Opmerkelijk want ze weet nog helemaal niet hoeveel personen het gaan halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:29 schreef Hendrik83 het volgende:
Het geld is al binnen.
[ afbeelding ]
Zijn interesse fluistert hij haar in de oor (Gisteren op TV, Ik geef meer om je dan je denkt) maar hij speelt het spelletje aantrekken en wegduwen, en types zoals Kim worden daarmee steeds aanhankelijker en proberen meer hun best te doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:26 schreef patrick37 het volgende:
Is er iemand die Kim kapster begrijpt?
Ze lijkt alles ervoor te hebben om marciano aan de haak te slaan
maar die gozer heeft geen interesse in haar en daarbij is het een vreselijk saaie suffe gozer dus wat moet je ermee?
zo noem ik de streamlockquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Gebruik maar gewoon haar naam, dan snappen we allemaal om wie het gaat
Eunice heeft meerdere vragen aan Leila gesteld over waarom hoe en watquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over de algehele situatie, ik zie een trend. Hopelijk valt ie eraf.
Gewoon alvast het boodschappenmandje vullen anders is ze zondag nog niet klaar met bestellen🤣quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opmerkelijk want ze weet nog helemaal niet hoeveel personen het gaan halen.
dat is dan wel weer leuk verzonnen, dan gaat de tijd voor de paalzitters wat snellerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Bern wil spelletjens/ kaarten met de paalzitters
Aahh maar 1 Kimquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
GJ, Isaac, Jasper en Kim K
Leuk juist tochquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:33 schreef mario390 het volgende:
vieze produktie de weten toch dat bijna 24 uren werd
regnen
ja en? Ze smelten niet hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:33 schreef mario390 het volgende:
vieze produktie de weten toch dat bijna 24 uren werd
regnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |