Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.
Wel eens, ja. Al blijf ik Rasmussen op lcv wel echt armoede vinden. Dus van mij hoeft Hancko niet per sé op lb.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.
Ik vind Lopez prima. Rasmussen doet het ook prima als centrale verdediger momenteel, dus ja, ik vind dat ze voldoende zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?
Lopez toont wel echt potentie ja, ik klink negatief maar die jongen verrast mij positief hoor, alleen ben ik gewoon wat kritischer geworden over het minimale niveau van onze basisspelers. Weet ook niet zo goed of het een kwestie van geduld hebben is of dat je nu voor meer zekerheid op die plek moet gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:42 schreef fetX het volgende:
Ik vind Lopez ook echt niet zo slecht als hier soms wordt beweerd. Vandaag ook prima invalbeurt, ook verdedigend. Jongen met enorme potentie die verdedigend echt nog wel beter gaat worden. En aanvallend een wapen.
Ik zou niet weten waarom niet. Rasmussen heeft het prima gedaan tegen Twente en AZ. Lopez is nuttig tegen kleinere ploegen, zeker als de afstemming met de linksbuiten goed is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?
We moeten de komende vier competitiewedstrijden wel allemaal winnen eigenlijk. Dan ben ik zeker tevreden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
We hebben tot nu toe in 10 wedstrijden 6 uitwedstrijden gehad en tegen 6 van de 7 andere teams uit de top 8 gespeeld. Dan is 2 punten achter de koploper erg goed volgens mij. Prima seizoensstart ondanks alle aankopen
Alles op alles zetten om iedere wedstrijd vanaf nu te winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten de komende vier competitiewedstrijden wel allemaal winnen eigenlijk. Dan ben ik zeker tevreden.
Zelfde geldt voor mij en dan ook voor het spel. Merk dat ik minder snel tevreden ben en dat is een uitstekende ontwikkelingquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez toont wel echt potentie ja, ik klink negatief maar die jongen verrast mij positief hoor, alleen ben ik gewoon wat kritischer geworden over het minimale niveau van onze basisspelers. Weet ook niet zo goed of het een kwestie van geduld hebben is of dat je nu voor meer zekerheid op die plek moet gaan.
Ja maarquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij en dan ook voor het spel. Merk dat ik minder snel tevreden ben en dat is een uitstekende ontwikkeling
Ja maar als we thuis niet eens winnen van Fortuna, Excelsior en Cambuur ben ik team Pistolero en mag Slot lekker opkankeren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om iedere wedstrijd vanaf nu te winnen.
En dan kan het eigenlijk alleen nog maar beter.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
We hebben tot nu toe in 10 wedstrijden 6 uitwedstrijden gehad en tegen 6 van de 7 andere teams uit de top 8 gespeeld. Dan is 2 punten achter de koploper erg goed volgens mij. Prima seizoensstart ondanks alle aankopen
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoegquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan kan het eigenlijk alleen nog maar beter.
Het zou fijn zijn als we wedstrijden vaker winnen zoals Ajax en PSV, die hebben nu allebei al 4 of meer keer met 4 doelpunten verschil gewonnen. Dat is de volgende stap.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoeg
Een nieuwe 6. Paixao die doorbreekt. En een nieuwe linksback, óf Lopez die zich door blijft ontwikkelen. Dán gaan we echt ranzig goed zijn.
Als Paixao doorbreekt met zijn snelheid en zijn dribbel en Slot weet er intelligentie in hem te slijpen.. dan gaan we echt van hem genieten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoeg
Een nieuwe 6. Paixao die doorbreekt. En een nieuwe linksback, óf Lopez die zich door blijft ontwikkelen. Dán gaan we echt ranzig goed zijn.
Komt ook wel een beetje door ons programma.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we wedstrijden vaker winnen zoals Ajax en PSV, die hebben nu allebei al 4 of meer keer met 4 doelpunten verschil gewonnen
Ik stel voor dat Paixao vanaf nu iedere dag IQ testen gaat makenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Paixao doorbreekt met zijn snelheid en zijn dribbel en Slot weet er intelligentie in hem te slijpen.. dan gaan we echt van hem genieten.
Cursus Engels sowieso en aan het einde van ieder seizoen een Cito-toets laten maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Paixao vanaf nu iedere dag IQ testen gaat maken
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar
Dan moet je er ook wat meer vanuit gaan dat we zonder al te veel problemen winnen van middelmatige teams als AZ en Twente.
(En dat puntverlies zoals tegen Midgetland en NEC wel weer kan omdat dat kutploegen zijn die alleen maar vertragen. Alhoewel we daar volwassener mee om moeten leren gaan)
*Loopt (wat mij betreft).quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.
Je merkt wel dat spelers elkaar steeds makkelijker weten te vinden. Kökcü als regisseur weer wat verder naar voren en Szymanski als zwervende speler tussen de aanval en verdediging werkt erg goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen weer een wat mindere tegenstander met Fortuna, maar ik heb nu ook wel weer meer vertrouwen gekregen in de laatste 2 Europese potjes.quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*Loopt (wat mij betreft).
Ook vandaag lijkt nog niet op wat we vorig seizoen in veel wedstrijden zagen, het afjagen, hoog druk zetten, het moet allemaal nog veel en veel beter. Maakt die overwinning alleen maar belangrijker eigenlijk, en tegelijk ook waar we op dit moment staan, op 2 punten van de koploper en bovenaan in de EL poule (oke, op doelsaldo, maar toch) . Als we dit proces door komen zonder flink op je muil te gaan, is dat een vrij knappe prestatie.
Eens hoor, het gaat ook al wel beter en vooral Kokcu vind ik de laatste potjes weer goed. Maar dat is dan vooral in balbezit. Het hoog drukzetten en daarmee zorgen dat de tegenstander fouten maakt, wat je vorig seizoen zo vaak zag gebeuren, is denk ik weer een volgende stap.quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat spelers elkaar steeds makkelijker weten te vinden. Kökcü als regisseur weer wat verder naar voren en Szymanski als zwervende speler tussen de aanval en verdediging werkt erg goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen weer een wat mindere tegenstander met Fortuna, maar ik heb nu ook wel weer meer vertrouwen gekregen in de laatste 2 Europese potjes.
We zitten helemaal niet zo ver van elkaar, maar je verwachtingspatroon is af en toe iets te negatief ingekaderd. Dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om Twente en AZ eigenlijk vrij eenvoudig te verslaan bevestigt dat ook wel. Je focust dan iets te veel op onze eigen zwakke punten terwijl onze tegenstanders die ook genoeg hebben. En ja zo’n potje zoals thuis tegen de midgets is frustrerend, maar we waren (weer zonder geweldig spel) duidelijk beter, en met maar 49 minuten zuivere speeltijd en wat ongelukkige tegengoals kan je zo’n puntenverlies wel verklaren. Zelfs zonder dat we geweldig spelen winnen we normaal gesproken van de meeste tegenstanders en die verwachting mag je vooraf ook wel hebben, en zo niet is het heus niet erg om de verklaring af en toe elders te zoeken want dat hoort ook wel eens bij voetbal (zolang je het niet altijd doet en patronen herkent)quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.
Ik zou als club en speler die vraag wel irritant vinden, het is bijna een schande dat hij geen activist is, op deze manier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels voorpaginanieuws bij het AD.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)at-dan-wel~ac386b14/
Tja, voor jou nu achteraf lekker makkelijk praten natuurlijk, maar nogmaals; er was weinig reden om aan te nemen dat we de potjes tegen Twente en AZ wel even gingen winnen gezien ons spel, het aantal gecreëerde kansen en het niet kunnen winnen van een kwalitatief mindere ploeg als Midtjylland alsook NEC. Natuurlijk hebben die andere ploegen ook zwakke punten, maar ik vond teams als Twente en AZ qua spel en resultaat best aan ons gewaagd (nog steeds overigens) ondanks dat ik van mening ben dat wij meer kwaliteit hebben. We benutten het alleen nog niet maximaal, wat ook logisch te verklaren is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zitten helemaal niet zo ver van elkaar, maar je verwachtingspatroon is af en toe iets te negatief ingekaderd. Dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om Twente en AZ eigenlijk vrij eenvoudig te verslaan bevestigt dat ook wel. Je focust dan iets te veel op onze eigen zwakke punten terwijl onze tegenstanders die ook genoeg hebben. En ja zo’n potje zoals thuis tegen de midgets is frustrerend, maar we waren (weer zonder geweldig spel) duidelijk beter, en met maar 49 minuten zuivere speeltijd en wat ongelukkige tegengoals kan je zo’n puntenverlies wel verklaren. Zelfs zonder dat we geweldig spelen winnen we normaal gesproken van de meeste tegenstanders en die verwachting mag je vooraf ook wel hebben, en zo niet is het heus niet erg om de verklaring af en toe elders te zoeken want dat hoort ook wel eens bij voetbal (zolang je het niet altijd doet en patronen herkent)
Moet je nagaan als we eindelijk eens echt goed gaan spelen
Hij zou aankomende zomer sowieso al vertrekken, er was heel veel onzekerheid over zijn gezondheid(het is uiteindelijk goed afgelopen, maar dat kon je een paar maanden geleden ook niet weten), hij is al op leeftijd, en je hebt nu een uniek lange winterstop.quote:Op maandag 17 oktober 2022 06:26 schreef Elan het volgende:
Waarom kan Arnesen eigenlijk niet gewoon terugkeren in zijn functie nu het kennelijk beter gaat met zijn gezondheid?
Hij heeft toch gewoon prima werk geleverd? Te Kloese gaf ook aan dat hij hem vrijdag nog had gesproken en hem steunt. En vervolgens moeten we naarstig op zoek naar een TD omdat het te veel werk is.
Wat enorm omslachtig allemaal.
Nouja, de winterstop is er al over een paar wedstrijden. En Te Kloese zei gister dat ze voor de winterstop een oplossing willen/moeten hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:
Het is allemaal niet omslachtig en Feyenoord is ook niet naarstig op zoek naar een TD, ze kunnen nu juist goed de tijd nemen. Het begint wat dat betreft zowaar op beleid te lijken.
Het is niet zo dat ze nu pas beginnen met zoeken heh? Ze zijn al wel een tijdje bezig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, de winterstop is er al over een paar wedstrijden. En Te Kloese zei gister dat ze voor de winterstop een oplossing willen/moeten hebben.
Het punt is dat de hoofdreden voor zijn vertrek (in elk geval wat naar buiten toe gecommuniceerd is) nu helemaal geen issue meer is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij zou aankomende zomer sowieso al vertrekken, er was heel veel onzekerheid over zijn gezondheid(het is uiteindelijk goed afgelopen, maar dat kon je een paar maanden geleden ook niet weten), hij is al op leeftijd, en je hebt nu een uniek lange winterstop.
Ik vind het juist volkomen logisch dat Feyenoord op tijd doorgeschakeld. Je hebt nu ruim de tijd om een nieuwe TD te vinden, die dan in de zomer al volledig ingewerkt is. Lijkt me een stuk beter dan dat Arnesen nog een half jaartje doorgaat en de nieuwe TD midden in de transferperiode moet beginnen.
Het is allemaal niet omslachtig en Feyenoord is ook niet naarstig op zoek naar een TD, ze kunnen nu juist goed de tijd nemen. Het begint wat dat betreft zowaar op beleid te lijken.
Je maakt het allemaal wel veel ernstiger en dramatischer dan het daadwerkelijk is zeg, mijn hemel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Kortom in tegenstelling tot wat jij hier schetst staat er nu juist enorme tijdsdruk op om iemand te vinden die wil en geschikt is. Terwijl je het jezelf makkelijker had gemaakt door met Arnesen door te gaan en op de achtergrond en in samenspraak in alle rust zijn vervanger te zoeken. Je zit nu helemaal niet in een werkbare situatie.
Je moet vooral ook kritisch blijven kijken naar het aanvallende gedeelte. Zoals @hhh38 zegt, er worden te weinig grote uitslagen neergezet. En ik vul daarbij aan dat er gewoon te weinig gecreëerd wordt, dat je gisteren in de 16 tot geen enkele kans komt blijft natuurlijk wel enigszins zorgelijk. (Tegelijk blijft het voortdurende goede rendement aanwezig, dus misschien zit dat gewoon in deze ploeg)quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Te Kloese zei dat zelf hoor. Hij wilde niet nog zo'n transferperiode meemaken. Weliswaar op een quasi grappige manier, maar het feit dat ze voor de winterstop (dus niet tijdens zoals jij suggereerde) een vervanger willen aanstellen geeft aan dat de urgentie vrij groot is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal wel veel ernstiger en dramatischer dan het daadwerkelijk is zeg, mijn hemel.
Wat was als er verder niets speelde het probleem geweest als je hem gewoon in dienst had gehouden en Te Kloese of iemand anders tijdens zijn ziekte zijn taken had waargenomen? Het is oktober en het gaat allemaal prima, je doet net alsof hij terminaal was en tegen zichzelf in bescherming moest worden genomen.quote:En ik word ook heel erg doodmoe van die 'er is meer aan de hand!!1' roepers.
Bijlow keept al een jaar matig inderdaad. Erwin Mulder 2.0.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Fijne overwinning gisteren. Alleen snap niet dat Bijlow lof kreeg in de RIjnmond podcast.
Schuldig aan de 1-0 van AZ. Wat is hij aan het doen? Loop eerst naar de linkerkant van zijn doel en staat als een zoutzak te kijken hoe de bal de lucht in gaat.
Waardeloze keeper al een jaar, winterstop keeper van FC Twente weghalen.
Viel toch nog tegen, die tegengoalquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou erg onlogisch zijn.
Maar he, wie weet.
Behoudens wat diehards in dit topic, begrijpt niemand dat. Er zijn mensen die vinden dat hij in Oranje hoortquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Fijne overwinning gisteren. Alleen snap niet dat Bijlow lof kreeg in de RIjnmond podcast.
Schuldig aan de 1-0 van AZ. Wat is hij aan het doen? Loop eerst naar de linkerkant van zijn doel en staat als een zoutzak te kijken hoe de bal de lucht in gaat.
Waardeloze keeper al een jaar, winterstop keeper van FC Twente weghalen.
Klopt zeker, zou graag Wellenreuther onder de lat willen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bijlow keept al een jaar matig inderdaad. Erwin Mulder 2.0.
Maar Unnerstall haal je echt niet voor een fooitje hoor.
Maar mocht het echt niet meer gaan dan hebben we altijd Wellenreuther nog.
Deze winterstop alle pijlen richten op een verdedigende middenvelder.
-crewbash-quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Behoudens wat diehards in dit topic, begrijpt niemand dat. Er zijn mensen die vinden dat hij in Oranje hoort
En Wellenreuther zou nu ineens de betere optie zijn. Het kan verkeren. We mogen onze handjes dichtknijpen met zo'n getalenteerde doelman.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder hoe die beeldvorming werkt. Er wordt aandacht besteed aan een iets mindere fase van Bijlow en ineens kan ie er niks meer van. Mensen praten elkaar alleen maar na volgens mij. Hij doet het gewoon prima op dit moment.
En ook bij elk tegendoelpunt de schuld geven aan Bijlow, ook bijzonder. Ik vind ook dat hij juist weer wat beter aan het keepen is de laatste tijd in tegenstelling tot (sommige van) zijn concurrenten bij Oranje.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder hoe die beeldvorming werkt. Er wordt aandacht besteed aan een iets mindere fase van Bijlow en ineens kan ie er niks meer van. Mensen praten elkaar alleen maar na volgens mij. Hij doet het gewoon prima op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |