Een nummer 2 in 2,5 minuut is onmogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
250 per paal
max 5 x naar toilet
max 2.5 minuut
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:33 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Een nummer 2 in 2,5 minuut is onmogelijk
Dus max 1000. Wordt geheid gezeik als 1 kamer afvalt mbt de verdeling van de boodschappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
250 per paal
max 5 x naar toilet
max 2.5 minuut
Jappie eropquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe maar Zoe, Marciano, Martin en Kim D op die paal
Ben benieuwd welke 3 dan de 4e er van af mietert na een paar uurquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe maar Zoe, Marciano, Martin en Kim D op die paal
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef spapaars het volgende:
Lichtgewichten nemen, die krijgen minder snel pijn in de reet.
Maar eerder koud...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef spapaars het volgende:
Lichtgewichten nemen, die krijgen minder snel pijn in de reet.
Heeft iemand al de weerberichten gecheckt??quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er regen en wind komt
daar moeten ze schnell pressenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:33 schreef chufi het volgende:
24 uur paalzitten ... max 5x naar toilet en max 2:30 min..
Als ze niet op de paal gezet wordt door Wandaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef pingu66 het volgende:
Haha nog minstens 24 uur zonder eten. Kan maddy beter alvast het mandje van de Jumbo vullen.
Zoe zakt er overheen met Marciano in de buurtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke 3 dan de 4e er van af mietert na een paar uur
Als de beste!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk dat Eunice dit wel goed zou kunnen
Komt wel regen aanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft iemand al de weerberichten gecheckt??
Zullen ze zo slim zijn om daar aan te denken / zal maddy zo slim zijn om dat in de groep te gooien??quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze niet op de paal gezet wordt door Wanda
Waar is hij boos over?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:36 schreef Kakadylo het volgende:
GJ zegt wijze woorden en het zijn telkens dezelfde figuren
Er is sws weinig te etenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar moeten ze schnell pressen![]()
dat gaat niet lukken
euhh hij staat hierbovenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
Hoop niet dat het zo'n kutpaaltje is als we hadden met BB.
Stem vertelde, wie wil de loods van boven zien, dan moet het een echte paal zijn.
Mario hou hier eens mee opquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:38 schreef mario390 het volgende:
somige moeten toch bij poepen erst
2 min entspannen meestal meiden
Dat gelul telkens tijdens de uitlegquote:
wat een onzinquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:38 schreef mario390 het volgende:
hoevaak zit jij bij een meid op de wc?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:38 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak zit jij bij een meid op de wc?
helemal nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak zit jij bij een meid op de wc?
dan weet je het dus ook nietquote:
die wil het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff laat nou ff iemand anders spelen. Marciano.. ik wil hem zien afzien.. die man doet nooit wat
Een uur volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze om iemand te kiezen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zou lachen zijn als dit een opzetje is van Jeff en na een kwartiertje afstapt
????quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:41 schreef mario390 het volgende:
zo als nu hebben ze maar bijna nog niet gekijkt
3 wekenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze om iemand te kiezen?
pff nee johquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:42 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia biedt haarzelf ook weer eens niet aan
Voor sommigen vast wel ja.. goed warm aankleden en als het regen vuilniszaak aanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:44 schreef Benny het volgende:
24 uur paalzitten? Hebben we vaker gezien in RLS'en. Moet te doen zijn.
1 persoonquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:44 schreef Benny het volgende:
24 uur paalzitten? Hebben we vaker gezien in RLS'en. Moet te doen zijn.
ik ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat Inimini dat volhouden? Dat geloof ik eigenlijk niet
Denk niet dat hij dat echt zou doen, hij houdt van uitdagingenquote:
Jawelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat Inimini dat volhouden? Dat geloof ik eigenlijk niet
Moet je idd wel wat vetjes op je reet hebben.. anders krijg er wel last vanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:46 schreef Charmian het volgende:
ik krijg nu al pijn in mijn reet als ik naar die plankjes kijk
krijg je sowiesoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je idd wel wat vetjes op je reet hebben.. anders krijg er wel last van
dan gaat het romantische verjaardagdiner niet doorquote:
houden van uitdagingen en bewust willen saboteren staan los van elkaar denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat echt zou doen, hij houdt van uitdagingen
die zit niet in de kamerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Maar die heeft een megakont (niks mis mee), maar lijkt me niet ideaal op zon klein plankje. Ik zou zeggen, kies een schrielkipje zoals Jasper
die krijgt heel snel pijn denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Maar die heeft een megakont (niks mis mee), maar lijkt me niet ideaal op zon klein plankje. Ik zou zeggen, kies een schrielkipje zoals Jasper
En nu ook dezelfden die het wel willen, alleen Imi valt buiten de boot, kan hij niet ongemerkt vretenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
Het zijn altijd dezelfde die nooit geen flikker doen
ipv KimD???quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ heeft gewonnen en gaat het doen
nooit geen is een beetje dubbelopquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
Het zijn altijd dezelfde figuren die nooit geen flikker doen
imaquote:
Ja gisteren zei hij dat hij alles ging verzieken was een beetje obstinaat toen.quote:
Ima kreeg wel 10 x een zendercheckquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ohja Ima heeft ineens rugklachten... nu gaat Isaac
Heel toevallig haakt hij toch afquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En nu ook dezelfden die het wel willen, alleen Imi valt buiten de boot, kan hij niet ongemerkt vreten
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
deze 4 blijven 24 uren zitten?
werd niet gewisselt?
Nee..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
deze 4 blijven 24 uren zitten?
werd niet gewisselt?
Nou echt he.. ik vind hem zo'n lul..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
Marciano gaat niet bij Kim K zitten nu
nee
bij Isaac
Volgens mij gaan Isaac, Kim K, GJ en Jasperquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
Marciano heeft voor het boksen zijn plastablet geslikt
dat dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:53 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda vindt het oprecht een leuke challenge maar wil het zelf niet doen
Kan ze niet roddelen, maar met die grote waffel, houdt ze iedereen wel wakker, dat is een voordeelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:53 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda vindt het oprecht een leuke challenge maar wil het zelf niet doen
is zij en langzitter?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:53 schreef juul. het volgende:
Je krijgt maar 2,5 minuut om naar het toilet te gaan dat gaat Kim K nooit redden
ik word haar 3 dagen op en pfahl zittend vastbindenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan ze niet roddelen, maar met die grote waffel, houdt ze iedereen wel wakker, dat is een voordeel
Tja, maar ze gaan voor het geld en willen degenen waarvan ze denken dat ze het vol kunnen houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:56 schreef Kakadylo het volgende:
Zou het weigeren en de druk leggen bij anderen die zelden iets hebben laten zien
Leila is ook wel een figuur die buiten de groep valtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:55 schreef Kakadylo het volgende:
Leila is gewoon weer totaal genegeerd
En zij wilde heel graag deze opdracht doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Leila is ook wel een figuur die buiten de groep valt
Die kruipt gewoon tegen Mexx of zo aanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:58 schreef Hendrik83 het volgende:
Marciano vannacht geen slaapmaatje en dus op zijn eigen kamer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kruipt gewoon tegen Mexx of zo aan
Wat moet hij anders doen dan? 3 rondjes door de kamer rennen met z'n shirt omhoog?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano bedakt haar voor het cadeautje waar Kim weken op heeft geknutseld met een knuffel en 'thanks maatje'.. ehm..
Iets liefs zeggen???? Maatje? Kom nou, Kim is dol op hemquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat moet hij anders doen dan? 3 rondjes door de kamer rennen met z'n shirt omhoog?
ik heb ook nog nie en gargamel opquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:04 schreef Korak het volgende:
zou wel leuk zijn om de hyper ADHDer Martin op de paal te zetten
Dat heet "slecht acteren"quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hoezo heeft Ima ineens last van zijn rug, zie hem nu ook de hele tijd zijn rug vasthouden. Maar met boksen was er niks?
euh neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:55 schreef Kakadylo het volgende:
Leila is gewoon weer totaal genegeerd
zo ging het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wel sneu dat mensen als Djedi of Layla niet mogen en meteen Jasper naar voren wordt geschoven., Zo krijgt niemand de kans om te laten zien wat hij kan. Sowieso doen alle mannen alsof zij alles kunnen en worden de vrouwen weinig serieus genomen. Hopelijk valt Jasper er binnen een uur af..
Ja ik vind het verdacht..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
Sluit niet eens uit dat Ima is teruggefloten door Rupi
Niet bekend hoeveel?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld voor de huishoudpot
maar het spelt van jede kamer nur 1 ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld voor de huishoudpot
Ik geef mijn mening over de algehele situatie, ik zie een trend. Hopelijk valt ie eraf.quote:
Ja... zou leuk zijn als het instorttequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat zien die stellages er weer amateuristisch uit, nog slechter dan de opdrachten in de eerste BB in 2021.
Nu welquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Sorry dat detail wist ik niet
Ja, daar lijkt hij op!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook nog nie en gargamel op
en pal zitten zien
Ik ben het met je eens hoor, Layla werd behoorlijk ondergesneeuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over de algehele situatie, ik zie een trend. Hopelijk valt ie eraf.
Als je opgelet had had je dit kunnen weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar het spelt van jede kamer nur 1 ?
neinquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Is dit toch weer een eliminatieopdracht?
Neenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar ze moeten het allemaal halen toch?
Volgens mij niet, gewoon per paal 250 euro.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Thank you. Ik heb niks met Layla of Djedi maar zou het wel leuk vinden als iedereen een kans krijgt. Desnoods gewoon met een dobbelsteen zoals bij die andere groep. Ik gun het iedereen om te laten zien wat hij kan zijn. Maar die kans moet je wel krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, Layla werd behoorlijk ondergesneeuwd
De andere kamers heb ik de discussies niet bewust van meegekregen
Volgens mij krijgen ze gewoon geld voor elk paal die gehaald wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja... maar er zijn helaas wat grote monden. En brutalen hebben de halve wereld (en ja de andere helft is bezet door niet-brutalen, maar dat zijn er heel veel meer)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you. Ik heb niks met Layla of Djedi maar zou het wel leuk vinden als iedereen een kans krijgt. Desnoods gewoon met een dobbelsteen zoals bij die andere groep. Ik gun het iedereen om te laten zien wat hij kan zijn. Maar die kans moet je wel krijgen.
Niet helemaal duidelijk nog dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze gewoon geld voor elk paal die gehaald wordt
Jawel het gaat per paal. Dus als 1 eraf gaat mogen de andere doorgaan 250 euro per paal en 5 x 2,5 minuut plaspauze.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk nog dus
Ja zonde.. ook geen reden om aan te nemen dat een Djedi of Layla niet ook op een paal kan zitten. Jasper zou hierin zelf ook best een stapje terug kunnen doen. Dat doet hij ook nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar er zijn helaas wat grote monden. En brutalen hebben de halve wereld (en ja de andere helft is bezet door niet-brutalen, maar dat zijn er heel veel meer)
Anders zou er toch wel wat anders zijn gezegd, bijv jullie winnen 1000 euro als je allemaal op je paal blijft zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk nog dus
"een" djedi.....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zonde.. ook geen reden om aan te nemen dat een Djedi of Layla niet ook op een paal kan zitten. Jasper zou hierin zelf ook best een stapje terug kunnen doen. Dat doet hij ook nooit.
Die hebben teveel tijd nodig met poepen las ik daarstraks van iemand...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:17 schreef mario390 het volgende:
hoezo zitten bijna nur meisjes op de paal?
Prachtig he, 'een' Djediquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
"een" djedi.....
het is de eerste keer dat er iets dergelijks gebeurd, dat er per kamer 1 persoon moet worden uitgekozen.
Ze heeft het gezegd maar werd ondergesneeuwd. Snap wel dat ze het dan nogmaals in een kleinere groep bespreekt, ze zit er wel mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
Ipv dit nou onderling te bespreken met de dames kan Leila ook haar bek open trekken tegen haar kamergenoten...
ja bij de vraag gaat het nu niet om poepenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hebben teveel tijd nodig met poepen las ik daarstraks van iemand...
Is toch eerlijk verdeeld 2 mannen en 2 vrouwen?????quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij de vraag gaat het nu niet om poepen
Sjelliequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
"een" djedi.....
het is de eerste keer dat er iets dergelijks gebeurd, dat er per kamer 1 persoon moet worden uitgekozen.
Ja dus pak een ovenschaal en eist de aandacht op denk ik danquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze heeft het gezegd maar werd ondergesneeuwd. Snap wel dat ze het dan nogmaals in een kleinere groep bespreekt, ze zit er wel mee.
Harde hand.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom klinkt Maddy altijd zo gestresst en huilerig bij elke mededeling. "ik moet bij tien minuten zeggen wie wat gaat doen". Ja dus.. doe niet zo moeilijk..
Ze heeft een bibberstemmetje gekregen inderdaad. Dat mens is doodsbenauwd voor de Wanda kliek en heeft zich al weer laten omlullen dus is bij deze officieel weer AF.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom klinkt Maddy altijd zo gestresst en huilerig bij elke mededeling. "ik moet bij tien minuten zeggen wie wat gaat doen". Ja dus.. doe niet zo moeilijk..
Ze brengt alles heel erg dramatischquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ze zie dat ze dan weer te pittig reageert, dus ze probeerde het op deze manier.. ingewikkeld.. Beter maakt ze dan toch maar een scčne inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dus pak een ovenschaal en eist de aandacht op denk ik dan
Zullen ze nu ook denken dat die 250Ī dan ook voor hun alleen is per kamer 3 vooral..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
"een" djedi.....
Dan geeft ze aan dat het een febo opdracht is en niet door haar zelf verzonnenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:21 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Is toch eerlijk verdeeld 2 mannen en 2 vrouwen?????
de stream brekt altijd af, ik weet nur de 2 kim´squote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:21 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Is toch eerlijk verdeeld 2 mannen en 2 vrouwen?????
Officieel is de verklaring dat dit is om camerastandpunten te veranderen of 'technische storingen'...tenminste dat was ten tijden van Utopia dus ik neem aan dat dit hier ook zo geld en bij BB ook b.v.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Is er een reden dat die SL's iedere keer later beginnen dan zou kunnen?
Is ook alweer een aantal jaren geleden, maar de meesten hier kijken ook al jarenquote:
Ik krijg bijna medelijden..bijna..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft een bibberstemmetje gekregen inderdaad. Dat mens is doodsbenauwd voor de Wanda kliek en heeft zich al weer laten omlullen dus is bij deze officieel weer AF.
Gaat meer om de fysieke inhoud ... Want KimK is ook wel erg blondquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:26 schreef patrick37 het volgende:
Is er iemand die Kim kapster begrijpt?
Ze lijkt alles ervoor te hebben om marciano aan de haak te slaan
maar die gozer heeft geen interesse in haar en daarbij is het een vreselijk saaie suffe gozer dus wat moet je ermee?
Komt ook voor. De streams lopen 3/4 minuten achter op de actualiteit dus zo hebben ze een buffer ingebouwd om de streams eerder op SL te zetten, maar dat gaat ook wel eens mis.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
Of iemand zegt iets over de FEBO of castingdagen en ze starten de SL pas in terwijl het verhaal al bezig is
Opmerkelijk want ze weet nog helemaal niet hoeveel personen het gaan halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:29 schreef Hendrik83 het volgende:
Het geld is al binnen.
[ afbeelding ]
Zijn interesse fluistert hij haar in de oor (Gisteren op TV, Ik geef meer om je dan je denkt) maar hij speelt het spelletje aantrekken en wegduwen, en types zoals Kim worden daarmee steeds aanhankelijker en proberen meer hun best te doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:26 schreef patrick37 het volgende:
Is er iemand die Kim kapster begrijpt?
Ze lijkt alles ervoor te hebben om marciano aan de haak te slaan
maar die gozer heeft geen interesse in haar en daarbij is het een vreselijk saaie suffe gozer dus wat moet je ermee?
zo noem ik de streamlockquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Gebruik maar gewoon haar naam, dan snappen we allemaal om wie het gaat
Eunice heeft meerdere vragen aan Leila gesteld over waarom hoe en watquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over de algehele situatie, ik zie een trend. Hopelijk valt ie eraf.
Gewoon alvast het boodschappenmandje vullen anders is ze zondag nog niet klaar met bestellen🤣quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opmerkelijk want ze weet nog helemaal niet hoeveel personen het gaan halen.
dat is dan wel weer leuk verzonnen, dan gaat de tijd voor de paalzitters wat snellerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Bern wil spelletjens/ kaarten met de paalzitters
Aahh maar 1 Kimquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
GJ, Isaac, Jasper en Kim K
Leuk juist tochquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:33 schreef mario390 het volgende:
vieze produktie de weten toch dat bijna 24 uren werd
regnen
ja en? Ze smelten niet hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:33 schreef mario390 het volgende:
vieze produktie de weten toch dat bijna 24 uren werd
regnen
Erom geloot.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:34 schreef Hendrik83 het volgende:
Hebben ze toch gewisseld GJ en Kimd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |