quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen op wie ik stem?![]()
maar dat is bij meisjes bij me niet an stelle 1quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteraard niet , jij kikt op kont
Ik zie een simpele domme boerentrien met een lelijk hoofdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat is bij meisjes bij me niet an stelle 1
1 is gezicht
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda voelt zich genaaid, die dacht de touwtjes in handen te krijgen en Maddy te sturen en dat is mislukt. daarom zegt Wanda steeds zegt: ze luistert niet naar me
ik bedoelde nu allgemein meidengezichten niet kim kquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie een simpele domme boerentrien met een lelijk hoofd
en toch neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent manager van de loods niet van Nederland
Berend ja, maar Zoe neen. Dat kind kan niet eens tot 10 tellen...letterlijk...quote:
Rutte maakt er ook een puinhoop van, wat dat betreft doet Maddy het niet slechtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent manager van de loods niet van Nederland
Continue maar zeiken en zich druk maken om haar eigen belang en ondertussen Maddy helemaal afbrandenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:59 schreef spapaars het volgende:
Wat een heerlijke druktemaakster is Wanda toch.
Zulke figuren moet je daar voor een lange periode houden.
Zie dat liever dan zo'n gluiperige observeerder.
Mooi toch, en als maddy af is, is de volgende aan de beurt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Continue maar zeiken en zich druk maken om haar eigen belang en ondertussen Maddy helemaal afbranden
ja hoe zat dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
Ima kreeg vanaf het moment dat hij het zou doen zenderchecks
Kleuters met kleutergedrag . Echt ongelofelijk die tweequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi en Wanda willen niet helpen door te vertellen hoeveel havermout en brood er gekocht moet worden. Wat aan valse wijven![]()
inderdaad.. die Kenzi was er sowieso al uitgezet toch? en wilde zo nodig weer terug..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou als ik Maddy was, zeggen, jullie zijn af, ik heb jullie niet meer nodig, wegwezen, wil je niet meer in de keuken zien
Ik kan het niet meer aanzienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Martin beslissen en Maddy laat het weer gebeuren. Maddy trek je mond open en stuur die 2 weg!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |