Eens. Waardeloos dat je wegloopt voor je verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende TT.
Erg matig ook dat hij niet voor de camera wilde verschijnen en KloeseGod dan maar tekst en uitleg ging geven.
Yep, die was heel erg mooi. Jammer dat Dilrosun er zo weinig mee deed.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een schitterende pass gaf hij op Dilrosun hé
Omdat LHBTIQWTFETC.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een storm in een glas water allemaal over Kokcu. Toen die ene knakker van Utrecht Helene Hendriks geen hand wilde geven, werd er gezegd "vanwege mijn religie" en was het antwoord "oh ja" en gingen we weer over tot de orde van de dag. Waarom kan dat nu niet?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij mijn beste vriend op FOK! bent.
En dan de uitleg die eerder gecommuniceerd was weer horen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende TT.
Erg matig ook dat hij niet voor de camera wilde verschijnen en KloeseGod dan maar tekst en uitleg ging geven.
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét boegbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan de uitleg die eerder gecommuniceerd was weer horen.
Ja, dat voegt echt iets toe. We accepteren ieder zijn keuze.
Was het antwoord daar echt alleen "oh ja"?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een storm in een glas water allemaal over Kokcu. Toen die ene knakker van Utrecht Helene Hendriks geen hand wilde geven, werd er gezegd "vanwege mijn religie" en was het antwoord "oh ja" en gingen we weer over tot de orde van de dag. Waarom kan dat nu niet?
Omdat je 1 keer per jaar een keer zo'n achterlijk onzin bandje moet dragen, ja hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét boegbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.
Ik dacht dat we op voetbal zaten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét voorbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.
Nee joh. Daar stonden de kranten ook gewoon vol van.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Was het antwoord daar echt alleen "oh ja"?
Ja, ik schaam me tegenwoordig bijna dat ik een blanke hetero man ben met al dat wokegebeuren. Terwijl ik ten eerste en vooral van mening ben dat iedereen lekker moet doen wat ze zelf willen, homo, hetero, transgender, onzijdig, het zal me allemaal aan m'n reet roesten wat iemand is.quote:
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op voetbal zaten.
Niet in de Tweede Kamer.
Als het geen bevredigend antwoord is zegt dat vast meer over het antwoord zelf.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die jongen staat tijdens de ramadan met een lege maag op het veld en dan willen sommige ezels hier dat hij voor de camera tekst en uitleg gaat geven over waarom hij geen uithangbord voor homoseksualiteit wilt zijn. Net alsof het überhaupt mogelijk is om de woke mafia een bevredigend antwoord te geven in dezen.
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die jongen staat tijdens de ramadan met een lege maag op het veld en dan willen sommige ezels hier dat hij voor de camera tekst en uitleg gaat geven over waarom hij geen uithangbord voor homoseksualiteit wilt zijn. Net alsof het überhaupt mogelijk is om de woke mafia een bevredigend antwoord te geven in dezen.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Iemand al een gifje van de goal van Danilo?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.
En dan nog, door het te weigeren als aanvoerder maak je net zo goed een politiek statement, maar dan eentje waar mensen hier blijkbaar wel achter staan.
Daar kunnen ze mee doorgaan tot sint juttemus, maar er zal nooit een regenboogvlag bij een moskee of een zwarte kousen kerk hangen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.
Woke vind ik geneuzel over zwarte Piet en vermeende witte privileges en dergelijke.
quote:Te Kloese: 'Ja, er komt op korte termijn nieuwe technisch directeur naar De Kuip'
Feyenoord is voornemens om op korte termijn een opvolger voor Frank Arnesen aan te stellen. Algemeen directeur Dennis te Kloese laat dat weten bij ESPN. De club hoopt snel een nieuwe technisch directeur te kunnen presenteren.
Een dubbelfunctie ziet Te Kloese niet zitten. "Ik ben als algemeen directeur aangesteld en wil dat ook blijven. We zijn aan het kijken naar de ideale structuur voor het technische vlak is. Mijn intentie is om algemeen directeur te blijven. Of het allebei kan? Ik heb het van de zomer geprobeerd, dat viel niet mee, haha. Voor een club als Feyenoord is er te veel verantwoordelijkheid om beide te doen. Dat is niet goed voor de club. Op technisch vlak zijn we dun bezet."
Hij praat nu precies Arnesen na, ik las vanochtend ergens iets waarin die exact hetzelfde zei.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ur-naar-de-kuip.html
[..]
Je op maandag als een vrouw identificeren, dinsdag als een man, maar op woensdag non-binair, zou ik wel als woke bestempelen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.
Woke vind ik geneuzel over zwarte Piet en vermeende witte privileges en dergelijke.
Wat een bullshit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.
En dan nog, door het te weigeren als aanvoerder maak je net zo goed een politiek statement, maar dan eentje waar mensen hier blijkbaar wel achter staan.
Hij zal ook vast niet naar Feyenoord zijn gegaan om de homo-acceptatie te bevorderen, die jongen wil gewoon voetballen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Kökçü vaak ook tamelijk onvolwassen overkomen. Maar die arme jongen is 21 jaar.
Dan moet ie geen aanvoerder zijn, waar ie wel in deze positie komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal ook vast niet naar Feyenoord zijn gegaan om de homo-acceptatie te bevorderen, die jongen wil gewoon voetballen.
Hou toch op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dan moet ie geen aanvoerder zijn, waar ie wel in deze positie komt.
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je wordt toch geen aanvoerder vanwege je maatschappelijke standpunten, op welk gebied dan ook. Je bent aanvoerder vanwege je prestaties op het veld.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja, het liefste zijn kruisband.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?
Is in elk geval een van de overwegingen, net als praten met de pers en allerlei andere randzaken. Je maakt als club geen goede beurt als je aanvoerder dat soort zaken weigert.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?
Hij draagt de regenboogvlag ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |