Nou echt he.. ik vind hem zo'n lul..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
Marciano gaat niet bij Kim K zitten nu
nee
bij Isaac
Volgens mij gaan Isaac, Kim K, GJ en Jasperquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
Marciano heeft voor het boksen zijn plastablet geslikt
dat dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:53 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda vindt het oprecht een leuke challenge maar wil het zelf niet doen
Kan ze niet roddelen, maar met die grote waffel, houdt ze iedereen wel wakker, dat is een voordeelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:53 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda vindt het oprecht een leuke challenge maar wil het zelf niet doen
is zij en langzitter?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:53 schreef juul. het volgende:
Je krijgt maar 2,5 minuut om naar het toilet te gaan dat gaat Kim K nooit redden
ik word haar 3 dagen op en pfahl zittend vastbindenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan ze niet roddelen, maar met die grote waffel, houdt ze iedereen wel wakker, dat is een voordeel
Tja, maar ze gaan voor het geld en willen degenen waarvan ze denken dat ze het vol kunnen houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:56 schreef Kakadylo het volgende:
Zou het weigeren en de druk leggen bij anderen die zelden iets hebben laten zien
Leila is ook wel een figuur die buiten de groep valtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:55 schreef Kakadylo het volgende:
Leila is gewoon weer totaal genegeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |