Dat hij de club daadwerkelijk gered heeft zal wel meevallen maar technisch met name qua transfers en scouting zijn er stappen gezet die onder Van Geel nooit gezet waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof hij hoogstpersoonlijk de club heeft gered
Zijn eerste seizoen was in mijn herinnering best prima. Toen ging ie ineens denken dat ie wat kon, ging ie corners nemen en in interviews zeggen dat we blij mochten zijn dat PSV het bij 10-0 had gelaten en toen was het wel voorbij ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, hij was zelf 1 van de grootste drollen van dat elftal.
Eerste seizoen was wel goed, hij had toen zijn kwaliteiten nog wel, maar zodra Verbeek hem als een jeugdpupil ging behandelen was het helemaal zoek ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was gewoon ver na z'n piek als voetballer en dacht bij ons lekker op z'n gemakje de laatste jaren van z'n carrière door te brengen.
Gijp,.Samen met Cruijff de beste Feijenoorder.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:59 schreef Elan het volgende:
Bij Tim de Cler moet ik altijd aan die legendarische dribbel tegen AZ denken:
De pakken wijn gaan steeds vroeger open of niet Herm.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gijp,.Samen met Cruijff de beste Feijenoorder.
Al drie liter op. eerst restje van vannacht. Daarna opnieuw deurdonderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De pakken wijn gaan steeds vroeger open of niet Herm.
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2659636/5/5[quote]
[b]Op donderdag 20 oktober 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, hij was zelf 1 van de grootste drollen van dat elftal.
Thuiswedstrijdje dus weer livestream. 14:15 O21, 16:30 het eerste, leuke zaterdagmiddag zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:16 schreef hhh38 het volgende:
Bullaude en Taabouni doen weer mee bij O21.
Voor Timber en Geertruida vind ik wel zonde dat voor die gasten dat zo ook helemaal geen voorselectie hebben geleden. Al is het maar als signaal dat ze goed bezig zijn en in beeld zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer voor Geert, geen WK. Blijft vreemd hoe hij geen enkele kans heeft gekregen, maar goed, dat zal onder Koeman wel gaan gebeuren.
Timber en Dilrosun niet geselecteerd lijkt mij begrijpelijk (alhoewel ik stiekem hoopte dat Timber een kans zou krijgen, maar goed hij heeft nog voldoende te verbeteren), en verder komt buiten Bijlow natuurlijk niemand in aanmerking.
Voordeel is dat je met een relatief complete groep in de maanden van het WK kan werken, das hard nodig.
Die gaan hun kansen onder Koeman wel krijgen. Voor nu is het mss wel beter dat ze gewoon lekker in NL blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor Timber en Geertruida vind ik wel zonde dat voor die gasten dat zo ook helemaal geen voorselectie hebben geleden. Al is het maar als signaal dat ze goed bezig zijn en in beeld zijn.
Santi gaat ook mee denk ik? Zou ook een gemis zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die gaan hun kansen onder Koeman wel krijgen. Voor nu is het mss wel beter dat ze gewoon lekker in NL blijven.Missen straks hoogstwaarschijnlijk allen Ali, Bijlow en Syzmanski. Nu is dat laatste wel een zeer groot gemis, maar inderdaad met een vrijwel complete groep lekker verder trainen en dat kampioenschap binnenhengelen.
Ohja Santi zal ook wel meegaan. In elk geval niet voor spek en bonen gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Santi gaat ook mee denk ik? Zou ook een gemis zijn.
Hoop echt heel erg dat in die periode Paixao en Wieffer gaan aanhaken, en anders moet er op zijn minst een 6 bij gaan komen. De linksback positie blijft ook een vraagtekentje. Bjørkan mag weg, dus ik ben benieuwd of Feyenoord iemand op zijn plek gaat zoeken.
@:zka weet jij meer over het laatste?
Bij nader inzien blijft Ali wellicht toch thuis.quote:Jahanbakhsh dreigt met Iran uitgesloten te worden van WK
Het WK in Qatar staat voor de deur en Alireza Jahanbakhsh is een van de weinige Feyenoord-spelers die normaal gesproken aanwezig zou zijn op dat toernooi. De FIFA overweegt nu echter om Iran niet toe te laten vanwege het regime in dat land, iets dat Rusland ook al de kans op deelname kostte.
De Italiaanse sportwebsite Calciomercato meldt dat er morgen vergaderd gaat worden over een eventuele uitsluiting van het land. De twijfel om Iran deel te laten nemen aan het WK is in een stroomversnelling gekomen na de dood van de 22-jarige Mahsa Amiini, die door de autoriteiten om het leven zou zijn gebracht omdat ze een hoofddoek verkeerd droeg.
Mocht de FIFA overgaan tot uitsluiting, dan is de verwachting dat Italië, als regerend Europees kampioen, de opengevallen plek in gaat nemen.
Waarom zou Italië de vervanger zijn en niet een ander Aziatisch landquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij nader inzien blijft Ali wellicht toch thuis.
Overigens wel wonderlijk dat het gastland hetzelfde blijft, maar goed. Daar hebben we het verder niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |