Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.
Wel eens, ja. Al blijf ik Rasmussen op lcv wel echt armoede vinden. Dus van mij hoeft Hancko niet per sé op lb.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.
Ik vind Lopez prima. Rasmussen doet het ook prima als centrale verdediger momenteel, dus ja, ik vind dat ze voldoende zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?
Lopez toont wel echt potentie ja, ik klink negatief maar die jongen verrast mij positief hoor, alleen ben ik gewoon wat kritischer geworden over het minimale niveau van onze basisspelers. Weet ook niet zo goed of het een kwestie van geduld hebben is of dat je nu voor meer zekerheid op die plek moet gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:42 schreef fetX het volgende:
Ik vind Lopez ook echt niet zo slecht als hier soms wordt beweerd. Vandaag ook prima invalbeurt, ook verdedigend. Jongen met enorme potentie die verdedigend echt nog wel beter gaat worden. En aanvallend een wapen.
Ik zou niet weten waarom niet. Rasmussen heeft het prima gedaan tegen Twente en AZ. Lopez is nuttig tegen kleinere ploegen, zeker als de afstemming met de linksbuiten goed is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zowel Lopez als Rasmussen zijn toch eigenlijk niet écht goed genoeg voor de basis?
We moeten de komende vier competitiewedstrijden wel allemaal winnen eigenlijk. Dan ben ik zeker tevreden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
We hebben tot nu toe in 10 wedstrijden 6 uitwedstrijden gehad en tegen 6 van de 7 andere teams uit de top 8 gespeeld. Dan is 2 punten achter de koploper erg goed volgens mij. Prima seizoensstart ondanks alle aankopen
Alles op alles zetten om iedere wedstrijd vanaf nu te winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten de komende vier competitiewedstrijden wel allemaal winnen eigenlijk. Dan ben ik zeker tevreden.
Zelfde geldt voor mij en dan ook voor het spel. Merk dat ik minder snel tevreden ben en dat is een uitstekende ontwikkelingquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez toont wel echt potentie ja, ik klink negatief maar die jongen verrast mij positief hoor, alleen ben ik gewoon wat kritischer geworden over het minimale niveau van onze basisspelers. Weet ook niet zo goed of het een kwestie van geduld hebben is of dat je nu voor meer zekerheid op die plek moet gaan.
Ja maarquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij en dan ook voor het spel. Merk dat ik minder snel tevreden ben en dat is een uitstekende ontwikkeling
Ja maar als we thuis niet eens winnen van Fortuna, Excelsior en Cambuur ben ik team Pistolero en mag Slot lekker opkankeren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om iedere wedstrijd vanaf nu te winnen.
En dan kan het eigenlijk alleen nog maar beter.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
We hebben tot nu toe in 10 wedstrijden 6 uitwedstrijden gehad en tegen 6 van de 7 andere teams uit de top 8 gespeeld. Dan is 2 punten achter de koploper erg goed volgens mij. Prima seizoensstart ondanks alle aankopen
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoegquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan kan het eigenlijk alleen nog maar beter.
Het zou fijn zijn als we wedstrijden vaker winnen zoals Ajax en PSV, die hebben nu allebei al 4 of meer keer met 4 doelpunten verschil gewonnen. Dat is de volgende stap.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoeg
Een nieuwe 6. Paixao die doorbreekt. En een nieuwe linksback, óf Lopez die zich door blijft ontwikkelen. Dán gaan we echt ranzig goed zijn.
Als Paixao doorbreekt met zijn snelheid en zijn dribbel en Slot weet er intelligentie in hem te slijpen.. dan gaan we echt van hem genieten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch moeten we kritisch blijven want het is gewoon nog niet goed genoeg
Een nieuwe 6. Paixao die doorbreekt. En een nieuwe linksback, óf Lopez die zich door blijft ontwikkelen. Dán gaan we echt ranzig goed zijn.
Komt ook wel een beetje door ons programma.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we wedstrijden vaker winnen zoals Ajax en PSV, die hebben nu allebei al 4 of meer keer met 4 doelpunten verschil gewonnen
Ik stel voor dat Paixao vanaf nu iedere dag IQ testen gaat makenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als Paixao doorbreekt met zijn snelheid en zijn dribbel en Slot weet er intelligentie in hem te slijpen.. dan gaan we echt van hem genieten.
Cursus Engels sowieso en aan het einde van ieder seizoen een Cito-toets laten maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Paixao vanaf nu iedere dag IQ testen gaat maken
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar
Dan moet je er ook wat meer vanuit gaan dat we zonder al te veel problemen winnen van middelmatige teams als AZ en Twente.
(En dat puntverlies zoals tegen Midgetland en NEC wel weer kan omdat dat kutploegen zijn die alleen maar vertragen. Alhoewel we daar volwassener mee om moeten leren gaan)
*Loopt (wat mij betreft).quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal eigenlijk waarbij je jezelf ook nog eens tegenspreekt. Bovendien kijk ik met name ook naar onszelf en we kunnen niet echt zeggen dat het geweldig liep.
Je merkt wel dat spelers elkaar steeds makkelijker weten te vinden. Kökcü als regisseur weer wat verder naar voren en Szymanski als zwervende speler tussen de aanval en verdediging werkt erg goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen weer een wat mindere tegenstander met Fortuna, maar ik heb nu ook wel weer meer vertrouwen gekregen in de laatste 2 Europese potjes.quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*Loopt (wat mij betreft).
Ook vandaag lijkt nog niet op wat we vorig seizoen in veel wedstrijden zagen, het afjagen, hoog druk zetten, het moet allemaal nog veel en veel beter. Maakt die overwinning alleen maar belangrijker eigenlijk, en tegelijk ook waar we op dit moment staan, op 2 punten van de koploper en bovenaan in de EL poule (oke, op doelsaldo, maar toch) . Als we dit proces door komen zonder flink op je muil te gaan, is dat een vrij knappe prestatie.
Eens hoor, het gaat ook al wel beter en vooral Kokcu vind ik de laatste potjes weer goed. Maar dat is dan vooral in balbezit. Het hoog drukzetten en daarmee zorgen dat de tegenstander fouten maakt, wat je vorig seizoen zo vaak zag gebeuren, is denk ik weer een volgende stap.quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat spelers elkaar steeds makkelijker weten te vinden. Kökcü als regisseur weer wat verder naar voren en Szymanski als zwervende speler tussen de aanval en verdediging werkt erg goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat tegen weer een wat mindere tegenstander met Fortuna, maar ik heb nu ook wel weer meer vertrouwen gekregen in de laatste 2 Europese potjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |