Harde hand.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom klinkt Maddy altijd zo gestresst en huilerig bij elke mededeling. "ik moet bij tien minuten zeggen wie wat gaat doen". Ja dus.. doe niet zo moeilijk..
Ze heeft een bibberstemmetje gekregen inderdaad. Dat mens is doodsbenauwd voor de Wanda kliek en heeft zich al weer laten omlullen dus is bij deze officieel weer AF.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom klinkt Maddy altijd zo gestresst en huilerig bij elke mededeling. "ik moet bij tien minuten zeggen wie wat gaat doen". Ja dus.. doe niet zo moeilijk..
Ze brengt alles heel erg dramatischquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ze zie dat ze dan weer te pittig reageert, dus ze probeerde het op deze manier.. ingewikkeld.. Beter maakt ze dan toch maar een scène inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dus pak een ovenschaal en eist de aandacht op denk ik dan
Zullen ze nu ook denken dat die 250¤ dan ook voor hun alleen is per kamer 3 vooral..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
"een" djedi.....
het is de eerste keer dat er iets dergelijks gebeurd, dat er per kamer 1 persoon moet worden uitgekozen.
Dan geeft ze aan dat het een febo opdracht is en niet door haar zelf verzonnenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:21 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Is toch eerlijk verdeeld 2 mannen en 2 vrouwen?????
de stream brekt altijd af, ik weet nur de 2 kim´squote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:21 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Is toch eerlijk verdeeld 2 mannen en 2 vrouwen?????
Officieel is de verklaring dat dit is om camerastandpunten te veranderen of 'technische storingen'...tenminste dat was ten tijden van Utopia dus ik neem aan dat dit hier ook zo geld en bij BB ook b.v.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Is er een reden dat die SL's iedere keer later beginnen dan zou kunnen?
Is ook alweer een aantal jaren geleden, maar de meesten hier kijken ook al jarenquote:
Ik krijg bijna medelijden..bijna..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft een bibberstemmetje gekregen inderdaad. Dat mens is doodsbenauwd voor de Wanda kliek en heeft zich al weer laten omlullen dus is bij deze officieel weer AF.
Gaat meer om de fysieke inhoud ... Want KimK is ook wel erg blondquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:26 schreef patrick37 het volgende:
Is er iemand die Kim kapster begrijpt?
Ze lijkt alles ervoor te hebben om marciano aan de haak te slaan
maar die gozer heeft geen interesse in haar en daarbij is het een vreselijk saaie suffe gozer dus wat moet je ermee?
Komt ook voor. De streams lopen 3/4 minuten achter op de actualiteit dus zo hebben ze een buffer ingebouwd om de streams eerder op SL te zetten, maar dat gaat ook wel eens mis.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
Of iemand zegt iets over de FEBO of castingdagen en ze starten de SL pas in terwijl het verhaal al bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |