Niet bekend hoeveel?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld voor de huishoudpot
quote:
1000quote:
maar het spelt van jede kamer nur 1 ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld voor de huishoudpot
Ja... zou leuk zijn als het instorttequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat zien die stellages er weer amateuristisch uit, nog slechter dan de opdrachten in de eerste BB in 2021.
Nu welquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Sorry dat detail wist ik niet
Ja, daar lijkt hij op!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook nog nie en gargamel op
en pal zitten zien
Ik ben het met je eens hoor, Layla werd behoorlijk ondergesneeuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over de algehele situatie, ik zie een trend. Hopelijk valt ie eraf.
Als je opgelet had had je dit kunnen weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar het spelt van jede kamer nur 1 ?
neinquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Is dit toch weer een eliminatieopdracht?
Neenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar ze moeten het allemaal halen toch?
Volgens mij niet, gewoon per paal 250 euro.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Thank you. Ik heb niks met Layla of Djedi maar zou het wel leuk vinden als iedereen een kans krijgt. Desnoods gewoon met een dobbelsteen zoals bij die andere groep. Ik gun het iedereen om te laten zien wat hij kan zijn. Maar die kans moet je wel krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, Layla werd behoorlijk ondergesneeuwd
De andere kamers heb ik de discussies niet bewust van meegekregen
Volgens mij krijgen ze gewoon geld voor elk paal die gehaald wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja... maar er zijn helaas wat grote monden. En brutalen hebben de halve wereld (en ja de andere helft is bezet door niet-brutalen, maar dat zijn er heel veel meer)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you. Ik heb niks met Layla of Djedi maar zou het wel leuk vinden als iedereen een kans krijgt. Desnoods gewoon met een dobbelsteen zoals bij die andere groep. Ik gun het iedereen om te laten zien wat hij kan zijn. Maar die kans moet je wel krijgen.
Niet helemaal duidelijk nog dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze gewoon geld voor elk paal die gehaald wordt
Jawel het gaat per paal. Dus als 1 eraf gaat mogen de andere doorgaan 250 euro per paal en 5 x 2,5 minuut plaspauze.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk nog dus
Ja zonde.. ook geen reden om aan te nemen dat een Djedi of Layla niet ook op een paal kan zitten. Jasper zou hierin zelf ook best een stapje terug kunnen doen. Dat doet hij ook nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar er zijn helaas wat grote monden. En brutalen hebben de halve wereld (en ja de andere helft is bezet door niet-brutalen, maar dat zijn er heel veel meer)
Anders zou er toch wel wat anders zijn gezegd, bijv jullie winnen 1000 euro als je allemaal op je paal blijft zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk nog dus
"een" djedi.....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zonde.. ook geen reden om aan te nemen dat een Djedi of Layla niet ook op een paal kan zitten. Jasper zou hierin zelf ook best een stapje terug kunnen doen. Dat doet hij ook nooit.
Die hebben teveel tijd nodig met poepen las ik daarstraks van iemand...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:17 schreef mario390 het volgende:
hoezo zitten bijna nur meisjes op de paal?
Prachtig he, 'een' Djediquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
"een" djedi.....
het is de eerste keer dat er iets dergelijks gebeurd, dat er per kamer 1 persoon moet worden uitgekozen.
Ze heeft het gezegd maar werd ondergesneeuwd. Snap wel dat ze het dan nogmaals in een kleinere groep bespreekt, ze zit er wel mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
Ipv dit nou onderling te bespreken met de dames kan Leila ook haar bek open trekken tegen haar kamergenoten...
ja bij de vraag gaat het nu niet om poepenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hebben teveel tijd nodig met poepen las ik daarstraks van iemand...
Is toch eerlijk verdeeld 2 mannen en 2 vrouwen?????quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij de vraag gaat het nu niet om poepen
Sjelliequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
"een" djedi.....
het is de eerste keer dat er iets dergelijks gebeurd, dat er per kamer 1 persoon moet worden uitgekozen.
Ja dus pak een ovenschaal en eist de aandacht op denk ik danquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze heeft het gezegd maar werd ondergesneeuwd. Snap wel dat ze het dan nogmaals in een kleinere groep bespreekt, ze zit er wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |