Eens. Waardeloos dat je wegloopt voor je verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende TT.
Erg matig ook dat hij niet voor de camera wilde verschijnen en KloeseGod dan maar tekst en uitleg ging geven.
Yep, die was heel erg mooi. Jammer dat Dilrosun er zo weinig mee deed.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een schitterende pass gaf hij op Dilrosun hé
Omdat LHBTIQWTFETC.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een storm in een glas water allemaal over Kokcu. Toen die ene knakker van Utrecht Helene Hendriks geen hand wilde geven, werd er gezegd "vanwege mijn religie" en was het antwoord "oh ja" en gingen we weer over tot de orde van de dag. Waarom kan dat nu niet?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij mijn beste vriend op FOK! bent.
En dan de uitleg die eerder gecommuniceerd was weer horen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Uitstekende TT.
Erg matig ook dat hij niet voor de camera wilde verschijnen en KloeseGod dan maar tekst en uitleg ging geven.
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét boegbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan de uitleg die eerder gecommuniceerd was weer horen.
Ja, dat voegt echt iets toe. We accepteren ieder zijn keuze.
Was het antwoord daar echt alleen "oh ja"?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een storm in een glas water allemaal over Kokcu. Toen die ene knakker van Utrecht Helene Hendriks geen hand wilde geven, werd er gezegd "vanwege mijn religie" en was het antwoord "oh ja" en gingen we weer over tot de orde van de dag. Waarom kan dat nu niet?
Omdat je 1 keer per jaar een keer zo'n achterlijk onzin bandje moet dragen, ja hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét boegbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.
Ik dacht dat we op voetbal zaten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord staat voor diversiteit. Als aanvoerder dien je dat dan ook uit te dragen. Je bent hét voorbeeld van de selectie. Je weet dat er in zo'n jaar een paar keer aandacht voor dit thema is. Als het je dan niet aanstaat vanwege je geloof of whatever, bedank dan voor die aanvoerdersband. Hier valt Feyenoord zelf ook wel wat aan te rekenen vind ik.
Nee joh. Daar stonden de kranten ook gewoon vol van.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Was het antwoord daar echt alleen "oh ja"?
Ja, ik schaam me tegenwoordig bijna dat ik een blanke hetero man ben met al dat wokegebeuren. Terwijl ik ten eerste en vooral van mening ben dat iedereen lekker moet doen wat ze zelf willen, homo, hetero, transgender, onzijdig, het zal me allemaal aan m'n reet roesten wat iemand is.quote:
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op voetbal zaten.
Niet in de Tweede Kamer.
Als het geen bevredigend antwoord is zegt dat vast meer over het antwoord zelf.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die jongen staat tijdens de ramadan met een lege maag op het veld en dan willen sommige ezels hier dat hij voor de camera tekst en uitleg gaat geven over waarom hij geen uithangbord voor homoseksualiteit wilt zijn. Net alsof het überhaupt mogelijk is om de woke mafia een bevredigend antwoord te geven in dezen.
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die jongen staat tijdens de ramadan met een lege maag op het veld en dan willen sommige ezels hier dat hij voor de camera tekst en uitleg gaat geven over waarom hij geen uithangbord voor homoseksualiteit wilt zijn. Net alsof het überhaupt mogelijk is om de woke mafia een bevredigend antwoord te geven in dezen.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Iemand al een gifje van de goal van Danilo?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.
En dan nog, door het te weigeren als aanvoerder maak je net zo goed een politiek statement, maar dan eentje waar mensen hier blijkbaar wel achter staan.
Daar kunnen ze mee doorgaan tot sint juttemus, maar er zal nooit een regenboogvlag bij een moskee of een zwarte kousen kerk hangen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.
Woke vind ik geneuzel over zwarte Piet en vermeende witte privileges en dergelijke.
quote:Te Kloese: 'Ja, er komt op korte termijn nieuwe technisch directeur naar De Kuip'
Feyenoord is voornemens om op korte termijn een opvolger voor Frank Arnesen aan te stellen. Algemeen directeur Dennis te Kloese laat dat weten bij ESPN. De club hoopt snel een nieuwe technisch directeur te kunnen presenteren.
Een dubbelfunctie ziet Te Kloese niet zitten. "Ik ben als algemeen directeur aangesteld en wil dat ook blijven. We zijn aan het kijken naar de ideale structuur voor het technische vlak is. Mijn intentie is om algemeen directeur te blijven. Of het allebei kan? Ik heb het van de zomer geprobeerd, dat viel niet mee, haha. Voor een club als Feyenoord is er te veel verantwoordelijkheid om beide te doen. Dat is niet goed voor de club. Op technisch vlak zijn we dun bezet."
Hij praat nu precies Arnesen na, ik las vanochtend ergens iets waarin die exact hetzelfde zei.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ur-naar-de-kuip.html
[..]
Je op maandag als een vrouw identificeren, dinsdag als een man, maar op woensdag non-binair, zou ik wel als woke bestempelen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is niets "woke" aan homo acceptatie. Dat actief daarvoor lobbyen nog altijd noodzakelijk is blijkt helaas uit talloze voorbeelden, ook vandaag weer uit diverse reacties.
Woke vind ik geneuzel over zwarte Piet en vermeende witte privileges en dergelijke.
Wat een bullshit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Mensen willen maar niet begrijpen dat homoacceptatie geen politiek issue is maar een maatschappelijk issue. Dat mag voetbal best uitdragen.
En dan nog, door het te weigeren als aanvoerder maak je net zo goed een politiek statement, maar dan eentje waar mensen hier blijkbaar wel achter staan.
Hij zal ook vast niet naar Feyenoord zijn gegaan om de homo-acceptatie te bevorderen, die jongen wil gewoon voetballen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Kökçü vaak ook tamelijk onvolwassen overkomen. Maar die arme jongen is 21 jaar.
Dan moet ie geen aanvoerder zijn, waar ie wel in deze positie komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal ook vast niet naar Feyenoord zijn gegaan om de homo-acceptatie te bevorderen, die jongen wil gewoon voetballen.
Hou toch op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dan moet ie geen aanvoerder zijn, waar ie wel in deze positie komt.
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je wordt toch geen aanvoerder vanwege je maatschappelijke standpunten, op welk gebied dan ook. Je bent aanvoerder vanwege je prestaties op het veld.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja, het liefste zijn kruisband.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?
Is in elk geval een van de overwegingen, net als praten met de pers en allerlei andere randzaken. Je maakt als club geen goede beurt als je aanvoerder dat soort zaken weigert.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sodemieter op man. Moet Tadic zijn band dan ook maar inleveren omdat hij geen blauw-geel bandje wou dragen voor Oekraine?
Hij draagt de regenboogvlag ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar je bent ook uithangbord van de club. Ik zou het heel goed begrijpen als je dat mee laat wegen in de keuzequote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je wordt toch geen aanvoerder vanwege je maatschappelijke standpunten, op welk gebied dan ook. Je bent aanvoerder vanwege je prestaties op het veld.
Maar als club zorg je er dan wel weer voor dat iemand op het veld die band draagt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Is in elk geval een van de overwegingen, net als praten met de pers en allerlei andere randzaken. Je maakt als club geen goede beurt als je aanvoerder dat soort zaken weigert.
En hoe vaak komen dit soort randzaken voor?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Is in elk geval een van de overwegingen, net als praten met de pers en allerlei andere randzaken. Je maakt als club geen goede beurt als je aanvoerder dat soort zaken weigert.
Homo-acceptatie een randzaak noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe vaak komen dit soort randzaken voor?
1 dag per jaar een bandje dragen, belangrijker dan als jonge jongen gewoon de rol van aanvoerder met beide handen (willen) aannemen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Homo-acceptatie een randzaak noemen.
Tsja.
Bij een aanvoerder vind ik juist de teksten buiten het veld ontzettend belangrijk. Je bent ook het uithangbord en de eerste die geïnterviewd wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je wordt toch geen aanvoerder vanwege je maatschappelijke standpunten, op welk gebied dan ook. Je bent aanvoerder vanwege je prestaties op het veld.
Geconstateerd moet worden dat de homofobe elementen bij Feyenoord dieper zitten dan gedacht. Treurige conclusie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Homo-acceptatie een randzaak noemen.
Tsja.
Mooi gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij een aanvoerder vind ik juist de teksten buiten het veld ontzettend belangrijk. Je bent ook het uithangbord en de eerste die geïnterviewd wordt.
Wat dat betreft vind ik het ook wel een kutkeuze van Kökcü, wat je er ook van mag vinden het veroorzaakt ontzettend veel ophef want in principe maak je er meer een statement mee door niet mee te doen dan wel, is het dan nou zo moeilijk om zo’n bandje te dragen. Hij heeft het recht om zich niet te conformeren wat ik prima vind, echter vind ik wijzen naar religie hier een ontzettend slecht en ook wel schadelijk argument. Zeker als je bedenkt wat voor schade een conservatieve religieuze houding nog veroorzaakt voor homoseksuelen hedendaags. Hij weigert het bandje uiteindelijk omdat zijn geloof homoseksualiteit niet goedkeurt, wat niet zo netjes is.
Het zit mij toch wel meer dwars dan ik eerst dacht eigenlijk, maar heeft ook te maken met de walgelijke reacties van sommige supporters en sowieso al het gedoe met de Roze Kameraden dit jaar. Heb er moeite mee dat dit aan Feyenoord nu kleeft en dat onze aanvoerder op zijn zachts gezegd de boel nog meer op scherp zet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)at-dan-wel~ac386b14/quote:Lhbti-organisaties: ‘Als Kökcü dit al niet wil doen voor meer acceptatie, wat dan wel?’
Belangenorganisaties van de lhbti-gemeenschap reageren kritisch en teleurgesteld op Feyenoord-aanvoerder Orkun Kökcü’s weigering de regenboogband te dragen. Zeker tegen de achtergrond van de anti-homosentimenten die bij een deel van de harde kern van Feyenoord leven.
Na met 1-3 de koploper verslagen te hebben. Zo vaak gebeurt dit niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken ze van Feyenoord - RKC ofzo een mooie avondwedstrijd zodat we hier weer een Roze Avond kunnen organiseren.
Die was wel erg mooi.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik merk dat het weer tijd is voor het gifje van Danilo:
[ afbeelding ]
Ik heb liever een gifje van Szymanski overigens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik merk dat het weer tijd is voor het gifje van Danilo:
[ afbeelding ]
Stukje Kuipvreesquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat Danilo in De Kuip een goal gaat maken.
Heeft er toch al een tegen Sturm Graz gemaakt? Echt een uitstekende aanwinst, en dat voor een jonge transfervrije aanvaller. Gouden deal.quote:
en heeft met zijn 7 doelpunten in 10 wedstrijden al bijna net zoveel doelpunten gemaakt als Dessers het hele seizoen (alleen competitie).quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft er toch al een tegen Sturm Graz gemaakt? Echt een uitstekende aanwinst, en dat voor een jonge transfervrije aanvaller. Gouden deal.
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft er toch al een tegen Sturm Graz gemaakt? Echt een uitstekende aanwinst, en dat voor een jonge transfervrije aanvaller. Gouden deal.
Klopt. Ik vind dat je dat 'gratis' aspect ook echt wel zwaar mee mag wegen bij zo'n aanwinst. Net als bij Linssen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en heeft met zijn 7 doelpunten in 10 wedstrijden al bijna net zoveel doelpunten gemaakt als Dessers het hele seizoen (alleen competitie).
Dat is bijzonder dan. Zo'n koopje vind je echt nergens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Het is fijn dat ie zo makkelijk scoort maar een uitstekende aanwinst wil ik hem niet noemen
Dit vind ik een hele rare conclusie. Als club is het toch keurig opgelost door Trauner die band te laten dragen en aan te geven dat de club volledig achter de boodschap staat? Ze hadden ook kunnen zeggen "jammer dan" en Kokcu een gewone band kunnen geven.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geconstateerd moet worden dat de homofobe elementen bij Feyenoord dieper zitten dan gedacht. Treurige conclusie.
Kashia heeft bij Vitesse ook eenmaal die band omgedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Als je het als club echt belangrijk vindt en het wil uitdragen,dan pak je de band van Kokcu voor altijd af.
Maar de onrust en kritiek van supporters die dat oplevert zal zwaarder wegen en er voor zorgen dat Kokcu lekker aanvoerder blijft.
Het failliet van Feyenoord. U leest het hier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Als je het als club echt belangrijk vindt en het wil uitdragen,dan pak je de band van Kokcu voor altijd af.
Maar de onrust en kritiek van supporters die dat oplevert zal zwaarder wegen en er voor zorgen dat Kokcu lekker aanvoerder blijft.
Ga gewoon weg met je gedram.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie probeert het in de doofpot te moffelen. Dit wordt gewoon de soap van de week. Wen er maar aan.
Naja voor de bank? Dat stemt mij erg tevreden hoor. Die jongen scoort continu helemaal uit het niks en een deel van zijn goals zijn echt klasse, das geen toeval. Het zijn ook vaak geen onbelangrijke goals. Tot dusver kan je spreken van een op zijn minst goede transfervrije aanwinst.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Het is fijn dat ie zo makkelijk scoort maar een uitstekende aanwinst wil ik hem niet noemen
Goed verwoord, ook zeker het gedoe met de roze kameraden en alle reacties op het internet maken dit statement er niet beter op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij een aanvoerder vind ik juist de teksten buiten het veld ontzettend belangrijk. Je bent ook het uithangbord en de eerste die geïnterviewd wordt.
Wat dat betreft vind ik het ook wel een kutkeuze van Kökcü, wat je er ook van mag vinden het veroorzaakt ontzettend veel ophef want in principe maak je er meer een statement mee door niet mee te doen dan wel, is het dan nou zo moeilijk om zo’n bandje te dragen. Hij heeft het recht om zich niet te conformeren wat ik prima vind, echter vind ik wijzen naar religie hier een ontzettend slecht en ook wel schadelijk argument. Zeker als je bedenkt wat voor schade een conservatieve religieuze houding nog veroorzaakt voor homoseksuelen hedendaags. Hij weigert het bandje uiteindelijk omdat zijn geloof homoseksualiteit niet goedkeurt, wat niet zo netjes is.
Het zit mij toch wel meer dwars dan ik eerst dacht eigenlijk, maar heeft ook te maken met de walgelijke reacties van sommige supporters en sowieso al het gedoe met de Roze Kameraden dit jaar. Heb er moeite mee dat dit aan Feyenoord nu kleeft en dat onze aanvoerder op zijn zachts gezegd de boel nog meer op scherp zet.
Al met al maakt de discussie mij in dit topic enkel verdrietig en ik kom vooral om over voetbal te lullen, dus ik ben het met @Scrummie eens om het hier verder in de doofpot te stoppenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie probeert het in de doofpot te moffelen. Dit wordt gewoon de soap van de week. Wen er maar aan.
Dit is wel apart. Eerst lees je niets dan lovende verhalen voor hij nog naar Hertha BSC ging, leek ook lang gescout te zijn. Staat na zijn komst 3 dagen later direct in de basis en vervolgens mag hij terug naar Duitsland in de winter.quote:Fredrik André Bjørkan is op een zijspoor beland bij Feyenoord. De linksback werd aan het einde van de window gehuurd van het Duitse Hertha BSC, maar kwam vooralsnog niet verder dan één basisoptreden. Zondag ontbrak hij bij de selectie van Feyenoord, wat het in een vol AFAS Stadion opnam tegen AZ: 1-3.
De Noor stond vlak na zijn tekenmoment direct in de basis bij Feyenoord, wat het op 3 september uit opnam bij Go Ahead Eagles. Feyenoord won destijds nipt in De Aledaarshorst met 3-4. Bjørkan werd na 68 minuten vervangen door Quilindschy Hartman. Na afloop lieten diverse analisten zich kritisch uit over het optreden van de Noor.
Arne Slot 'testte' dit seizoen -inclusief voorbereiding- al acht (!) namen op de linksbackpositie: Jorrit Hendrix, Mike Kleijn, Marcus Holmgren Pedersen, Jacob Rasmussen, Quilindschy Hartman, Fredrik André Bjørkan, Marcos López en Dávid Hancko. Hendrix vertrok eerder al naar Fortuna Düsseldorf; de andere opties zitten nog in de hoofdselectie van Arne Slot.
Heeft Feyenoord dan een luxeprobleem? Het aantal speelminuten van Bjørkan verklaart in ieder geval de ontevredenheid van de oefenmeester over de door hemzelf gewenste versterking op linksback.
Dit inderdaad. Dat moeten ze op de training ook wel heel erg van hem zijn geschrokken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)er-terug-naar-hertha
[..]
Dit is wel apart. Eerst lees je niets dan lovende verhalen voor hij nog naar Hertha BSC ging, leek ook lang gescout te zijn. Staat na zijn komst 3 dagen later direct in de basis en vervolgens mag hij terug naar Duitsland in de winter.
Verwachtte dit eigenlijk al. Feyenoord had afgelopen winter al afgezien van Bjorkan door interne twijfels of hij in de speelstijl zou passen. Door een gebrek aan andere opties op linksback deze zomer hebben ze het op basis van de initiële lovende rapporten het toch geprobeerd met hem, maar hij komt gewoon tekort.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)er-terug-naar-hertha
[..]
Dit is wel apart. Eerst lees je niets dan lovende verhalen voor hij nog naar Hertha BSC ging, leek ook lang gescout te zijn. Staat na zijn komst 3 dagen later direct in de basis en vervolgens mag hij terug naar Duitsland in de winter.
Goed dat hij mijn opmerking serieus heeft genomen en er wat mee heeft gedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, nul uit één. Slot doet het nog steeds waardeloos in de toppers.
@:fetx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu is het een nuttige speler, maar uiteindelijk moet Feyenoord wel in een hoger segment gaan zoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is bijzonder dan. Zo'n koopje vind je echt nergens.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed dat hij mijn opmerking serieus heeft genomen en er wat mee heeft gedaan.AZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is
geen
Topclub
!!!!!!!Makkelijk eerste
Ik denk niet dat dit duidt op een inkomende transfer. Ik denk hoogstens dat er iemand voor de 6 positie komt, maar daar heeft Bjørkan nauwelijks iets mee te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verwachtte dit eigenlijk al. Feyenoord had afgelopen winter al afgezien van Bjorkan door interne twijfels of hij in de speelstijl zou passen. Door een gebrek aan andere opties op linksback deze zomer hebben ze het op basis van de initiële lovende rapporten het toch geprobeerd met hem, maar hij komt gewoon tekort.
Denk dat Feyenoord ruimte wil creëeren om een serieuze linksbenige verdediger te halen.
Er moet wel echt een verdediger aan de linkerkant bij hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit duidt op een inkomende transfer. Ik denk hoogstens dat er iemand voor de 6 positie komt, maar daar heeft Bjørkan nauwelijks iets mee te maken.
Vind ik niet, vind het voldoende bezet met Lopez, Hartman en Hancko.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet wel echt een verdediger aan de linkerkant bij hoor.
Schijnt een erg norse jongen te zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Scrummie het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb meer het idee dat Bjorkan een heel vervelend mannetje is en dat dat er ook mee te maken heeft.
Die TR krijg je mooi terug.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijnt een erg norse jongen te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |