abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2022 @ 01:09:56 #126
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_206347007
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.
We zitten helemaal niet zo ver van elkaar, maar je verwachtingspatroon is af en toe iets te negatief ingekaderd. Dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om Twente en AZ eigenlijk vrij eenvoudig te verslaan bevestigt dat ook wel. Je focust dan iets te veel op onze eigen zwakke punten terwijl onze tegenstanders die ook genoeg hebben. En ja zo’n potje zoals thuis tegen de midgets is frustrerend, maar we waren (weer zonder geweldig spel) duidelijk beter, en met maar 49 minuten zuivere speeltijd en wat ongelukkige tegengoals kan je zo’n puntenverlies wel verklaren. Zelfs zonder dat we geweldig spelen winnen we normaal gesproken van de meeste tegenstanders en die verwachting mag je vooraf ook wel hebben, en zo niet is het heus niet erg om de verklaring af en toe elders te zoeken want dat hoort ook wel eens bij voetbal (zolang je het niet altijd doet en patronen herkent)

Moet je nagaan als we eindelijk eens echt goed gaan spelen :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_206347022
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels voorpaginanieuws bij het AD.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)at-dan-wel~ac386b14/
Ik zou als club en speler die vraag wel irritant vinden, het is bijna een schande dat hij geen activist is, op deze manier.

Je kan zeggen wat je wil over homofobie in het voetbal, maar de lhtbi gemeenschap heeft er meer aan als dat het af en toe schuurt dan dat iedereen braaf iedere keer door de juiste hoepels springt zonder een keer discussie te veroorzaken.

Ze moeten nu niet geïrriteerd gaan zitten doen dat het in het profvoetbal een keer misgaat met het bandjes-theater, daar lijkt in 2022 nog steeds geen homoseksueel te zitten, dat alleen al is een duidelijk signaal dat juist in het voetbal winst te behalen valt voor dit maatschappelijke doel. Die gespeelde verbazing, een beetje zielig is het wel.
-nee-
  maandag 17 oktober 2022 @ 01:39:46 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206347036
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
We zitten helemaal niet zo ver van elkaar, maar je verwachtingspatroon is af en toe iets te negatief ingekaderd. Dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om Twente en AZ eigenlijk vrij eenvoudig te verslaan bevestigt dat ook wel. Je focust dan iets te veel op onze eigen zwakke punten terwijl onze tegenstanders die ook genoeg hebben. En ja zo’n potje zoals thuis tegen de midgets is frustrerend, maar we waren (weer zonder geweldig spel) duidelijk beter, en met maar 49 minuten zuivere speeltijd en wat ongelukkige tegengoals kan je zo’n puntenverlies wel verklaren. Zelfs zonder dat we geweldig spelen winnen we normaal gesproken van de meeste tegenstanders en die verwachting mag je vooraf ook wel hebben, en zo niet is het heus niet erg om de verklaring af en toe elders te zoeken want dat hoort ook wel eens bij voetbal (zolang je het niet altijd doet en patronen herkent)

Moet je nagaan als we eindelijk eens echt goed gaan spelen :)
Tja, voor jou nu achteraf lekker makkelijk praten natuurlijk, maar nogmaals; er was weinig reden om aan te nemen dat we de potjes tegen Twente en AZ wel even gingen winnen gezien ons spel, het aantal gecreëerde kansen en het niet kunnen winnen van een kwalitatief mindere ploeg als Midtjylland alsook NEC. Natuurlijk hebben die andere ploegen ook zwakke punten, maar ik vond teams als Twente en AZ qua spel en resultaat best aan ons gewaagd (nog steeds overigens) ondanks dat ik van mening ben dat wij meer kwaliteit hebben. We benutten het alleen nog niet maximaal, wat ook logisch te verklaren is.

En dat ik ‘te negatief’ ben kan ik natuurlijk heel makkelijk omdraaien door te stellen dat jij ‘te positief’ bent.
pi_206347129
Ik vind dat we echt wel tevreden mogen zijn. Een hoop geld verdiend aan verkopen voor de eerste keer ooit afgelopen zomer, ingekocht met jonge talentvolle spelers, waarvan Hancko, Timber, Gimenez, Lopez al erg veelbelovend blijken te zijn. Op die vier ga je waarschijnlijk geen verlies draaien. Ondanks het inpassen van alle spelers heb je na 10 potten meer punten dan vorig jaar, terwijl je PSV, Twente, AZ al gehad hebt, plus een aantal taaie klote ploegen die ons niet liggen zoals Heerenveen en NEC. Je hebt nu 4 degradatiekandidaten op rij klaar staan, plus ook Groningen vrij snel wat ik ook een degradatiekandidaat vind.

In Europa gaat het niet perfect, maar heb je alsnog alles in eigen hand, met een thuiswedstrijd tegen Lazio (In de Kuip ben je altijd favoriet vind ik) plus Graz uit, die ons wel lekker liggen.

Het ziet er voorspoedig uit, helemaal als je je realiseert hoe wisselvallig PSV en Ajax zijn. Vooral PSV heeft nog een lastig schema voor de boeg ook. Dus nu voortborduren.
pi_206347155
Waarom kan Arnesen eigenlijk niet gewoon terugkeren in zijn functie nu het kennelijk beter gaat met zijn gezondheid?

Hij heeft toch gewoon prima werk geleverd? Te Kloese gaf ook aan dat hij hem vrijdag nog had gesproken en hem steunt. En vervolgens moeten we naarstig op zoek naar een TD omdat het te veel werk is.
Wat enorm omslachtig allemaal.
blablablabla
pi_206347246
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 06:26 schreef Elan het volgende:
Waarom kan Arnesen eigenlijk niet gewoon terugkeren in zijn functie nu het kennelijk beter gaat met zijn gezondheid?

Hij heeft toch gewoon prima werk geleverd? Te Kloese gaf ook aan dat hij hem vrijdag nog had gesproken en hem steunt. En vervolgens moeten we naarstig op zoek naar een TD omdat het te veel werk is.
Wat enorm omslachtig allemaal.
Hij zou aankomende zomer sowieso al vertrekken, er was heel veel onzekerheid over zijn gezondheid(het is uiteindelijk goed afgelopen, maar dat kon je een paar maanden geleden ook niet weten), hij is al op leeftijd, en je hebt nu een uniek lange winterstop.

Ik vind het juist volkomen logisch dat Feyenoord op tijd doorgeschakeld. Je hebt nu ruim de tijd om een nieuwe TD te vinden, die dan in de zomer al volledig ingewerkt is. Lijkt me een stuk beter dan dat Arnesen nog een half jaartje doorgaat en de nieuwe TD midden in de transferperiode moet beginnen.

Het is allemaal niet omslachtig en Feyenoord is ook niet naarstig op zoek naar een TD, ze kunnen nu juist goed de tijd nemen. Het begint wat dat betreft zowaar op beleid te lijken.
  maandag 17 oktober 2022 @ 08:02:33 #132
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206347360
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:
Het is allemaal niet omslachtig en Feyenoord is ook niet naarstig op zoek naar een TD, ze kunnen nu juist goed de tijd nemen. Het begint wat dat betreft zowaar op beleid te lijken.
Nouja, de winterstop is er al over een paar wedstrijden. En Te Kloese zei gister dat ze voor de winterstop een oplossing willen/moeten hebben.
pi_206347373
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 08:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nouja, de winterstop is er al over een paar wedstrijden. En Te Kloese zei gister dat ze voor de winterstop een oplossing willen/moeten hebben.
Het is niet zo dat ze nu pas beginnen met zoeken heh? Ze zijn al wel een tijdje bezig.

En in de winterstop gaat er waarschijnlijk toch niks gebeuren qua transfers, hooguit een nieuwe 6 maar dat is het dan wel.
pi_206347409
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hij zou aankomende zomer sowieso al vertrekken, er was heel veel onzekerheid over zijn gezondheid(het is uiteindelijk goed afgelopen, maar dat kon je een paar maanden geleden ook niet weten), hij is al op leeftijd, en je hebt nu een uniek lange winterstop.

Ik vind het juist volkomen logisch dat Feyenoord op tijd doorgeschakeld. Je hebt nu ruim de tijd om een nieuwe TD te vinden, die dan in de zomer al volledig ingewerkt is. Lijkt me een stuk beter dan dat Arnesen nog een half jaartje doorgaat en de nieuwe TD midden in de transferperiode moet beginnen.

Het punt is dat de hoofdreden voor zijn vertrek (in elk geval wat naar buiten toe gecommuniceerd is) nu helemaal geen issue meer is.

Goed de tijd nemen is niet die paar weken extra winterstop, maar een periode van een half jaar tot een jaar waarin je geschikte kandidaten peilt en kan benaderen. Gok dat veel potentiële kandidaten totaal niet zitten te springen om halverwege het seizoen een overstap te maken of dat zelfs maar soort gesprekken te voeren omdat ze druk zijn met het technisch beleid bij hun huidige werkgever .

Tenzij je afspreekt dat pas komende zomer door te voeren maar dan zal Te Kloese dus nog langer een dubbelfunctie moeten blijven bekleden. Iets waar hij niet erg happig op oogde in dat interview gisteren bij ESPN.

Kortom in tegenstelling tot wat jij hier schetst staat er nu juist enorme tijdsdruk op om iemand te vinden die wil en geschikt is. Terwijl je het jezelf makkelijker had gemaakt door met Arnesen door te gaan en op de achtergrond en in samenspraak in alle rust zijn vervanger te zoeken. Je zit nu helemaal niet in een werkbare situatie.
blablablabla
  maandag 17 oktober 2022 @ 08:20:51 #135
498282 Scrummie
pi_206347423
Er speelde gewoon meer dan alleen die gezondheid, dat is wel duidelijk toch. Wat dat dan is, geen idee. En het is ook wel prima geweest zo.

En ik denk dat er geen directeur komt, maar een manager. En dat ze al wel weten wie het gaat worden, binnen nu en twee weken een persbericht.
pi_206347508
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 08:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Kortom in tegenstelling tot wat jij hier schetst staat er nu juist enorme tijdsdruk op om iemand te vinden die wil en geschikt is. Terwijl je het jezelf makkelijker had gemaakt door met Arnesen door te gaan en op de achtergrond en in samenspraak in alle rust zijn vervanger te zoeken. Je zit nu helemaal niet in een werkbare situatie.
Je maakt het allemaal wel veel ernstiger en dramatischer dan het daadwerkelijk is zeg, mijn hemel.

En ik word ook heel erg doodmoe van die 'er is meer aan de hand!!1' roepers.
pi_206347547
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.
Je moet vooral ook kritisch blijven kijken naar het aanvallende gedeelte. Zoals @hhh38 zegt, er worden te weinig grote uitslagen neergezet. En ik vul daarbij aan dat er gewoon te weinig gecreëerd wordt, dat je gisteren in de 16 tot geen enkele kans komt blijft natuurlijk wel enigszins zorgelijk. (Tegelijk blijft het voortdurende goede rendement aanwezig, dus misschien zit dat gewoon in deze ploeg)

Voordeel is wel dat er dit jaar een paar uitstekende afstandsschutters bij zijn gekomen, volgens mij is er nu al meer van buiten de 16 gescoord dan vorig jaar in een heel seizoen.
pi_206348750
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 08:38 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je maakt het allemaal wel veel ernstiger en dramatischer dan het daadwerkelijk is zeg, mijn hemel.

Te Kloese zei dat zelf hoor. Hij wilde niet nog zo'n transferperiode meemaken. Weliswaar op een quasi grappige manier, maar het feit dat ze voor de winterstop (dus niet tijdens zoals jij suggereerde) een vervanger willen aanstellen geeft aan dat de urgentie vrij groot is.

quote:
En ik word ook heel erg doodmoe van die 'er is meer aan de hand!!1' roepers.
Wat was als er verder niets speelde het probleem geweest als je hem gewoon in dienst had gehouden en Te Kloese of iemand anders tijdens zijn ziekte zijn taken had waargenomen? Het is oktober en het gaat allemaal prima, je doet net alsof hij terminaal was en tegen zichzelf in bescherming moest worden genomen.
blablablabla
  maandag 17 oktober 2022 @ 10:56:24 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206348905
Fijne overwinning gisteren. Alleen snap niet dat Bijlow lof kreeg in de RIjnmond podcast.
Schuldig aan de 1-0 van AZ. Wat is hij aan het doen? Loop eerst naar de linkerkant van zijn doel en staat als een zoutzak te kijken hoe de bal de lucht in gaat.

Waardeloze keeper al een jaar, winterstop keeper van FC Twente weghalen.
pi_206348923
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Fijne overwinning gisteren. Alleen snap niet dat Bijlow lof kreeg in de RIjnmond podcast.
Schuldig aan de 1-0 van AZ. Wat is hij aan het doen? Loop eerst naar de linkerkant van zijn doel en staat als een zoutzak te kijken hoe de bal de lucht in gaat.

Bijlow keept al een jaar matig inderdaad. Erwin Mulder 2.0.

Maar Unnerstall haal je echt niet voor een fooitje hoor.

Maar mocht het echt niet meer gaan dan hebben we altijd Wellenreuther nog.

Deze winterstop alle pijlen richten op een verdedigende middenvelder.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_206348953
Ik vind Bijlow juist weer sterker worden. Zeker in de 1 op 1. Nu hopen dat hij weer echt de baas wordt in de 5 meter inderdaad. :) Zoals hij dat eerder was.

Uitstekende keeper voor Feyenoord.
  Moderator maandag 17 oktober 2022 @ 11:07:38 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206349012
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 09:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat zou erg onlogisch zijn.

Maar he, wie weet.
Viel toch nog tegen, die tegengoal :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 17 oktober 2022 @ 11:10:10 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206349027
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:

Behoudens wat diehards in dit topic, begrijpt niemand dat. Er zijn mensen die vinden dat hij in Oranje hoort _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:10:23 #144
498282 Scrummie
pi_206349030
:')
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:11:18 #145
498282 Scrummie
pi_206349043
Gewoon de beste keeper van Nederland.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:13:01 #146
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206349060
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Bijlow keept al een jaar matig inderdaad. Erwin Mulder 2.0.

Maar Unnerstall haal je echt niet voor een fooitje hoor.

Maar mocht het echt niet meer gaan dan hebben we altijd Wellenreuther nog.

Deze winterstop alle pijlen richten op een verdedigende middenvelder.
Klopt zeker, zou graag Wellenreuther onder de lat willen hebben
pi_206349070
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Behoudens wat diehards in dit topic, begrijpt niemand dat. Er zijn mensen die vinden dat hij in Oranje hoort _O-
-crewbash-

Reageer inhoudelijk, of reageer niet :)

[ Bericht 7% gewijzigd door onlogisch op 17-10-2022 11:17:35 ]
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:20:58 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206349160
Bijzonder hoe die beeldvorming werkt. Er wordt aandacht besteed aan een iets mindere fase van Bijlow en ineens kan ie er niks meer van. Mensen praten elkaar alleen maar na volgens mij. Hij doet het gewoon prima op dit moment.
pi_206349206
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder hoe die beeldvorming werkt. Er wordt aandacht besteed aan een iets mindere fase van Bijlow en ineens kan ie er niks meer van. Mensen praten elkaar alleen maar na volgens mij. Hij doet het gewoon prima op dit moment.
En Wellenreuther zou nu ineens de betere optie zijn. Het kan verkeren. We mogen onze handjes dichtknijpen met zo'n getalenteerde doelman. :)
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:31:05 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206349305
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef hhh38 het volgende:
En ook bij elk tegendoelpunt de schuld geven aan Bijlow, ook bijzonder. Ik vind ook dat hij juist weer wat beter aan het keepen is de laatste tijd in tegenstelling tot (sommige van) zijn concurrenten bij Oranje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')