Eens. Waardeloos dat je wegloopt voor je verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende TT.
Erg matig ook dat hij niet voor de camera wilde verschijnen en KloeseGod dan maar tekst en uitleg ging geven.
Yep, die was heel erg mooi. Jammer dat Dilrosun er zo weinig mee deed.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een schitterende pass gaf hij op Dilrosun hé
Omdat LHBTIQWTFETC.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een storm in een glas water allemaal over Kokcu. Toen die ene knakker van Utrecht Helene Hendriks geen hand wilde geven, werd er gezegd "vanwege mijn religie" en was het antwoord "oh ja" en gingen we weer over tot de orde van de dag. Waarom kan dat nu niet?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij mijn beste vriend op FOK! bent.
En dan de uitleg die eerder gecommuniceerd was weer horen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende TT.
Erg matig ook dat hij niet voor de camera wilde verschijnen en KloeseGod dan maar tekst en uitleg ging geven.
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét boegbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan de uitleg die eerder gecommuniceerd was weer horen.
Ja, dat voegt echt iets toe. We accepteren ieder zijn keuze.
Was het antwoord daar echt alleen "oh ja"?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een storm in een glas water allemaal over Kokcu. Toen die ene knakker van Utrecht Helene Hendriks geen hand wilde geven, werd er gezegd "vanwege mijn religie" en was het antwoord "oh ja" en gingen we weer over tot de orde van de dag. Waarom kan dat nu niet?
Omdat je 1 keer per jaar een keer zo'n achterlijk onzin bandje moet dragen, ja hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét boegbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.
Ik dacht dat we op voetbal zaten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét voorbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.
Nee joh. Daar stonden de kranten ook gewoon vol van.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Was het antwoord daar echt alleen "oh ja"?
Ja, ik schaam me tegenwoordig bijna dat ik een blanke hetero man ben met al dat wokegebeuren. Terwijl ik ten eerste en vooral van mening ben dat iedereen lekker moet doen wat ze zelf willen, homo, hetero, transgender, onzijdig, het zal me allemaal aan m'n reet roesten wat iemand is.quote:
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op voetbal zaten.
Niet in de Tweede Kamer.
Als het geen bevredigend antwoord is zegt dat vast meer over het antwoord zelf.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die jongen staat tijdens de ramadan met een lege maag op het veld en dan willen sommige ezels hier dat hij voor de camera tekst en uitleg gaat geven over waarom hij geen uithangbord voor homoseksualiteit wilt zijn. Net alsof het überhaupt mogelijk is om de woke mafia een bevredigend antwoord te geven in dezen.
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die jongen staat tijdens de ramadan met een lege maag op het veld en dan willen sommige ezels hier dat hij voor de camera tekst en uitleg gaat geven over waarom hij geen uithangbord voor homoseksualiteit wilt zijn. Net alsof het überhaupt mogelijk is om de woke mafia een bevredigend antwoord te geven in dezen.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Iemand al een gifje van de goal van Danilo?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.
En dan nog, door het te weigeren als aanvoerder maak je net zo goed een politiek statement, maar dan eentje waar mensen hier blijkbaar wel achter staan.
Daar kunnen ze mee doorgaan tot sint juttemus, maar er zal nooit een regenboogvlag bij een moskee of een zwarte kousen kerk hangen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.
Woke vind ik geneuzel over zwarte Piet en vermeende witte privileges en dergelijke.
quote:Te Kloese: 'Ja, er komt op korte termijn nieuwe technisch directeur naar De Kuip'
Feyenoord is voornemens om op korte termijn een opvolger voor Frank Arnesen aan te stellen. Algemeen directeur Dennis te Kloese laat dat weten bij ESPN. De club hoopt snel een nieuwe technisch directeur te kunnen presenteren.
Een dubbelfunctie ziet Te Kloese niet zitten. "Ik ben als algemeen directeur aangesteld en wil dat ook blijven. We zijn aan het kijken naar de ideale structuur voor het technische vlak is. Mijn intentie is om algemeen directeur te blijven. Of het allebei kan? Ik heb het van de zomer geprobeerd, dat viel niet mee, haha. Voor een club als Feyenoord is er te veel verantwoordelijkheid om beide te doen. Dat is niet goed voor de club. Op technisch vlak zijn we dun bezet."
Hij praat nu precies Arnesen na, ik las vanochtend ergens iets waarin die exact hetzelfde zei.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ur-naar-de-kuip.html
[..]
Je op maandag als een vrouw identificeren, dinsdag als een man, maar op woensdag non-binair, zou ik wel als woke bestempelen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.
Woke vind ik geneuzel over zwarte Piet en vermeende witte privileges en dergelijke.
Wat een bullshit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.
En dan nog, door het te weigeren als aanvoerder maak je net zo goed een politiek statement, maar dan eentje waar mensen hier blijkbaar wel achter staan.
Hij zal ook vast niet naar Feyenoord zijn gegaan om de homo-acceptatie te bevorderen, die jongen wil gewoon voetballen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Kökçü vaak ook tamelijk onvolwassen overkomen. Maar die arme jongen is 21 jaar.
Dan moet ie geen aanvoerder zijn, waar ie wel in deze positie komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal ook vast niet naar Feyenoord zijn gegaan om de homo-acceptatie te bevorderen, die jongen wil gewoon voetballen.
Hou toch op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dan moet ie geen aanvoerder zijn, waar ie wel in deze positie komt.
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je wordt toch geen aanvoerder vanwege je maatschappelijke standpunten, op welk gebied dan ook. Je bent aanvoerder vanwege je prestaties op het veld.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja, het liefste zijn kruisband.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?
Is in elk geval een van de overwegingen, net als praten met de pers en allerlei andere randzaken. Je maakt als club geen goede beurt als je aanvoerder dat soort zaken weigert.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?
Hij draagt de regenboogvlag ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar je bent ook uithangbord van de club. Ik zou het heel goed begrijpen als je dat mee laat wegen in de keuzequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je wordt toch geen aanvoerder vanwege je maatschappelijke standpunten, op welk gebied dan ook. Je bent aanvoerder vanwege je prestaties op het veld.
Maar als club zorg je er dan wel weer voor dat iemand op het veld die band draagt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Is in elk geval een van de overwegingen, net als praten met de pers en allerlei andere randzaken. Je maakt als club geen goede beurt als je aanvoerder dat soort zaken weigert.
En hoe vaak komen dit soort randzaken voor?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Is in elk geval een van de overwegingen, net als praten met de pers en allerlei andere randzaken. Je maakt als club geen goede beurt als je aanvoerder dat soort zaken weigert.
Homo-acceptatie een randzaak noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe vaak komen dit soort randzaken voor?
1 dag per jaar een bandje dragen, belangrijker dan als jonge jongen gewoon de rol van aanvoerder met beide handen (willen) aannemen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Homo-acceptatie een randzaak noemen.
Tsja.
Bij een aanvoerder vind ik juist de teksten buiten het veld ontzettend belangrijk. Je bent ook het uithangbord en de eerste die geïnterviewd wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je wordt toch geen aanvoerder vanwege je maatschappelijke standpunten, op welk gebied dan ook. Je bent aanvoerder vanwege je prestaties op het veld.
Geconstateerd moet worden dat de homofobe elementen bij Feyenoord dieper zitten dan gedacht. Treurige conclusie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Homo-acceptatie een randzaak noemen.
Tsja.
Mooi gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij een aanvoerder vind ik juist de teksten buiten het veld ontzettend belangrijk. Je bent ook het uithangbord en de eerste die geïnterviewd wordt.
Wat dat betreft vind ik het ook wel een kutkeuze van Kökcü, wat je er ook van mag vinden het veroorzaakt ontzettend veel ophef want in principe maak je er meer een statement mee door niet mee te doen dan wel, is het dan nou zo moeilijk om zo’n bandje te dragen. Hij heeft het recht om zich niet te conformeren wat ik prima vind, echter vind ik wijzen naar religie hier een ontzettend slecht en ook wel schadelijk argument. Zeker als je bedenkt wat voor schade een conservatieve religieuze houding nog veroorzaakt voor homoseksuelen hedendaags. Hij weigert het bandje uiteindelijk omdat zijn geloof homoseksualiteit niet goedkeurt, wat niet zo netjes is.
Het zit mij toch wel meer dwars dan ik eerst dacht eigenlijk, maar heeft ook te maken met de walgelijke reacties van sommige supporters en sowieso al het gedoe met de Roze Kameraden dit jaar. Heb er moeite mee dat dit aan Feyenoord nu kleeft en dat onze aanvoerder op zijn zachts gezegd de boel nog meer op scherp zet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)at-dan-wel~ac386b14/quote:Lhbti-organisaties: ‘Als Kökcü dit al niet wil doen voor meer acceptatie, wat dan wel?’
Belangenorganisaties van de lhbti-gemeenschap reageren kritisch en teleurgesteld op Feyenoord-aanvoerder Orkun Kökcü’s weigering de regenboogband te dragen. Zeker tegen de achtergrond van de anti-homosentimenten die bij een deel van de harde kern van Feyenoord leven.
Na met 1-3 de koploper verslagen te hebben. Zo vaak gebeurt dit niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken ze van Feyenoord - RKC ofzo een mooie avondwedstrijd zodat we hier weer een Roze Avond kunnen organiseren.
Die was wel erg mooi.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik merk dat het weer tijd is voor het gifje van Danilo:
[ afbeelding ]
Ik heb liever een gifje van Szymanski overigens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik merk dat het weer tijd is voor het gifje van Danilo:
[ afbeelding ]
Stukje Kuipvreesquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat Danilo in De Kuip een goal gaat maken.
Heeft er toch al een tegen Sturm Graz gemaakt? Echt een uitstekende aanwinst, en dat voor een jonge transfervrije aanvaller. Gouden deal.quote:
en heeft met zijn 7 doelpunten in 10 wedstrijden al bijna net zoveel doelpunten gemaakt als Dessers het hele seizoen (alleen competitie).quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft er toch al een tegen Sturm Graz gemaakt? Echt een uitstekende aanwinst, en dat voor een jonge transfervrije aanvaller. Gouden deal.
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft er toch al een tegen Sturm Graz gemaakt? Echt een uitstekende aanwinst, en dat voor een jonge transfervrije aanvaller. Gouden deal.
Klopt. Ik vind dat je dat 'gratis' aspect ook echt wel zwaar mee mag wegen bij zo'n aanwinst. Net als bij Linssen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en heeft met zijn 7 doelpunten in 10 wedstrijden al bijna net zoveel doelpunten gemaakt als Dessers het hele seizoen (alleen competitie).
Dat is bijzonder dan. Zo'n koopje vind je echt nergens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Het is fijn dat ie zo makkelijk scoort maar een uitstekende aanwinst wil ik hem niet noemen
Dit vind ik een hele rare conclusie. Als club is het toch keurig opgelost door Trauner die band te laten dragen en aan te geven dat de club volledig achter de boodschap staat? Ze hadden ook kunnen zeggen "jammer dan" en Kokcu een gewone band kunnen geven.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geconstateerd moet worden dat de homofobe elementen bij Feyenoord dieper zitten dan gedacht. Treurige conclusie.
Kashia heeft bij Vitesse ook eenmaal die band omgedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Als je het als club echt belangrijk vindt en het wil uitdragen,dan pak je de band van Kokcu voor altijd af.
Maar de onrust en kritiek van supporters die dat oplevert zal zwaarder wegen en er voor zorgen dat Kokcu lekker aanvoerder blijft.
Het failliet van Feyenoord. U leest het hier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Als je het als club echt belangrijk vindt en het wil uitdragen,dan pak je de band van Kokcu voor altijd af.
Maar de onrust en kritiek van supporters die dat oplevert zal zwaarder wegen en er voor zorgen dat Kokcu lekker aanvoerder blijft.
Ga gewoon weg met je gedram.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie probeert het in de doofpot te moffelen. Dit wordt gewoon de soap van de week. Wen er maar aan.
Naja voor de bank? Dat stemt mij erg tevreden hoor. Die jongen scoort continu helemaal uit het niks en een deel van zijn goals zijn echt klasse, das geen toeval. Het zijn ook vaak geen onbelangrijke goals. Tot dusver kan je spreken van een op zijn minst goede transfervrije aanwinst.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Het is fijn dat ie zo makkelijk scoort maar een uitstekende aanwinst wil ik hem niet noemen
Goed verwoord, ook zeker het gedoe met de roze kameraden en alle reacties op het internet maken dit statement er niet beter op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij een aanvoerder vind ik juist de teksten buiten het veld ontzettend belangrijk. Je bent ook het uithangbord en de eerste die geïnterviewd wordt.
Wat dat betreft vind ik het ook wel een kutkeuze van Kökcü, wat je er ook van mag vinden het veroorzaakt ontzettend veel ophef want in principe maak je er meer een statement mee door niet mee te doen dan wel, is het dan nou zo moeilijk om zo’n bandje te dragen. Hij heeft het recht om zich niet te conformeren wat ik prima vind, echter vind ik wijzen naar religie hier een ontzettend slecht en ook wel schadelijk argument. Zeker als je bedenkt wat voor schade een conservatieve religieuze houding nog veroorzaakt voor homoseksuelen hedendaags. Hij weigert het bandje uiteindelijk omdat zijn geloof homoseksualiteit niet goedkeurt, wat niet zo netjes is.
Het zit mij toch wel meer dwars dan ik eerst dacht eigenlijk, maar heeft ook te maken met de walgelijke reacties van sommige supporters en sowieso al het gedoe met de Roze Kameraden dit jaar. Heb er moeite mee dat dit aan Feyenoord nu kleeft en dat onze aanvoerder op zijn zachts gezegd de boel nog meer op scherp zet.
Al met al maakt de discussie mij in dit topic enkel verdrietig en ik kom vooral om over voetbal te lullen, dus ik ben het met @Scrummie eens om het hier verder in de doofpot te stoppenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie probeert het in de doofpot te moffelen. Dit wordt gewoon de soap van de week. Wen er maar aan.
Dit is wel apart. Eerst lees je niets dan lovende verhalen voor hij nog naar Hertha BSC ging, leek ook lang gescout te zijn. Staat na zijn komst 3 dagen later direct in de basis en vervolgens mag hij terug naar Duitsland in de winter.quote:Fredrik André Bjørkan is op een zijspoor beland bij Feyenoord. De linksback werd aan het einde van de window gehuurd van het Duitse Hertha BSC, maar kwam vooralsnog niet verder dan één basisoptreden. Zondag ontbrak hij bij de selectie van Feyenoord, wat het in een vol AFAS Stadion opnam tegen AZ: 1-3.
De Noor stond vlak na zijn tekenmoment direct in de basis bij Feyenoord, wat het op 3 september uit opnam bij Go Ahead Eagles. Feyenoord won destijds nipt in De Aledaarshorst met 3-4. Bjørkan werd na 68 minuten vervangen door Quilindschy Hartman. Na afloop lieten diverse analisten zich kritisch uit over het optreden van de Noor.
Arne Slot 'testte' dit seizoen -inclusief voorbereiding- al acht (!) namen op de linksbackpositie: Jorrit Hendrix, Mike Kleijn, Marcus Holmgren Pedersen, Jacob Rasmussen, Quilindschy Hartman, Fredrik André Bjørkan, Marcos López en Dávid Hancko. Hendrix vertrok eerder al naar Fortuna Düsseldorf; de andere opties zitten nog in de hoofdselectie van Arne Slot.
Heeft Feyenoord dan een luxeprobleem? Het aantal speelminuten van Bjørkan verklaart in ieder geval de ontevredenheid van de oefenmeester over de door hemzelf gewenste versterking op linksback.
Dit inderdaad. Dat moeten ze op de training ook wel heel erg van hem zijn geschrokken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)er-terug-naar-hertha
[..]
Dit is wel apart. Eerst lees je niets dan lovende verhalen voor hij nog naar Hertha BSC ging, leek ook lang gescout te zijn. Staat na zijn komst 3 dagen later direct in de basis en vervolgens mag hij terug naar Duitsland in de winter.
Verwachtte dit eigenlijk al. Feyenoord had afgelopen winter al afgezien van Bjorkan door interne twijfels of hij in de speelstijl zou passen. Door een gebrek aan andere opties op linksback deze zomer hebben ze het op basis van de initiële lovende rapporten het toch geprobeerd met hem, maar hij komt gewoon tekort.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)er-terug-naar-hertha
[..]
Dit is wel apart. Eerst lees je niets dan lovende verhalen voor hij nog naar Hertha BSC ging, leek ook lang gescout te zijn. Staat na zijn komst 3 dagen later direct in de basis en vervolgens mag hij terug naar Duitsland in de winter.
Goed dat hij mijn opmerking serieus heeft genomen en er wat mee heeft gedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, nul uit één. Slot doet het nog steeds waardeloos in de toppers.
@:fetx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu is het een nuttige speler, maar uiteindelijk moet Feyenoord wel in een hoger segment gaan zoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is bijzonder dan. Zo'n koopje vind je echt nergens.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed dat hij mijn opmerking serieus heeft genomen en er wat mee heeft gedaan.AZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is
geen
Topclub
!!!!!!!Makkelijk eerste
Ik denk niet dat dit duidt op een inkomende transfer. Ik denk hoogstens dat er iemand voor de 6 positie komt, maar daar heeft Bjørkan nauwelijks iets mee te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verwachtte dit eigenlijk al. Feyenoord had afgelopen winter al afgezien van Bjorkan door interne twijfels of hij in de speelstijl zou passen. Door een gebrek aan andere opties op linksback deze zomer hebben ze het op basis van de initiële lovende rapporten het toch geprobeerd met hem, maar hij komt gewoon tekort.
Denk dat Feyenoord ruimte wil creëeren om een serieuze linksbenige verdediger te halen.
Er moet wel echt een verdediger aan de linkerkant bij hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit duidt op een inkomende transfer. Ik denk hoogstens dat er iemand voor de 6 positie komt, maar daar heeft Bjørkan nauwelijks iets mee te maken.
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet wel echt een verdediger aan de linkerkant bij hoor.
Schijnt een erg norse jongen te zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb meer het idee dat Bjorkan een heel vervelend mannetje is en dat dat er ook mee te maken heeft.
Die TR krijg je mooi terug.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnt een erg norse jongen te zijn
Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.
Wel eens, ja. Al blijf ik Rasmussen op lcv wel echt armoede vinden. Dus van mij hoeft Hancko niet per sé op lb.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.
Ik vind Lopez prima. Rasmussen doet het ook prima als centrale verdediger momenteel, dus ja, ik vind dat ze voldoende zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?
Lopez toont wel echt potentie ja, ik klink negatief maar die jongen verrast mij positief hoor, alleen ben ik gewoon wat kritischer geworden over het minimale niveau van onze basisspelers. Weet ook niet zo goed of het een kwestie van geduld hebben is of dat je nu voor meer zekerheid op die plek moet gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:42 schreef fetX het volgende:
Ik vind Lopez ook echt niet zo slecht als hier soms wordt beweerd. Vandaag ook prima invalbeurt, ook verdedigend. Jongen met enorme potentie die verdedigend echt nog wel beter gaat worden. En aanvallend een wapen.
Ik zou niet weten waarom niet. Rasmussen heeft het prima gedaan tegen Twente en AZ. Lopez is nuttig tegen kleinere ploegen, zeker als de afstemming met de linksbuiten goed is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?
We moeten de komende vier competitiewedstrijden wel allemaal winnen eigenlijk. Dan ben ik zeker tevreden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
We hebben tot nu toe in 10 wedstrijden 6 uitwedstrijden gehad en tegen 6 van de 7 andere teams uit de top 8 gespeeld. Dan is 2 punten achter de koploper erg goed volgens mij. Prima seizoensstart ondanks alle aankopen
Alles op alles zetten om iedere wedstrijd vanaf nu te winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten de komende vier competitiewedstrijden wel allemaal winnen eigenlijk. Dan ben ik zeker tevreden.
Zelfde geldt voor mij en dan ook voor het spel. Merk dat ik minder snel tevreden ben en dat is een uitstekende ontwikkelingquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez toont wel echt potentie ja, ik klink negatief maar die jongen verrast mij positief hoor, alleen ben ik gewoon wat kritischer geworden over het minimale niveau van onze basisspelers. Weet ook niet zo goed of het een kwestie van geduld hebben is of dat je nu voor meer zekerheid op die plek moet gaan.
Ja maarquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij en dan ook voor het spel. Merk dat ik minder snel tevreden ben en dat is een uitstekende ontwikkeling
Ja maar als we thuis niet eens winnen van Fortuna, Excelsior en Cambuur ben ik team Pistolero en mag Slot lekker opkankeren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om iedere wedstrijd vanaf nu te winnen.
En dan kan het eigenlijk alleen nog maar beter.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
We hebben tot nu toe in 10 wedstrijden 6 uitwedstrijden gehad en tegen 6 van de 7 andere teams uit de top 8 gespeeld. Dan is 2 punten achter de koploper erg goed volgens mij. Prima seizoensstart ondanks alle aankopen
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoegquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan kan het eigenlijk alleen nog maar beter.
Het zou fijn zijn als we wedstrijden vaker winnen zoals Ajax en PSV, die hebben nu allebei al 4 of meer keer met 4 doelpunten verschil gewonnen. Dat is de volgende stap.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoeg
Een nieuwe 6. Paixao die doorbreekt. En een nieuwe linksback, óf Lopez die zich door blijft ontwikkelen. Dán gaan we echt ranzig goed zijn.
Als Paixao doorbreekt met zijn snelheid en zijn dribbel en Slot weet er intelligentie in hem te slijpen.. dan gaan we echt van hem genieten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoeg
Een nieuwe 6. Paixao die doorbreekt. En een nieuwe linksback, óf Lopez die zich door blijft ontwikkelen. Dán gaan we echt ranzig goed zijn.
Komt ook wel een beetje door ons programma.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we wedstrijden vaker winnen zoals Ajax en PSV, die hebben nu allebei al 4 of meer keer met 4 doelpunten verschil gewonnen
Ik stel voor dat Paixao vanaf nu iedere dag IQ testen gaat makenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Paixao doorbreekt met zijn snelheid en zijn dribbel en Slot weet er intelligentie in hem te slijpen.. dan gaan we echt van hem genieten.
Cursus Engels sowieso en aan het einde van ieder seizoen een Cito-toets laten maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Paixao vanaf nu iedere dag IQ testen gaat maken
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar
Dan moet je er ook wat meer vanuit gaan dat we zonder al te veel problemen winnen van middelmatige teams als AZ en Twente.
(En dat puntverlies zoals tegen Midgetland en NEC wel weer kan omdat dat kutploegen zijn die alleen maar vertragen. Alhoewel we daar volwassener mee om moeten leren gaan)
*Loopt (wat mij betreft).quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.
Je merkt wel dat spelers elkaar steeds makkelijker weten te vinden. Kökcü als regisseur weer wat verder naar voren en Szymanski als zwervende speler tussen de aanval en verdediging werkt erg goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen weer een wat mindere tegenstander met Fortuna, maar ik heb nu ook wel weer meer vertrouwen gekregen in de laatste 2 Europese potjes.quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*Loopt (wat mij betreft).
Ook vandaag lijkt nog niet op wat we vorig seizoen in veel wedstrijden zagen, het afjagen, hoog druk zetten, het moet allemaal nog veel en veel beter. Maakt die overwinning alleen maar belangrijker eigenlijk, en tegelijk ook waar we op dit moment staan, op 2 punten van de koploper en bovenaan in de EL poule (oke, op doelsaldo, maar toch) . Als we dit proces door komen zonder flink op je muil te gaan, is dat een vrij knappe prestatie.
Eens hoor, het gaat ook al wel beter en vooral Kokcu vind ik de laatste potjes weer goed. Maar dat is dan vooral in balbezit. Het hoog drukzetten en daarmee zorgen dat de tegenstander fouten maakt, wat je vorig seizoen zo vaak zag gebeuren, is denk ik weer een volgende stap.quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat spelers elkaar steeds makkelijker weten te vinden. Kökcü als regisseur weer wat verder naar voren en Szymanski als zwervende speler tussen de aanval en verdediging werkt erg goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen weer een wat mindere tegenstander met Fortuna, maar ik heb nu ook wel weer meer vertrouwen gekregen in de laatste 2 Europese potjes.
We zitten helemaal niet zo ver van elkaar, maar je verwachtingspatroon is af en toe iets te negatief ingekaderd. Dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om Twente en AZ eigenlijk vrij eenvoudig te verslaan bevestigt dat ook wel. Je focust dan iets te veel op onze eigen zwakke punten terwijl onze tegenstanders die ook genoeg hebben. En ja zo’n potje zoals thuis tegen de midgets is frustrerend, maar we waren (weer zonder geweldig spel) duidelijk beter, en met maar 49 minuten zuivere speeltijd en wat ongelukkige tegengoals kan je zo’n puntenverlies wel verklaren. Zelfs zonder dat we geweldig spelen winnen we normaal gesproken van de meeste tegenstanders en die verwachting mag je vooraf ook wel hebben, en zo niet is het heus niet erg om de verklaring af en toe elders te zoeken want dat hoort ook wel eens bij voetbal (zolang je het niet altijd doet en patronen herkent)quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.
Ik zou als club en speler die vraag wel irritant vinden, het is bijna een schande dat hij geen activist is, op deze manier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels voorpaginanieuws bij het AD.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)at-dan-wel~ac386b14/
Tja, voor jou nu achteraf lekker makkelijk praten natuurlijk, maar nogmaals; er was weinig reden om aan te nemen dat we de potjes tegen Twente en AZ wel even gingen winnen gezien ons spel, het aantal gecreëerde kansen en het niet kunnen winnen van een kwalitatief mindere ploeg als Midtjylland alsook NEC. Natuurlijk hebben die andere ploegen ook zwakke punten, maar ik vond teams als Twente en AZ qua spel en resultaat best aan ons gewaagd (nog steeds overigens) ondanks dat ik van mening ben dat wij meer kwaliteit hebben. We benutten het alleen nog niet maximaal, wat ook logisch te verklaren is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zitten helemaal niet zo ver van elkaar, maar je verwachtingspatroon is af en toe iets te negatief ingekaderd. Dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om Twente en AZ eigenlijk vrij eenvoudig te verslaan bevestigt dat ook wel. Je focust dan iets te veel op onze eigen zwakke punten terwijl onze tegenstanders die ook genoeg hebben. En ja zo’n potje zoals thuis tegen de midgets is frustrerend, maar we waren (weer zonder geweldig spel) duidelijk beter, en met maar 49 minuten zuivere speeltijd en wat ongelukkige tegengoals kan je zo’n puntenverlies wel verklaren. Zelfs zonder dat we geweldig spelen winnen we normaal gesproken van de meeste tegenstanders en die verwachting mag je vooraf ook wel hebben, en zo niet is het heus niet erg om de verklaring af en toe elders te zoeken want dat hoort ook wel eens bij voetbal (zolang je het niet altijd doet en patronen herkent)
Moet je nagaan als we eindelijk eens echt goed gaan spelen
Hij zou aankomende zomer sowieso al vertrekken, er was heel veel onzekerheid over zijn gezondheid(het is uiteindelijk goed afgelopen, maar dat kon je een paar maanden geleden ook niet weten), hij is al op leeftijd, en je hebt nu een uniek lange winterstop.quote:Op maandag 17 oktober 2022 06:26 schreef Elan het volgende:
Waarom kan Arnesen eigenlijk niet gewoon terugkeren in zijn functie nu het kennelijk beter gaat met zijn gezondheid?
Hij heeft toch gewoon prima werk geleverd? Te Kloese gaf ook aan dat hij hem vrijdag nog had gesproken en hem steunt. En vervolgens moeten we naarstig op zoek naar een TD omdat het te veel werk is.
Wat enorm omslachtig allemaal.
Nouja, de winterstop is er al over een paar wedstrijden. En Te Kloese zei gister dat ze voor de winterstop een oplossing willen/moeten hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:
Het is allemaal niet omslachtig en Feyenoord is ook niet naarstig op zoek naar een TD, ze kunnen nu juist goed de tijd nemen. Het begint wat dat betreft zowaar op beleid te lijken.
Het is niet zo dat ze nu pas beginnen met zoeken heh? Ze zijn al wel een tijdje bezig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, de winterstop is er al over een paar wedstrijden. En Te Kloese zei gister dat ze voor de winterstop een oplossing willen/moeten hebben.
Het punt is dat de hoofdreden voor zijn vertrek (in elk geval wat naar buiten toe gecommuniceerd is) nu helemaal geen issue meer is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij zou aankomende zomer sowieso al vertrekken, er was heel veel onzekerheid over zijn gezondheid(het is uiteindelijk goed afgelopen, maar dat kon je een paar maanden geleden ook niet weten), hij is al op leeftijd, en je hebt nu een uniek lange winterstop.
Ik vind het juist volkomen logisch dat Feyenoord op tijd doorgeschakeld. Je hebt nu ruim de tijd om een nieuwe TD te vinden, die dan in de zomer al volledig ingewerkt is. Lijkt me een stuk beter dan dat Arnesen nog een half jaartje doorgaat en de nieuwe TD midden in de transferperiode moet beginnen.
Het is allemaal niet omslachtig en Feyenoord is ook niet naarstig op zoek naar een TD, ze kunnen nu juist goed de tijd nemen. Het begint wat dat betreft zowaar op beleid te lijken.
Je maakt het allemaal wel veel ernstiger en dramatischer dan het daadwerkelijk is zeg, mijn hemel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Kortom in tegenstelling tot wat jij hier schetst staat er nu juist enorme tijdsdruk op om iemand te vinden die wil en geschikt is. Terwijl je het jezelf makkelijker had gemaakt door met Arnesen door te gaan en op de achtergrond en in samenspraak in alle rust zijn vervanger te zoeken. Je zit nu helemaal niet in een werkbare situatie.
Je moet vooral ook kritisch blijven kijken naar het aanvallende gedeelte. Zoals @hhh38 zegt, er worden te weinig grote uitslagen neergezet. En ik vul daarbij aan dat er gewoon te weinig gecreëerd wordt, dat je gisteren in de 16 tot geen enkele kans komt blijft natuurlijk wel enigszins zorgelijk. (Tegelijk blijft het voortdurende goede rendement aanwezig, dus misschien zit dat gewoon in deze ploeg)quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Te Kloese zei dat zelf hoor. Hij wilde niet nog zo'n transferperiode meemaken. Weliswaar op een quasi grappige manier, maar het feit dat ze voor de winterstop (dus niet tijdens zoals jij suggereerde) een vervanger willen aanstellen geeft aan dat de urgentie vrij groot is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal wel veel ernstiger en dramatischer dan het daadwerkelijk is zeg, mijn hemel.
Wat was als er verder niets speelde het probleem geweest als je hem gewoon in dienst had gehouden en Te Kloese of iemand anders tijdens zijn ziekte zijn taken had waargenomen? Het is oktober en het gaat allemaal prima, je doet net alsof hij terminaal was en tegen zichzelf in bescherming moest worden genomen.quote:En ik word ook heel erg doodmoe van die 'er is meer aan de hand!!1' roepers.
Bijlow keept al een jaar matig inderdaad. Erwin Mulder 2.0.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Fijne overwinning gisteren. Alleen snap niet dat Bijlow lof kreeg in de RIjnmond podcast.
Schuldig aan de 1-0 van AZ. Wat is hij aan het doen? Loop eerst naar de linkerkant van zijn doel en staat als een zoutzak te kijken hoe de bal de lucht in gaat.
Waardeloze keeper al een jaar, winterstop keeper van FC Twente weghalen.
Viel toch nog tegen, die tegengoalquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou erg onlogisch zijn.
Maar he, wie weet.
Behoudens wat diehards in dit topic, begrijpt niemand dat. Er zijn mensen die vinden dat hij in Oranje hoortquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Fijne overwinning gisteren. Alleen snap niet dat Bijlow lof kreeg in de RIjnmond podcast.
Schuldig aan de 1-0 van AZ. Wat is hij aan het doen? Loop eerst naar de linkerkant van zijn doel en staat als een zoutzak te kijken hoe de bal de lucht in gaat.
Klopt zeker, zou graag Wellenreuther onder de lat willen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bijlow keept al een jaar matig inderdaad. Erwin Mulder 2.0.
Maar Unnerstall haal je echt niet voor een fooitje hoor.
Maar mocht het echt niet meer gaan dan hebben we altijd Wellenreuther nog.
Deze winterstop alle pijlen richten op een verdedigende middenvelder.
-crewbash-quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Behoudens wat diehards in dit topic, begrijpt niemand dat. Er zijn mensen die vinden dat hij in Oranje hoort
En Wellenreuther zou nu ineens de betere optie zijn. Het kan verkeren. We mogen onze handjes dichtknijpen met zo'n getalenteerde doelman.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder hoe die beeldvorming werkt. Er wordt aandacht besteed aan een iets mindere fase van Bijlow en ineens kan ie er niks meer van. Mensen praten elkaar alleen maar na volgens mij. Hij doet het gewoon prima op dit moment.
En ook bij elk tegendoelpunt de schuld geven aan Bijlow, ook bijzonder. Ik vind ook dat hij juist weer wat beter aan het keepen is de laatste tijd in tegenstelling tot (sommige van) zijn concurrenten bij Oranje.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder hoe die beeldvorming werkt. Er wordt aandacht besteed aan een iets mindere fase van Bijlow en ineens kan ie er niks meer van. Mensen praten elkaar alleen maar na volgens mij. Hij doet het gewoon prima op dit moment.
Is dat echt een maatstaf want ik vind ze alle 4 matig, het is sowieso treurig dat ze het van de vorm van de dag moeten hebben, de ondergrens ligt gewoon te laag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En ook bij elk tegendoelpunt de schuld geven aan Bijlow, ook bijzonder. Ik vind ook dat hij juist weer wat beter aan het keepen is de laatste tijd in tegenstelling tot (sommige van) zijn concurrenten bij Oranje.
Nee dat is niet de maatstaf in het algemeen uiteraard, maar wel om mee te gaan naar het WK.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat echt een maatstaf want ik vind ze alle 4 matig, het is sowieso treurig dat ze het van de vorm van de dag moeten hebben, de ondergrens ligt gewoon te laag.
Neemt niet weg dat ik ook voor Bijlow zou kiezen omdat hij de enige is die misschien nog beter wordt al staat hij al een tijdje stil.
Ome Willem kraamt met grote regelmaat onzin uit. Ik hoop dat Slot de komende periode Gimenez nog laat staan, want daar zit wel echt muziek in.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Ome Willem is nog niet echt onder de indruk van Gimenez en zou nu altijd kiezen voor Danilo.
Daar begrijp ik nu dus helemaal niks van.
Zijn vriendin moet weer terug naar NL komen, toen scoorde hij wél.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ome Willem kraamt met grote regelmaat onzin uit. Ik hoop dat Slot de komende periode Gimenez nog laat staan, want daar zit wel echt muziek in.
Eens. Willem is een seniel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ome Willem kraamt met grote regelmaat onzin uit. Ik hoop dat Slot de komende periode Gimenez nog laat staan, want daar zit wel echt muziek in.
Willem blijft een eindbaas als voetballer voor Feyenoord. Maar met zijn columns had ie een jaar of 10 geleden al mogen stoppen.quote:
Je hoeft ze niet te lezen. Doe ik ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Willem blijft een eindbaas als voetballer voor Feyenoord. Maar met zijn columns had ie een jaar of 10 geleden al mogen stoppen.
Eens.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Willem blijft een eindbaas als voetballer voor Feyenoord. Maar met zijn columns had ie een jaar of 10 geleden al mogen stoppen.
Die lees ik niet eens meer. Bijna net zo tenenkrommend als de columns van Wiegel waren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@onlogisch haat Kökcü en Bijlowquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En ook bij elk tegendoelpunt de schuld geven aan Bijlow, ook bijzonder. Ik vind ook dat hij juist weer wat beter aan het keepen is de laatste tijd in tegenstelling tot (sommige van) zijn concurrenten bij Oranje.
doe maar 20 al vind ik het altijd leuk om te lezenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlogisch haat gewoon het leven. Rare gozer.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch haat Kökcü en Bijlow
(En Sinisterra en Senesi)
????????????????????????quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch haat Kökcü en Bijlow
(En Sinisterra en Senesi)
Met Szymanski op rechts is Pedersen de beste compagnon voor hem op die flank. Geeft onze Pool een ultieme vrijbrief voor een vrije rol op het veld terwijl Pedersen de gehele rechterflank kan vullen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pedersen ook weer gescout door Bologna ondanks dat ik bij Feyenoord wel eens wat op hem aan te merken heb snap ik de interesse van clubs uit Duitsland Engeland Italie etc wel.
Vind hem er wel een die het bij een Bologona Weder Bremen Of een Southampton etc het jaren goed gaat doen daar als je hem simpel zijn taken laat uitvoeren.
Ja dat wel, maar verdedigen kan die nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met Szymanski op rechts is Pedersen de beste compagnon voor hem op die flank. Geeft onze Pool een ultieme vrijbrief voor een vrije rol op het veld terwijl Pedersen de gehele rechterflank kan vullen.
Klopt, hij wint alleen duels op basis van snelheid maar een beetje fatsoenlijk dekken is al een probleem.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar verdedigen kan die niet
Ik ben het met Willem eens. Eerste aanname is belabberd en daarna volgt er vaak een gevecht met de bal.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Ome Willem is nog niet echt onder de indruk van Gimenez en zou nu altijd kiezen voor Danilo.
Daar begrijp ik nu dus helemaal niks van.
Bij Danilo heb je ook die slechte aanname maar dan meteen balverlies. Een goal zoals die 1e tegen Midtjylland zou met Danilo nooit vallenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben het met Willem eens. Eerste aanname is belabberd en daarna volgt er vaak een gevecht met de bal.
Uhh, Gimenez heeft überhaupt nog niet gescoord als basisspeler?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
Santigod. Kreeg die penalty gister op een belangrijk moment na een prima actie en creëerde ruimte voor Szymanski bij de 2-0 door een prima loopactie, werkte zich een ongeluk en deed af en toe nog redelijke dingen met de bal ook. Ook nog een prima loopactie ergens in de tweede helft toen Szymanski besloot te schieten (prima schot overigens), waar hij ook een passje had kunnen geven op Gimenez.
Ja, zijn eerste aanname is soms wat slecht, en het zou fijn zijn als hij weer even eentje inlegt als basisspeler, maar het is echt een veel betere spits dan Danilo. Danilo die er overigens volgens Slot dus een beetje met de pet naar gooide omdat hij even niet in de basis stond, vind ik ook wel een beetje zwak. Voor beide spitsen vind ik overigens wel het excuus gelden dat ze ook maar weinig van de flanken krijgen.
Kun je misschien inhoudelijk reageren, uit de kluiten gewassen kleuter? Het klopt gewoon inhoudelijk niet wat je zegt en daar spreek ik je terecht op aan. Emoticons posten als een meisje van 12 voegt niet zoveel toe aan dit forum.quote:
Ben het eigenlijk wel met je eens. Van de 8 gescoorde goals nu 2 fraaie kopballen, 1 keer opjagen van de keeper, 1 penalty, 1 knappe volley, 1 schitterend afstandsschot, 1 intikker en 1 rebound.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uhh, Gimenez heeft überhaupt nog niet gescoord als basisspeler?
Volgens mij heeft Slot ook niet gezegd dat Danilo er met de pet naar gooide. Alleen dat hij zichzelf een soort slachtofferrol aanmat.
Persoonlijk ben ik wel onder de indruk van Danilo. Die goal van gisteren was knap en de goals tegen Go Ahead ook. Dat zie ik een Cyriel Dessers hem nog niet nadoen. Druk zetten doet hij ook goed.
Ja Danilo is wel een complete spits. Eigenlijk werkte het perfect om hem te laten starten en de laatste 20 minuten die Gimenez zijn ding te laten doen. Ik snap wel dat je Gimenez ook tevreden wilt houden maar Danilo zou mijn eerste spits zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel met je eens. Van de 8 gescoorde goals nu 2 fraaie kopballen, 1 keer opjagen van de keeper, 1 penalty, 1 knappe volley, 1 schitterend afstandsschot, 1 intikker en 1 rebound.
Zeker 4 echt hele knappe kwaliteitsgoals met een Van Persie-sausje. Nou moet ik zeggen dat ik de goals van Dessers vaak ook niet heel slecht vond maar qua techniek zitten de goals van Danilo er nog fraaier in.
Van wie?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
@:scrummie krijgt een veeg onderuit de pan.
@Lokale_Notabele is tegen mensen die pan(seksueel) zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
@:scrummie krijgt een veeg onderuit de pan.
Sommige mensen kijken hier inderdaad blijkbaar geen wedstrijden maar alleen de samenvatting. Danilo doet namelijk nooit mee als hij in de basis staat. Hij is totaal onzichtbaar. Is niet aanspeelbaar, zoekt nooit de diepte, kan niet kaatsen, geeft meer foute dan goede voorzetten, heeft geen actie, niet balvast. Daar kan een zondags schot tegen AZ niks aan veranderen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:52 schreef Slobeend het volgende:
Een Van Persie-sausje en een complete spits, ik weet niet wat ik lees. Hij heeft af en toe een mooie goal maar kan verder heel weinig, ik zou Gimenez altijd boven hem verkiezen. Met meer ruimte als je voorstaat is Danilo een prima invalspits.
Moeten we wel Nederlanders opstellenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Ik snap niet helemaal wat iedereen in die man ziet, maar goed.
Koeman gaat weer alle Feyenoorders selecteren
Daar blijft het ook wel bij denk ik. Alhoewel ik Koeman wel het type trainer vind om een vreemde obsessie te hebben met Dilrosunquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeten we wel Nederlanders opstellen
Bijlow, Geertruida en Timber hebben wel genoeg talent om consequent het Nederlands Elftal te halen, dat zou een mooi begin zijn.
Oh ja, die was ik nog vergeten. Wist dat we nog een speler regelmatig in de basis hadden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar blijft het ook wel bij denk ik. Alhoewel ik Koeman wel het type trainer vind om een vreemde obsessie te hebben met Dilrosun
quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
NouNouNou. Waarom Pedersen toch altijd de schuld krijgt hier. In eerste instantie zaten zowel Bijlow en toch ook Trauner nogal mis.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]die zoutzak van Twente heeft toch bij PSV al laten zien dat hij de druk van een topclub niet aan kan?
Overigens vind ik het puur de fout van Pedersen.
Ik zeg ook niet dat ik Danilo wél goed vind.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Danilo heb je ook die slechte aanname maar dan meteen balverlies. Een goal zoals die 1e tegen Midtjylland zou met Danilo nooit vallen
Als Chris er begrip voor heeft weet je helemaal zeker dat het een domme kutactie was van Kokcu.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De grote Chris heeft gesproken.
MaschaGodinquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Komende vrijdag interview Mascha met Hancko allen.
Ja, dit zie ik ook. Vorig jaar had je het tegenovergestelde. Tijd om de volgende 4 wedstrijden extreem veel kansen te creërenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Fetx @:HHH38 @:Ronald-Koeman en andere belangstellenden. Hieruit blijkt dat Feyenoord toch wel behoorlijk overpresteert op rendement voorin. Deel van die verklaring ligt erin dat Kokcu en Szymanski goed van afstand kunnen schieten maar daar kun je ook niet volledig op leunen in wedstrijden die dicht zitten natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ondertussen heb je wel 6 van de 7 andere ploegen in de top 8 getroffen in de Eredivisie. En dat in 10 wedstrijden. Lijkt mij ook een vrij belangrijk component wan je hierin mee moet nemen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, dit zie ik ook. Vorig jaar had je het tegenovergestelde. Tijd om de volgende 4 wedstrijden extreem veel kansen te creëren
Topclub RKCquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Fetx @:HHH38 @:Ronald-Koeman en andere belangstellenden. Hieruit blijkt dat Feyenoord toch wel behoorlijk overpresteert op rendement voorin. Deel van die verklaring ligt erin dat Kokcu en Szymanski goed van afstand kunnen schieten maar daar kun je ook niet volledig op leunen in wedstrijden die dicht zitten natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ik word ook heel erg doodmoe van die 'er is meer aan de hand!!1' roepers.
Er is meer aan de hand !!1quote:Arnesen krijgt de vraag of hij met een goede knie nu nog wel technisch directeur van Feyenoord zou zijn geweest. Hij antwoordt daarop met 'nee'. "Ik had heel graag door willen gaan, maar Feyenoord koos anders", legt de Deen uit.
Maar hij vertrekt helemaal niet door dat achterdeur. Het is gewoon allemaal netjes en correct afgehandeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Er is meer aan de hand !!1
Vind het toch wel heel triest dat deze held via de achterdeur vertrekt in plaats van met een standbeeld en de schaal.
Exact. Daarom post @PietjePuk2000 dat overzicht ook. Over volidioten gesprokenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Opdonderen met je xG, alleen vollidioten vinden dat boeiend.
Er zit iets in het water in Rotterdam want alledrie de clubs overpresteren het meest van allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende van Te Kloese uit de MLS stal. Tijd dat Feyenoord een USA tour gaat doen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessante naam wel. Best wat ervaring.
Wel veel dingen goed gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar hij vertrekt helemaal niet door dat achterdeur. Het is gewoon allemaal netjes en correct afgehandeld.
En dat extreme ophemelen van Arnesen door veel mensen mag ook wel heel wat tandjes minder hoor. Alsof hij hoogstpersoonlijk de club heeft gered
Dit is nog een optimistisch scenarioquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Arnesen heeft aardig de club gered ja. Ik had al heel lang het gevoel dat zolang dezelfde debielen bij de scouting mochten blijven zitten het op de lange termijn nooit goed zou komen. Zo’n beetje het eerste wat Arnesen heeft gedaan is de boel evalueren via externe bureaus dat complete zooitje eruit laten tieften. Terwijl hij ontzettend veel vriendjespolitiek en oude mannetjes die heel lang zeker waren van hun plekje tegen de schenen aan heeft moeten trappen.
Zonder Arnesen hadden we nu ieder seizoen vierde gestaan met Kuyt als trainer en hadden we oersaai trechtervoetbal gespeeld.
Met Kuyt als trainer was 4e kkd wellicht wel haalbaar jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Arnesen heeft aardig de club gered ja. Ik had al heel lang het gevoel dat zolang dezelfde debielen bij de scouting mochten blijven zitten het op de lange termijn nooit goed zou komen. Zo’n beetje het eerste wat Arnesen heeft gedaan is de boel evalueren via externe bureaus dat complete zooitje eruit laten tieften. Terwijl hij ontzettend veel vriendjespolitiek en oude mannetjes die heel lang zeker waren van hun plekje tegen de schenen aan heeft moeten trappen.
Zonder Arnesen hadden we nu ieder seizoen vierde gestaan met Kuyt als trainer en hadden we oersaai trechtervoetbal gespeeld.
Precies, we hoeven niet te doen alsof alles wat Arnesen heeft gedaan geweldig is geweest (of dat nu alles zo goed gaat) maar hij is de man die het proces in gang heeft gebracht, waardoor ik weer graag naar de Kuip ga. En daarvoor hem eeuwig dankbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is nog een optimistisch scenario
Arnesen is echt de katalysator geweest naar succes inderdaad. De miskopen zijn vooral te verklaren door een nog niet op orde zijnde scouting en wensen van de trainers, maar er staat nu een veel betere basis om op verder te bouwen
Als scout kan het ook vast ook handig zijn om slechte voetballers te herkennenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vind het altijd wel grappig om te bedenken dat Tim de Cler eigenlijk ook een van de redders is van Feyenoord als scout.
"Ik herken veel van mij in jou"quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Als scout kan het ook vast ook handig zijn om slechte voetballers te herkennen
Er was een tijd dat ik 'm de beste linksback van Nederland vond. Had, zoals zoveel spelers in de geschiedenis van deze club toch wel, de pech dat ie in een drollenelftal terechtkwam.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vind het altijd wel grappig om te bedenken dat Tim de Cler eigenlijk ook een van de redders is van Feyenoord als scout.
Hou op, hij was zelf 1 van de grootste drollen van dat elftal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik 'm de beste linksback van Nederland vond. Had, zoals zoveel spelers in de geschiedenis van deze club toch wel, de pech dat ie in een drollenelftal terechtkwam.
Hij was gewoon ver na z'n piek als voetballer en dacht bij ons lekker op z'n gemakje de laatste jaren van z'n carrière door te brengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik 'm de beste linksback van Nederland vond. Had, zoals zoveel spelers in de geschiedenis van deze club toch wel, de pech dat ie in een drollenelftal terechtkwam.
Dat hij de club daadwerkelijk gered heeft zal wel meevallen maar technisch met name qua transfers en scouting zijn er stappen gezet die onder Van Geel nooit gezet waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof hij hoogstpersoonlijk de club heeft gered
Zijn eerste seizoen was in mijn herinnering best prima. Toen ging ie ineens denken dat ie wat kon, ging ie corners nemen en in interviews zeggen dat we blij mochten zijn dat PSV het bij 10-0 had gelaten en toen was het wel voorbij ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, hij was zelf 1 van de grootste drollen van dat elftal.
Eerste seizoen was wel goed, hij had toen zijn kwaliteiten nog wel, maar zodra Verbeek hem als een jeugdpupil ging behandelen was het helemaal zoek ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was gewoon ver na z'n piek als voetballer en dacht bij ons lekker op z'n gemakje de laatste jaren van z'n carrière door te brengen.
Gijp,.Samen met Cruijff de beste Feijenoorder.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:59 schreef Elan het volgende:
Bij Tim de Cler moet ik altijd aan die legendarische dribbel tegen AZ denken:
De pakken wijn gaan steeds vroeger open of niet Herm.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gijp,.Samen met Cruijff de beste Feijenoorder.
Al drie liter op. eerst restje van vannacht. Daarna opnieuw deurdonderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De pakken wijn gaan steeds vroeger open of niet Herm.
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2659636/5/5[quote]
[b]Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, hij was zelf 1 van de grootste drollen van dat elftal.
Thuiswedstrijdje dus weer livestream. 14:15 O21, 16:30 het eerste, leuke zaterdagmiddag zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:16 schreef hhh38 het volgende:
Bullaude en Taabouni doen weer mee bij O21.
Voor Timber en Geertruida vind ik wel zonde dat voor die gasten dat zo ook helemaal geen voorselectie hebben geleden. Al is het maar als signaal dat ze goed bezig zijn en in beeld zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer voor Geert, geen WK. Blijft vreemd hoe hij geen enkele kans heeft gekregen, maar goed, dat zal onder Koeman wel gaan gebeuren.
Timber en Dilrosun niet geselecteerd lijkt mij begrijpelijk (alhoewel ik stiekem hoopte dat Timber een kans zou krijgen, maar goed hij heeft nog voldoende te verbeteren), en verder komt buiten Bijlow natuurlijk niemand in aanmerking.
Voordeel is dat je met een relatief complete groep in de maanden van het WK kan werken, das hard nodig.
Die gaan hun kansen onder Koeman wel krijgen. Voor nu is het mss wel beter dat ze gewoon lekker in NL blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor Timber en Geertruida vind ik wel zonde dat voor die gasten dat zo ook helemaal geen voorselectie hebben geleden. Al is het maar als signaal dat ze goed bezig zijn en in beeld zijn.
Santi gaat ook mee denk ik? Zou ook een gemis zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die gaan hun kansen onder Koeman wel krijgen. Voor nu is het mss wel beter dat ze gewoon lekker in NL blijven.Missen straks hoogstwaarschijnlijk allen Ali, Bijlow en Syzmanski. Nu is dat laatste wel een zeer groot gemis, maar inderdaad met een vrijwel complete groep lekker verder trainen en dat kampioenschap binnenhengelen.
Ohja Santi zal ook wel meegaan. In elk geval niet voor spek en bonen gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Santi gaat ook mee denk ik? Zou ook een gemis zijn.
Hoop echt heel erg dat in die periode Paixao en Wieffer gaan aanhaken, en anders moet er op zijn minst een 6 bij gaan komen. De linksback positie blijft ook een vraagtekentje. Bjørkan mag weg, dus ik ben benieuwd of Feyenoord iemand op zijn plek gaat zoeken.
@:zka weet jij meer over het laatste?
Bij nader inzien blijft Ali wellicht toch thuis.quote:Jahanbakhsh dreigt met Iran uitgesloten te worden van WK
Het WK in Qatar staat voor de deur en Alireza Jahanbakhsh is een van de weinige Feyenoord-spelers die normaal gesproken aanwezig zou zijn op dat toernooi. De FIFA overweegt nu echter om Iran niet toe te laten vanwege het regime in dat land, iets dat Rusland ook al de kans op deelname kostte.
De Italiaanse sportwebsite Calciomercato meldt dat er morgen vergaderd gaat worden over een eventuele uitsluiting van het land. De twijfel om Iran deel te laten nemen aan het WK is in een stroomversnelling gekomen na de dood van de 22-jarige Mahsa Amiini, die door de autoriteiten om het leven zou zijn gebracht omdat ze een hoofddoek verkeerd droeg.
Mocht de FIFA overgaan tot uitsluiting, dan is de verwachting dat Italië, als regerend Europees kampioen, de opengevallen plek in gaat nemen.
Waarom zou Italië de vervanger zijn en niet een ander Aziatisch landquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij nader inzien blijft Ali wellicht toch thuis.
Overigens wel wonderlijk dat het gastland hetzelfde blijft, maar goed. Daar hebben we het verder niet over.
Het hoogst niet geplaatste land op de FIFA Ranglijst neemt volgens de reglementen de plek over van een uitgesloten ploeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou Italië de vervanger zijn en niet een ander Aziatisch land
Vraag mij af of er daarna nog budget is Szymanski te kopen. Zou het toch wel zonde vinden als we de optie niet lichten. Hoe hoog die ook is..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Nog een linksback zou nergens op slaan.
Zoveel budget is er denk ik ook niet, en dat wat er nog is gaat naar een 6 die ze echt wel gaan halen.
Mja, hoop idd dat ze daar gewoon wat voor gereserveerd hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 04:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vraag mij af of er daarna nog budget is Szymanski te kopen. Zou het toch wel zonde vinden als we de optie niet lichten. Hoe hoog die ook is..
Meer balbezit voor Ajax vooral, ze deden er verder ook niets mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:09 schreef bbuddybb het volgende:
Voetballend is Ajax echt zoveel beter. Zodra Feyenoord de bal heeft, wordt ie alweer weggegeven.
Lijkt wel de gemiddelde Klassieker in de Eredivisie...
Alleen staat Feyenoord nu wel voor. Dat dan weer wel. Maar of je nou echt blij moet zijn met hoe je vandaag voor de dag komt... Tja.
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:41 schreef Sabata het volgende:
Oei, förtunaspor wat doës ze mich noe toch
Feyenoord heeft dit hele seizoen nog geen echt goede wedstrijd gespeeld, wat hadden mensen precies verwacht?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:47 schreef fetX het volgende:
Het kan ook maar zelden makkelijk bij ons he
Dat zei John Banier bijna letterlijk op L1 radio: Fortuna wat doe je? Beetje onverwachte uitkomst na die misser van Yilmazquote:
En op een ongeconcentreerde spek en bonen-houding van de andere spelers erna.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef bbuddybb het volgende:
Dat leek op een overtreding op Kokcu net voor de goal.
Touché.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe kan je het kwijt zijn als je het nooit hebt gehad?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Geertruida schiet.
Bal wordt opgevist in Barendrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |