quote:
Moet je idd wel wat vetjes op je reet hebben.. anders krijg er wel last vanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:46 schreef Charmian het volgende:
ik krijg nu al pijn in mijn reet als ik naar die plankjes kijk
krijg je sowiesoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je idd wel wat vetjes op je reet hebben.. anders krijg er wel last van
dan gaat het romantische verjaardagdiner niet doorquote:
houden van uitdagingen en bewust willen saboteren staan los van elkaar denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat echt zou doen, hij houdt van uitdagingen
die zit niet in de kamerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Maar die heeft een megakont (niks mis mee), maar lijkt me niet ideaal op zon klein plankje. Ik zou zeggen, kies een schrielkipje zoals Jasper
die krijgt heel snel pijn denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Maar die heeft een megakont (niks mis mee), maar lijkt me niet ideaal op zon klein plankje. Ik zou zeggen, kies een schrielkipje zoals Jasper
En nu ook dezelfden die het wel willen, alleen Imi valt buiten de boot, kan hij niet ongemerkt vretenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:48 schreef Kakadylo het volgende:
Het zijn altijd dezelfde die nooit geen flikker doen
ipv KimD???quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ heeft gewonnen en gaat het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |