Maddy durft niets, laat zich weeeeer compleet overrulen door Wandaquote:
Daarin is Maddy zelf toch ook een sneu iemand? Heel sneaky Kenzy er uit willen, dan toch niet, nu wil Kenzy er uit en weer gedoe.. Maddy is echt een lousy managerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
inderdaad.. die Kenzi was er sowieso al uitgezet toch? en wilde zo nodig weer terug..
Ik zit bij Jeff en Kimquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maddy durft niets, laat zich weeeeer compleet overrulen door Wanda
Omdat ze iedereen tevreden en te vriend wil houden, maar dat kan nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarin is Maddy zelf toch ook een sneu iemand? Heel sneaky Kenzy er uit willen, dan toch niet, nu wil Kenzy er uit en weer gedoe.. Maddy is echt een lousy manager
Ook.. en omdat ze geen ruggengraat heeft. En zelf ook sneaky is. Transparantie roepen en toch Kenzy vorige keer op een nare manier uit de keuken willen werken. Ze is echt niet zonder zonde maar speelt steeds de slachtofferkaartquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen tevreden en te vriend wil houden, maar dat kan niet
Denk dat dat ook niet werkt. Want Maddy draait zich om en roept daarna tegen anderen weer vanalles.. Ik stel voor dat ze weggaat. Volgens mij is ze een stuk blijer als ze dadelijk manager af is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe vaak moet Maddy sorry zeggen? Hou op snotneus, met je grote smoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |