Het hoogst niet geplaatste land op de FIFA Ranglijst neemt volgens de reglementen de plek over van een uitgesloten ploeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou Italië de vervanger zijn en niet een ander Aziatisch land
Vraag mij af of er daarna nog budget is Szymanski te kopen. Zou het toch wel zonde vinden als we de optie niet lichten. Hoe hoog die ook is..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Nog een linksback zou nergens op slaan.
Zoveel budget is er denk ik ook niet, en dat wat er nog is gaat naar een 6 die ze echt wel gaan halen.
Mja, hoop idd dat ze daar gewoon wat voor gereserveerd hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 04:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vraag mij af of er daarna nog budget is Szymanski te kopen. Zou het toch wel zonde vinden als we de optie niet lichten. Hoe hoog die ook is..
Meer balbezit voor Ajax vooral, ze deden er verder ook niets mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:09 schreef bbuddybb het volgende:
Voetballend is Ajax echt zoveel beter. Zodra Feyenoord de bal heeft, wordt ie alweer weggegeven.
Lijkt wel de gemiddelde Klassieker in de Eredivisie...
Alleen staat Feyenoord nu wel voor. Dat dan weer wel. Maar of je nou echt blij moet zijn met hoe je vandaag voor de dag komt... Tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |