat voorlopig ook niet lukken , ze denken nog teveel in ik ik ik mijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp niet dat ze nog steeds geen budgetten maken.
Nog niet eens gevuld, maar streven naar en dat ook proberen te halen en te behouden op een basis.
Nu iedere keer hetzelfde gezeik
Pfffff
Spiegelhouderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
Wat is dit voor raar houten gloryholeding daar op het bureau?
Hear hear.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!
Echt hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat voorlopig ook niet lukken , ze denken nog teveel in ik ik ik mij
owquote:
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan je een keer ophouden met je wappie praat en iedereen te pas en te onpas voor wappie uitmaken? Ben er een beetje zat van!!!
Ik hou wel van dat geluid van regenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:45 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor het gewoon heel hard regenen op de loods bij maddy in het kantoor
Dat doet hij wel goed weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
Maar Maddy houdt van advies inwinnen.. liefst tegestrijdig..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |